راهنمای خوشپوشی برای مادران

راهنمای خوشپوشی برای مادران
راهنمای خوشپوشی برای مادران

اگر مادر باشید، هر روز برای شما این ظرفیت را دارد که درهم برهم و پرمشغله باشد. چه برای اولین بار باشد که مادر بودن را تجربه میکنید و چه برای چندمین بار، حتما لحظه هایی را تجربه کرده اید که به شدت از ظاهر و استایل خود نا امید شده اید.

نگران نباشید، شما تنها نیستید. در واقع، یک نظر سنجی مرکز تحقیقات پیو (Pew Research Center poll ) به این نتیجه رسیده که 71% از زنان برای تحقق بخشیدن به وظایف مادری به همراه موفقیت در شغل شان خود را تحت فشار حس می کنند.

اگر شما برخلاف برنامه پرمشغله خود احساس نیاز به شیک پوش ماندن دارید، انجامش دهید نه به خاطر اینکه بخواهید دیگران را راضی نگه دارید بلکه چون به شما احساس خوبی می دهد. در این مقاله نکاتی برای مادرهای پرمشغله ارائه می شود تا به شما کمک کند در اوج استایل شیک خود باقی بمانید.

پوست خود را تمیز نگه دارید

  کرم مرطوب کننده برای مراقبت از پوست

  

یکی از مورد توجه ترین حوزه ها برای مادران، محصولات مراقبت از پوست است. صنعت زیبایی هرساله با قانع کردن مادران و دیگر زنانی که به محصولات آنها نیاز دارند میلیون ها دلار سود می کنند.

ما متوجه شده ایم که یکی از ساده ترین محصولات مراقبت از پوست که می توانیم در خانه داشته باشیم، کرم مرطوب کننده است.

در طول دوره بارداری و بعد از آن کافی است تنها یک دقیقه برای خود وقت بگذارید، از یک کرم مرطوب کننده ساده برای پوستتان استفاده کرده و اثرات آن را در طولانی مدت متوجه شوید.

روی لباس های بیسیک یا پایه تمرکز کنید؛خوشپوشی مادران

  خوشپوشی مادران با انتخاب لباس بیسیک

 

 

دویدن کار شماست، و منظور ما تمرین ورزشی نیست! وقتی از یک کار به سوی انجام کاری دیگر می دوید، استایل شما نیاز به بنیان های پایه ای قوی دارد.

لباس های بیسیک یا پایه از آن مواردی هستند که در روزهای شلوغ می توانید همیشه بر آنها تکیه کنید. همه ما یک لباس مورد علاقه داریم، یک شلوار جین مورد علاقه یا یک روسری بامزه که همیشه عالی به نظر می رسد.

کفشهای تخت را هم فراموش نکنید! این آیتم ها می تواند از اجزای مهم و کاربردی کمد شما باشند تا به شما در ساختن یک ظاهر شیک وقتی که در اوج مشکلات هستید، کمک کنند.

• یک مانتوی راسته جلو باز تا روی زانو: این مانتو زنانه به خصوص اگر در رنگ های خنثی باشد میتواند تقریبا با تمام آیتم های کمد لباس شما هماهنگ شده و به آن لباس هایی تبدیل شود که همیشه در آخرین لحظه و قبل از خروج از خانه بدون فکر کردن میتوانید رو لباس های خود بپوشید.

• بلوز و شومیز سفید یا شیری: شما می توانید به راحتی این بلوز زنانه را زیر مانتو بپوشید و در موقعیت های مختلف آراسته به نظر برسید.

• یک سویشرت: راحت است و می توانید روی هر چیزی بپوشید، رنگ هایی که ما پیشنهاد می دهیم خاکستری، سیاه، آبی یا بژ است.

• جین تنگ: هیچوقت از مد نمی افتند. تیره هایش به شما ظاهری رسمی تر می دهد. اما از پوشیدن آنها با یک لباس خیلی تنگ اجتناب کنید.

• لگ ها به نظر می آید که مخصوص مادران خلق شده اند؛ آنها برای بازی با بچه هایتان عالی هستند. کافی است که آنها را با یک بلوز یا تیشرت ست کنید و آنوقت آماده کارهای روزمره می شوید.

اکسسوری و زیورآلات را فراموش نکنید؛خوشپوشی مادران

 

خوشپوشی مادران با اکسسوری

  

بعضی از مادران وقتی بچه دار می شوند از پوشیدن زیورآلات دست می کشند. این قابل درک است، مخصوصاً اگر بچه های کوچک داشته باشید که کنجکاو هم باشند و دائما آنها را از بدنتان بکشند. با این وجود، اکسسوری زنانه میتواند یک عضو تکمیل کننده عالی برای استایل شما باشد و ظاهر شما را از ساده به آراسته ارتقاء دهد. حتی اگر شما فقط یک جین یا پالتوی پشمی پوشیده اید، یک گوشواره میخی قشنگ و گردنبند رشته ای می تواند استایل شما را کاملا عوض کند.

روی کفش هایتان سرمایه گذاری کنید

خوشپوشی مادران با کفش مناسب

 

  

کفش ها می توانند در کامل کردن ظاهر شما بسیار مهم باشند. اطمینان حاصل کنید که کفش زنانه با کیفیت می خرید تا تمام روز با آنها احساس راحتی داشته باشید.

درحالی که پوشیدن یک جفت کتانی قدیمی می تواند وسوسه انگیز باشد، چرا دنبال یک جفت کفش تخت یا نیم بوت چرم نباشید؟ آنها هم وقتی بخواهید شیک پوش باشید همانقدر راحت اند.

مهم نیست چقدر سرتان شلوغ است، اما فراموش نکنید که در روتین خود تغییر ایجاد کنید. هر دوهفته مانیکور و پدیکور کنید، به جکوزی بروید، یا درصورت امکان هرهفته برای خود یک جلسه ماساژ ترتیب بدهید.

مهم نیست چقدر زمان برای انجام این کارها کم است اما مطمئن شوید که آنها را به برنامه خود اضافه کنید چون به سلامت روانی شما کمک می کند. به یاد داشته باشید که اگر از خودتان مراقبت نکنید نمی توانید از فرزندانتان هم نگه داری کنید.

در رنگ های خنثی خرید کنید

 

خوشپوشی مادران با انتخاب رنگ خنثی

 

  

وقتی آهنگ زندگی شما ساده است، سعی کنید لباسهایتان را در رنگ های قابل پوشیدن و خنثی مانند بژ، سفید، قهوه ای، ملوانی و سیاه که برای ست کردن از رنگ های دیگر راحت ترند، انتخاب کنید.

اگر شما یک مادر پر مشغله هستید، پس حتماً درک می کنید که مسئولیتی که به دوش گرفته اید خیلی بزرگ است. بیشتر مادران زیر فشار و مشغله حس شیک پوشی خود را از دست می دهند.

خدا را شکر که شما لازم نیست یکی از آنها باشید! به یاد داشته باشید که استایل خود را ساده نگه دارید، با موارد پایه ای پیش روید که می توانید با آنها استایل های مختلف بسازید و چیزهای مورد علاقه تان را اطراف خودتان و در دسترس نگه دارید تا بتوانید در زمان نیاز در کمترین زمان از خانه بیرون بروید. نه تنها بچه های شما به شما نیاز دارند، بلکه کمد شما هم به شما نیاز دارد.