آیتم‌های ضروری که این تابستان باید در کمدتان داشته باشید

آیتم‌های ضروری که این تابستان باید در کمدتان داشته باشید
آیتم‌های ضروری که این تابستان باید در کمدتان داشته باشید

هیچ کمدی بدون داشتن آیتم های ضروری تابستان کامل نیست. در تابستان لباس ها و آیتم هایی وجود دارند که برای هر استایلی عالی هستند. از تی شرت های ساده و سفید گرفته تا پیراهن های ماکسی کلاسیک؛ همه آیتم هایی هستند که یک کمد تابستانی به آن ها نیاز دارد. داشتن این آیتم های تابستانی به ما کمک می کند تا راحت تر با گرمای تابستان کنار بیاییم. اگر می خواهید این تابستان استایل شیک و در عین حال راحتی داشته باشید، با این آیتم ها آشنا شوید.


تی شرت سفید؛ یار تابستانی همیشگی


ممکن است تی شرت سفید هیجان انگیزترین لباس تابستانی نباشد، اما پرکاربردترین آن ها است. تی شرت سفید به شما کمک می کند یک استایل سادۀ تابستانی با ظاهری عالی داشته باشید. چه تی شرت خود را با شلوار جین ست کنید و چه با دامن بپوشید؛ در هر صورت این لباس یک آیتم عالی و کاربردی برای تابستان به شمار می رود.


پیراهن و شومیز اورسایز سفید جذاب


یک آیتم پر کاربرد دیگر تابستانی، پیراهن و شومیز اورسایز است. رنگ سفید بهترین رنگ برای لباس های تابستانی است. این رنگ گرما را به کمترین میزان ممکن به خود جذب می کند، به همین دلیل مناسب ترین رنگ برای فصل گرم تابستان است. می توانید شومیز خود را با شلوار جین، شلوار کتان بگی یا دامن ست کنید. یک جفت صندل تکمیل کنندۀ استایل شما خواهد بود.


صندل، از آیتم های تابستانی ضروری


هیچ کس کفش های عرقی و گرم را در تابستان را دوست ندارد. فصل تابستان نوبت درخشش صندل ها است. صندل ها استایل جذابی به ما هدیه می دهند. این کفش ها نه تنها پاها را از گرم شدن زیاد محافظت می کنند، بلکه باعث زیباتر دیده شدن پاها نیز می شوند. اگر می خواهید قدتان بلندتر دیده شود، صندل های مینیمال برای شما مناسب است. این صندل ها بندهای ظریفی دارند و فرقی ندارد که تخت باشند یا پاشنه دار، در بلندتر دیده شدن قدتان موثرند.


استایل با صندل تابستانی

این تابستان دامن میدی را از یاد نبرید!


فعلاً دامن های دیگر را کنار بگذارید، تابستان فصل دامن میدی است. بلندی دامن میدی روی ساعد پا است بنابراین نه زیادی بلند است و نه زیادی کوتاه و برای پیاده روی و کافه گردی در فصل تابستان بهترین گزینه است. با پوشیدن دامن میدی نه تنها استایل شیکی خواهید داشت، بلکه راحتی و خنکی زیادی را هم تجربه خواهید کرد. دامن یکی از بهترین آیتم های تابستانی است. دامن میدی مورد علاقۀ خود را تهیه کنید و آن را با کفش کتانی یا صندل ست کنید و به پیاده روی بروید. اگر می خواهید استایل رسمی داشته باشید، کفش پاشنه بلند را با آن امتحان کنید.


کتانی سفید، یار قدیمی خوش استایل ها


با پوشیدن یک جفت کتانی سفید، اجازه دهید پاهای شما طراوت و تازگی را احساس کنند. پوشیدن کتانی سفید باعث می شود پاهای شما زیبا به نظر برسند. یک کتانی سفید مینیمال برای روزهای شلوغ کاری و آخر هفته های راحت عالی است.


کیف رنگی تابستانی


تابستان فصل شادی و رنگ های مختلف است. هیچ یک از کمدهای تابستانی بدون رنگ تکمیل نمی شوند. در حالی که لباس های شما رنگ روشن است، یک کیف رنگی یک طرفه می تواند ظاهر شما را زیبا و جذاب تر کند. چه کیف شما آبی باشد، چه قرمز یا صورتی، می توان آن را با رنگ های مختلفی ست کرد.


پیراهن ماکسی جذاب تابستانی


وقتی هوا گرم می شود، پوشیدن لباس های چسبان به کابوس هر آدمی تبدیل می شود. تعجبی ندارد که ماکسی استایل تابستانی مورد علاقۀ اکثر افراد است. با پوشیدن پیراهن ماکسی هم ظاهر جذاب و متفاوتی داشته باشید و هم خود را از گرما محافظت کنید. پیراهن ماکسی بلند و خنک تمام چیزی است که برای شکست دادن گرمای تابستان به آن نیاز دارید. یک جفت صندل یا کتانی تخت برای کامل کردن این استایل عالی عمل می کند.


پیراهن ماکسی تابستانی

کلاه لبه دار زیبا


کلاه های لبه دار از آیتم های زیبای تابستانی هستند. با استفاده از این کلاه ها می توانید استایل خاص و منحصر به فردی داشته باشید. علاوه بر این با استفاده از این کلاه ها از پوست صورت خود در برابر گرما و اشعه های خطرناک خورشید محافظت می کنید. این کلاه ها برای یک پیک نیک آخر هفته و رفتن به ساحل عالی هستند. در هوای گرم تابستان یک کلاه لبه دار می تواند استایل تابستانی شما را تکمیل کند.


شلوار جین تابستانی


این روزها شلوار های جین زنانه در انواع و اقسام مدل ها وجود دارند. مدل هایی که شاید چند سال قبل فکرش را هم نمی کردیم روزی ترند شوند. از جمله مدل هایی که این سال ها بسیار ترند شده اند و جزو آیتم های تابستانی ضروری در هر کمدی به شمار می روند، شلوارهای بگی، نیم بگ، بوت کات و مام استایل هستند. در حالی که شلوارهای جین اسکینی بدون شک برای پاییز ضروری هستند، اما شلوارهای مام استایل و بگی بهترین گزینه ها برای فصل تابستان هستند. این شلوارها خنک، راحت و کژوال هستند که برای این فصل آفتابی انتخابی عالی به شمار می روند.


کفش های تخت تابستانی


کفش های تخت برای تابستان شما استایل عالی می سازند. این کفش ها شیک و راحت هستند. می توانید شلوار جین، پیراهن و دامن خود را به راحتی با این کفش ها ست کنید. رنگ های روشن و شاد برای کفش های تخت تابستانی عالی هستند.


شلوار رنگ روشن خنک


استفاده از رنگ های مناسب در تابستان بسیار مهم است. رنگ های روشن مانند سفید یا کرم که کمترین میزان گرما را به خود جذب می کنند برای این فصل عالی هستند. شلوار سفید بگی و خنک نوعی تازگی و شیکی با خود به همراه دارد. بهتر است این تابستان به جای شلوارهای مشکی و تیره به رنگ های روشن فکر کنید. شلوار تابستانی کتان، کنف یا جین رنگ روشن را امتحان کنید و از خنکی آن لذت ببرید.


شلوار بگی تابستانی

کت جین برای روزهای نسبتاً خنک


کت جین همیشه ظاهر جذابی دارد. بد نیست کت جین را هم به کمد تابستانی خود اضافه کنید. کت جین در عصر و شب که هوا خنک تر است گزینۀ مناسبی است. اگر کت جین خود را با دامن یا پیراهن ماکسی ست کنید عالی می شود و نیازی هم به پوشیدن مانتو نخواهید داشت.


کیف سایز متوسط، مناسب برای تابستان


برای تابستان کیفی تهیه کنید که اندازۀ نسبتاً بزرگی داشته باشد. ما معمولاً وسیله های مختلفی مانند گوشی، کیف پول، بطری آب، کرم ضد آفتاب و عینک را در تابستان در کیف خود داریم، پس بهتر است کیف راحت و مناسبی داشته باشیم.


عینک آفتابی؛ تکمیل کنندۀ یک استایل تابستانی


هیچ استایل تابستانی بدون استفاده از عینک آفتابی کامل نمی شود. سبک های مختلفی برای امتحان کردن وجود دارد، اما مدلی که به صورت شما می آید بهترین مدل است. از عینک خلبانی گرفته تا عینک گربه ای، هر کدام که برای شما مناسب است را تهیه کنید. با افتخار عینک ایده آل خود را به چشم بزنید و خود را برای یک روز گرم تابستانی آماده کنید.

تابستان همیشه با شادی و رنگ های شاد همراه است. استفاده رنگ های شاد و پارچه های خنک بهترین راه برای سپری کردن روزهای گرم تابستانی است. با استفاده از آیتم های تابستانی که در این مقاله به شما معرفی کردیم تابستان خنک و شادتری را تجربه خواهید کرد. شما در تابستان کدام یک از آیتم ها را بیشتر استفاده می کنید؟