جدیدترین مدل‌های پیراهن زنانه در سال 2021

جدیدترین مدل‌های پیراهن زنانه در سال 2021
جدیدترین مدل‌های پیراهن زنانه در سال 2021

شاید لقب بهترین مدل‌های لباس را باید به لباس‌هایی داد که پوشیدن آن‌ها آسان، راحت و مناسب استایل هر فردی است. با این حال صنعت مد باعث شده تا هر فرد به انتخاب یک لباس ترند شده در سال جدید، که باعث تمایز وی با دیگران می‌شود، گرایش داشته باشد. به‌همین خاطر طراحان مد و برندهای معروف تولیدکننده لباس، هرساله با اجرای برنامه‎‌های متفاوت مد و با الهام گرفتن از شبکه‌های اجتماعی‌، فرهنگ جوانان‌، لباس‎‌های نوستالژی‌، سبک افراد مشهور و...جدیدترین مدل‌های پیراهن زنانه را به بازار عرضه می‌کنند. بهتر است نگاهی بیندازیم به جدیدترین مدل‌های پیراهن زنانه در سال 2021 که طراحان و تولیدکنندگان لباس آن‌ها را در هفته‌های مد به نمایش گذاشته‌ و ترند کرده‌اند.

پیراهن‌های بلند؛ بازگشت یک تیپ نوستالژیک

  جدیدترین مدل‌های پیراهن زنانه

 

یکی از استایل‌های رایج که امسال دوباره در بهار و تابستان 2021، طراحی شده، پیراهن بلند و گشاد است. پیراهن‌دکمه‌دار، بلند با برش‌های نامتقارن، کج و دالبری، کمردار، چین‌دار، یقه ماندارین (mandarin) و... با طراحی‌های متنوع و رنگ‌های شاد، تبدیل به تیپ کلاسیک امسال شده است. برای این‌که ظاهری جذاب داشته باشید، سعی کنید پیراهن‌های بلند را متناسب با اندام‌ خود انتخاب کنید. پیراهن بلند کمردار برای افراد با فرم بدنی گلابی شکل مناسب است، اما برای افراد با ظاهر بدنی سیب شکل انتخاب درستی نیست. افرادی که ظاهری شبیه به سیب دارند، می‌توانند پیراهن‌هایی که خط کمر آن‌ها پایین‌تر است انتخاب کنند.  

 

مانتوهای زنانه جدید

  

پیراهن‌های اسلیپ؛ یک تیپ سبک و جذاب؛یکی ازجدیدترین مدل‌های پیراهن زنانه

مد و استایل دهه 1990 دوباره بازگشته است و امسال پیراهن‌های اسلیپ (SLIP DRESSES)، یا اصطلاحاً پیراهن مدل سارافون دوباره ترند شده است. جنس این نوع پیراهن‌ها که معمولا ابریشمی یا ساتن است، می‌تواند علاوه بر زیبایی، احساس سبکی و راحتی در فرد ایجاد کند. بسیاری از برندهای معروف دنیا، با طراحی‌های متنوع در نوع برش، رنگ، جنس پارچه، قد لباس و... پیراهن اسلیپ را در مدل‌های گوناگون وارد بازار کرده‌اند. این مدل پیراهن تقریباً با هر نوع کفشی مانند صندل بنددار، پاشنه بلند، تخت، کفش راحتی و... قابل پوشیدن است. اگر می‌خواهید تیپ اسپرت داشته باشید می‌توانید این نوع پیراهن را با یک ژاکت جین و کفش‌های راحتی یا ورزشی بپوشید. پیراهن اسلیپ را می‌توانید با یک کت چرم مشکی بپوشید تا استایل‌تان شیک و گران‎قیمت به چشم بیایید.  

 

جدیدترین مدل های پیراهن زنانه اسلیپ

 

همچنین با ترکیب یک شومیز یا تی‌شرت آستین بلند با پیراهن اسلیپ یک تیپ رسمی و چشم‌نواز خواهید داشت. بزرگ‌ترین ویژگی پیراهن‌های اسلیپ این است که با ترکیب‌های متفاوت یک تیپ عالی را ارائه می‌دهد که تقریباً می‌توانید در هر مراسمی از آن‌ها استفاده کنید.با این‌حال توجه داشته باشید که اگر پهلو و شکم‌تان بزرگ است، حتماً نوع گشاد این مدل را انتخاب کنید.

پیراهن‌های ساری؛ ورود هندی‌ها به دنیای مد؛یکی ازجدیدترین مدل‌های پیراهن زنانه

لباس‌های مخصوص هندی‌ها که با نام ساری معروف است، دیگر مخصوص این کشور نیست. امسال پیراهن‌های ساری با تلفیق در سبک‌های مدرن تبدیل به یک جایگزین عالی برای بلوزهای قدیمی و خسته‌کننده شده‌اند.

 

  جدیدترین مدل های پیراهن زنانه ساری

 

یراهن مخصوص بانوان هندوستان را می‌توانید با زیورآلات بزرگ و کوچک و در طرح و رنگ‌های مختلف ترکیب کنید تا ظاهری منحصر‌به‌فرد داشته باشید. پیراهن‌های ساری بسیار متنوع هستند و با توجه به هر مناسبتی می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید. پیراهن ساری، از جمله لباس‌هایی است که همه‌ی افراد در هر گروه سنی و هر سایزی می‌توانند آن را بپوشند.

 

  پیراهن زنانه جدید برای خانم های هندوستان

 

جالب است بدانید که پیراهن ساری با محبوبیت زیادی در جهان روبه‌رو شده، تا حدی که بسیاری از هنرپیشه‌های معروف دنیا برای مراسم‌های مختلف از این لباس استفاده می‌کنند.

پیراهن‌های بافتنی؛ میل و کاموا را آماده کنید

  جدیدترین پیراهن زنانه بافتنی

 

به نمایش درآمدن پیراهن‌های بافتنی بلند، آن‌هم توسط برند Chanel غافلگیرکننده است. اما مد شدن این پیراهن تنها محدود به این برند نمی‌شود و گابریلا هرست (طراح لباس)، برندهای Proenza Schouler و Loewe در هفته مد، با طراحی پیراهن‌های بافتنی بلند، کشف‌باف، پشمی، رنگی و... تاکید کردند که پیراهن‌های بافتنی امسال جزو جدیدترین مدل‌های پیراهن زنانه قرار دارند. پس بهتر است قبل از شروع پاییز و زمستان، میل بافتنی و کاموا را تهیه کنید تا یک پیراهن بافتنی جذاب، راحت و براساس مد سال داشته باشید.

پیراهن‌های شیفت؛ هر خانمی باید داشته باشد

 

 

 

 پیراهن شیفت جزو گروه لباس‎‌های ساده هستند که معمولاً قد و آستین آن‌ها کوتاه هست. البته در طراحی‌های جدید، آستین‌های بلند نیز به آن اضافه شده است. لباس‌های شیفت در تابستان 2018 مد بودند اما امسال نیز دوباره به عنوان جدیدترین مدل‌های پیراهن زنانه در سال 2021 ترند شده است. این پیراهن‌های شیک زنانه، که یادآور دهه‌های 1960 و 1970 هستند، با تنوع گسترده‌ای که دارند، برای کلیه سنین و با هر سایزی مناسب و شیک هستند. ترکیب پیراهن شیفت با کفش‌های بلند یا بوت‌ زیر زانو می‌تواند برای دورهمی‌های دوستانه یک انتخاب جذاب باشد.