ترندهای بهار 1401

ترندهای بهار 1401
ترندهای بهار 1401

با شروع سال نو میلادی، تمام خانم‌های اهل مد در پی ترندهای جدید سال نو هستند. تقریبا همه مردم می‌خواهند لباس خود را هم‌راستا با مد روز تهیه کنند. به خصوص امسال که بعد از دو سال سخت و دوری از خویشاوندان، همه می‌توانند با خیال راحت از خانه‌ها بیرون بیایند، به مهمانی در خانه اقوام بروند، بیش از پیش بدرخشند و از ظاهر خود لذت ببرند. در این مقاله از ترندهای بهار 1401 به شما می‌گوییم.

سال 2022، سال سایه‌های زرد

گل همیشه بهار، گل نرگس زیبا، لیمو، عسل و انواع گل‌ها و خوراکی‌ها و البته از همه مهم‌تر خورشید که منبع نور و انرژی است؛ همه تداعی کننده رنگ زرد هستند. حقیقت این است که رنگ زرد همیشه با خودش انرژی و شور و نشاط به همراه دارد. خبر خوش این که تناژهای رنگ زرد در سال 2022 ترند شده‌اند. به راحتی میتوانید متناسب با استایل خود، سایه‌های مختلف رنگ زرد را امتحان کنید و رنگ مورد علاقه خود را پیدا کنید. دقت کنید که ته رنگ‌های گرم را با رنگ‌های گرم مثل عسلی ست کنید و ته رنگ‌های سرد با سایه‌های سرد مانند لیمویی زیباتر می‌شوند.

امسال کت و دامن چهارخانه را از یاد نبرید!

لباس‌های چهارخانه تقریبا همیشه ترند هستند و هیچ گاه از مد نمی‌افتند. امسال هم این لباس‌ها پر قدرت‌تر از همیشه در صحنه ظاهر می‌شوند. کت چهارخانه خود را با دامن مینی، بوت و گردنبند ست کنید و حسابی شیک شوید. اگر از طرفداران سبک کلاسیک هستید، کت‌های اپل‌دار و دو دکمه‌ای را به کمد خود وارد کنید.

سال 1401 بدرخشید

امسال را درخشان‌تر از همیشه سپری کنید. واقعیت این است که روزهای درخشش شما بازگشته‌اند. با واکسیناسیون عمومی، تقریبا از تابستان امسال مردم دوباره از خانه‌های خود بیرون آمده‌اند و به جوامع دوستانه و خویشاوندی خود بازگشته‌اند. پیش‌بینی می‌شود این شادی و حس خوب در سال جدید افزایش یابد. پس از خانه بیرون بیایید و تا می‌توانید بدرخشید، لباس‌های پولکی و براق خود را از کمد بیرون آورید و با اعتماد به نفس آن‌ها را بپوشید.

 

سال 1401 بدرخشید

 

لباس‌های برش‌دار، از جمله ترندهای بهار 1401

لباس‌های برش‌دار همانند سال گذشته، امسال هم مد هستند. همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، امسال سال درخشش شما است، چه از طریق لباس و چه پوست. لباس‌های برش‌دار معمولا از قسمت شانه یا کمر برش خورده‌اند تا کمی از پوست نمایان باشد و از این جهت زیبا هستند. این لباس‌ها معمولا برش‌های متقارن یا نامتقارن دارند.

امسال تا می‌توانید رنگی باشید

سرخابی، سبز، صورتی گرم، قرمز گیلاسی، زرد روشن، بنفش و هر رنگ شاد دیگری که دوست دارید را وارد بازی کنید. انواع رنگ‌های گرم را با هم ترکیب کنید و نترسید. بهار امسال ترکیب‌های رنگی را در ظاهر خود متبلور کنید. بهترین راه برای دوری از ظاهر تیره، پوشیدن لباس‌های رنگی و استفاده از اکسسوری‌های ساده است.

دامن مینی جذاب

دامن مینی، دامن‌های کوتاه بالای زانو هستند. این دامن‌ها از جمله ترندهای بهار 1401 هستند. امسال دامن‌های مینی جایگزین دامن‌های میدی و نسبتا بلندتر گذشته شده‌اند. این دامن‌ها در سال‌های اخیر بسیار پرطرفدار شده‌اند. دامن‌های مینی انواع مختلفی دارند و شما به روش‌های مختلفی می‌توانید خود را با این ترند همراه کنید. به طور مثال می‌توانید دامن تنیس چین دار و اسپرت بپوشید و یا دامن مینی چرم را انتخاب کنید. اگر مایل به نشان دادن پاهای خود نیستید، جوراب شلواری آراسته‌ای را با دامن خود ست کنید تا پوشش بیشتری داشته باشید.

 

دامن مینی جذاب

 

تاپ کرست، ترند بهار 2022

کرست‌ها مدتی است که مد شده‌اند. این تاپ‌ها در سال 2022 در شکل‌ها و سبک‌های مختلف دیده می‌شوند. می‌توانید تاپ‌های کرست را به صورت‌های مختلف بپوشید. تاپ کرست خود را با شلوار جین بپوشید. اگر نمی‌خواهید بدنتان دیده شود، تاپ خود را از روی لباس آستین بلند ساده‌ای بپوشید و ست زیبایی خلق کنید. همچنین می‌توانید این لباس را از زیر کت بپوشید و ظاهر شیکی داشته باشید. در مهمانی‌ها تاپ کرست خود را با دامن مینی ست کنید و استایل جذابی داشته باشید.

لباس‌های ریش ریش وسترن

سال 2020 انتظار می‌رفت لباس‌های ریشه‌ای ترند باشند، اما با توجه به اتفاقاتی که افتاد میسر نشد. حالا این لباس‌ها برای دومین بار در بهار 2022 بازخواهند گشت و این بار استایل وسترن بیشتری خواهند داشت. این دفعه لباس‌هایی با ریشه‌های کوتاه‌تر جایگزین ریشه‌های بلند ابریشمی می‌شوند که به هم گره می‌خوردند. یک کت سفید چرم با ریشه‌های زیبا را در کنار دامن مدادی با ریشه‌هایی زیگ زاگ تصور کنید!

لباس‌ها و پارچه‌های چاپی دهه 60 میلادی

چاپ‌های گرافیکی با اشکال مختلف از چاپ شطرنجی گرفته تا نقوش هنری و گل‌گلی در سال 2021 بسیار رواج پیدا کرده‌اند. در سال 2022 هم شاهد تاثیر این سبک هستیم که چاپ‌های رنگارنگ و هندسی را به منصه ظهور می‌رساند. این الگوها از دهه 60 میلادی الهام گرفته‌اند و با سایر روندهای رو به رشد مد مانند دامن‌های مینی و بوت‌های بلند روی زانو تکمیل می‌شوند. شما می‌توانید با اضافه کردن یک جلیقه، استایل خود را کلاسیک نگه دارید.

 

لبا‌س‌های چاپی

 

اکسسوری‌های ترند سال 1401

• کیف‌های خوش رنگ را از کمد بیرون بیاورید

همانطور که گفتیم امسال سال رنگ است. این رنگ‌های جذاب وارد کیف‌ها هم شده‌اند. کیف‌های رنگارنگ از جمله ترندهای بهار 1401 هستند. اکسسوری‌های نئونی حسابی در بازار سرو و صدا کرده‌اند و این طور که به نظر می‌رسد، امسال سال کیف‌های رنگی است. فرقی ندارد که لباس‌های خنثی بپوشید یا لباس‌های رنگی، اکسسوری‌های رنگارنگ همیشه به کارتان می‌آیند.

• صندل‌های گلادیاتور

سال 2008، سال صندل‌های گلادیاتور بود و ما اینجا هستیم تا به شما اطلاع دهیم که در سال 2022 شاهد ورود دوباره این صندل‌ها خواهیم بود. صندل گلادیاتور را با دامن مینی ست کنید و زیبا باشید.

• گوشواره‌های لوستری

گوشواره‌های لوستری به صورت مجموعه‌ای از کریستال‌ها، نگین یا زنجیر؛ از جمله ترندهای سال 2022 هستند. امسال این گوشواره‌ها از جمله بهترین گزینه‌ها در مهمانی‌ها به شمار می‌روند.

امیدواریم بهار امسال، شروع سال خوب و شادی برای همه باشد، سالی که بتوانیم با دل خوش زندگی کنیم و لباس‌های زیبای خود را بپوشیم. در این مقاله با ترندهای بهار 1401 آشنا شدیم. امسال تا می‌توانید جسورانه لباس بپوشید، رنگ‌های شاد را به کار بگیرید و به زندگی امیدوار باشید. حالا شما بگویید که کدام یک از ترندهای سال 1401 را بیشتر می‌پسندید؟