ترند های زمستان 2023 همه را راضی نگه می دارند

ترند های زمستان 2023 همه را راضی نگه می دارند
ترند های زمستان 2023 همه را راضی نگه می دارند

ترند های زمستان 2023

زمستان دارد کم کم از راه می رسد و هوا سرد شده است. شاید در هوای سرد پوشیدن چیزی به جز یک پولیور، یک جاگر نرم و راحت و یک جفت بوت، کار سختی به نظر برسد؛ اما ترند های زمستان 2023 به شما کمک می کنند تا فرا تر از لباس های معمول زمستانی لباس بپوشید. ما در این مقاله از برنس قصد داریم تا از این ترند ها برای شما بگوییم. ترند هایی بسیار شیک که شما را به سمت ریسک پذیری بیشتر هدایت می کنند و البته بعضی از آن ها بسیار راحت هستند.

ترند های زمستان 2023 برای همه ی سلیقه ها

از شلوار های شش جیب تا کت های حوله ای، ترند های زمستان 2023 برای هر سلیقه ای چیزی برای ارائه دارند. از رانوی ها گرفته تا استایل های سلبریتی ها و اینفلوئنسر ها، عوامل زیادی بر ترند های زمستانی تاثیر گذاشته اند. کرست ها که در کالکشن پاییز 2022 ورساچه نقش پر رنگی داشتند، هنوز در بین ترند ها حضور دارند. رنگ های شاد نیز همچنان جایگاه خودشان را در کمد های لباس حفظ کرده اند. از استایل های ریسکی به شما گفتیم، اما باید بدانید که اگر می خواهید این زمستان استایل ساده ی خود را داشته باشید، در بین ترند ها نگاهی هم به استایل های مینیمال دهه ی 90 میلادی می اندازیم. در ادامه با ما همراه باشید تا به مهم ترین آیتم های کمد لباس زمستانی سری بزنیم.

چرم، همیشگی ترین ترند زمستان 2023

آیتم های چرم در هر فصلی طرفداران خودشان را دارند و همیشه محبوب هستند؛ اما این محبوبیت در فصول سرد سال بیشتر می شود. به همین دلیل است که شلوار، کت و یا ژاکت های چرم هیچ گاه از مد نمی افتند. شما هر سال می توانید در فصل سرما از لباس های چرمی خود استفاده کنید. زمستان امسال نیز غیر از این نخواهد بود. از ژاکت گرفته تا دامن، لباس های چرم از اصلی ترین ترند های زمستان 2023 هستند. به طوری که حتی استایل های سر تا پا چرم هم از استایل های پیشنهادی است. اگر در فصل پاییز و زمستان به مهمانی می روید، یک کت بلیزر چرم انتخاب خوبی برای پوشیدن بر روی یک پیراهن اسلیپ ساتن است. برای استایل خیابانی هم کت چرم به راحتی با شلوار جین و شومیز سفید ست می شود.

 

دوا لیپا در استایلی با کت بلیزر چرم و شلوار جین

 

کت خز، بازگشت ترند زمستان به دهه ی 90

اگر پالتو و یا کت خز از سال های قبل در کمد لباستان مانده، وقت آن است که آن ها را بیرون بکشید. کت های خز شاید جذاب ترین و شیک ترین ترند زمستان 2023 باشند. بیشترین محبوبیت کت های خز به دهه ی 90 میلادی باز میگردد. به علت گران قیمت بودن خز طبیعی، کت های خز همیشه یادآور یک استایل چشمگیر و لاکچری بودند؛ اما دیگر بسیاری از برند ها به خاطر رعایت حقوق حیوانات، از پوست و خز طبیعی استفاده نمی کنند. همین امر باعث شده تا رقابت برند هایی مثل مایکل کورس (Michael Kors) و ایو سن لورن (Yves Saint Laurent)، بر سر طراحی های خلاقانه تر و کاربردی تری از کت های خز باشد. از رنگ های بولد تا مدل های پف دار، کت های خز برای هر سلیقه ای وجود دارند. این کت ها را می توان همراه شلوار جین جذب و بوت بلند پوشید.

 

یک استایل خیابانی با کت خز و شلوار جین

 

کاپشن های اورسایز، ترند گرم و راحت

کاپشن های اورسایز از آیتم های اصلی ترند های زمستان 2023 هستند. فرقی نمی کند که انتخاب شما کت خز است یا بارانی و یا حتی پافر، می توانید همه ی آن ها را در سایز بزرگ بوشید؛ اما محبوب ترین آیتم در میان این ها، کاپشن هایی هستند که شکلی مانند حوله ی حمام دارند. کاپشن هایی با کمربند که بلندی آن ها تا مچ پا هم می رسد. شاید کاپشن های معروف صورتی رنگ بالنسیاگا (Balenciaga) را دیده باشید. این مدل ها، شما را به خوبی گرم می کنند. به علاوه، نیاز به لایه لایه پوشیدن لباس ها نیست و در عین گرم شدن، بسیار راحت هستید.

 

کاپشن مشکی بلند با کمربند

 

زمستان 2023، فصلی شاد و رنگی

اکثر آدم ها با فرا رسیدن فصل سرما، به سمت استفاده از رنگ های خنثی و تیره تر می روند، اما امسال اوضاع فرق می کند. رنگ های فسفری، یکی دیگر از ترند های زمستان 2023 هستند. در بین بسیاری از آیتم های ترندی زمستان امسال، می شود ردی از رنگ های زرد، نارنجی و سبز فسفری را دید. شما می توانید آزادانه این رنگ ها را با یکدیگر بپوشید و ست کنید؛ اما اگر خیلی به استایل های رنگی علاقه ندارید، ما پیشنهاد دیگری برای شما داریم. می توانید از کیف های دستی کوچک و رنگی در استایل خود استفاده کنید. آیتم های دیگری مثل گل های لباس، اکسسوری، بند کفش و... هم می توانند از اجزای رنگی استایل شما باشند.

 

استایل خیابانی با شلوار زرد فسفری

 

ترند زمستان به سبک گاوچران ها

بوت های کابویی در سال 2022 دوباره محبوبیت خود را به دست آوردند. آن ها در بین کالکشن های بهار و تابستان 2023 بسیاری از برند ها از جمله رالف لورن (Ralph Lauren) نیز حضور داشتند. اگر یک جفت از این بوت ها را در سال قبل خریداری کردید، شاید خوشحال شوید اگر بدانید که آن ها یکی از پررنگ ترین ترند های زمستان 2023 هستند. بوت های کابوی به راحتی با یک جفت شلوار جین جذب و یا دامن های بلند بوهو ست می شوند. حضور آن ها در شوی اوت کوتور پاییز و زمستان 2023 شنل (Chanel)، نشان داد که آن ها حتی برای کت و دامن هم انتخاب خوبی هستند. مطمئن باشید از خریدن یک جفت از این بوت ها پشیمان نخواهید شد.

 

مدل شنل با کت و دامن صورتی و بوت کابوی

 

مینیمالیسم، یک ترند جاودانه

شاید بیشتر مانور ترند های سال 2022 و 2023 بر روی ماکسیمالیسم بود، اما در بین ترند های زمستان 2023 جایی برای مینیمالیسم هم وجود دارد. استایل های مینیمال دهه ی 90 میلادی در این فصل محبوب هستند. رنگ های خنثی از خانواده ی قهوه ای، خاکستری، کرم و مشکی می توانند پالت رنگی مناسبی را برای علاقه مندان به سبک مینیمال تشکیل دهند.

با وجود ترند هایی که در هر فصل معرفی می شوند، همیشه کسانی هستند که دنباله رو استایل شخصی خودشان هستند و دوست ندارند صد در صد مطابق ترند ها پیش بروند. اگر شما جزئی از این افراد هستید، می توانید ترند ها را مطابق با استایل خودتان تغییر بدید و از آن ها استفاده کنید. از بین ترند های زمستان 2023 کدام یک مورد علاقه ی شما بود؟