شلوار پارچه‌ای زنانه؛ محدودیت سنی دارد؟

شلوار پارچه‌ای زنانه؛ محدودیت سنی دارد؟
شلوار پارچه‌ای زنانه؛ محدودیت سنی دارد؟

تا به حال برایتان پیش آمده زمان خرید یک شلوار پارچه‌ای به شک بی‌افتید و این سوال برایتان پیش بیاید که آیا این شلوار مناسب سن من اسـت؟ آیا این مدل شلوار با استایل من هم‌خوانی دارد؟ شاید بهتر است یک جین بخرم؟ و در آخر با ناراحتی مغازه را ترک کنید با این فکر که کاش به سن من می‌خورد. اگر شما هم، چنین سوالاتی برایتان پیش آمده، پیشنهاد می‌کنم با ما همراه باشید تا جواب سوالتان را پیدا کنید. می‌خواهیم به شما ثابت کنیم جمله‌ی، شلوار پارچه‌ای زنانه است؛ درست نیست.  

چرا شلوار پارچه‌ای؟

  با نزدیک شدن به فصل تابستان، کمد لباس‌هایمان با لباس‌های خنک پر می‌شود. شلوارها نیز از این قاعده مستثنا نیستند. تحمل شلوارهای جین در تابستان، سخت و طاقت فرساست؛ بنابراین نیاز به شلوارهای پارچه‌ای بیشتر احساس می‌شود. سال‌هاست شلوار پارچه ای زنانه وارد عرصه مد شده و در همان وهله اول دل تمام خانم‌ها را برده است؛ چرا که مدل‌های متنوعی دارد و در کنار زیبایی، جنس سبک و خنک آن در تابستان بسیار کاربردی است. اما گاهی دیده می‌شود که به شلوار پارچه‌ای به چشم یک لباس برای خانم‌های بزرگسال یا میانسال نگاه می‌کنند. این مسئله کاملا اشتباه است. دراینجا به چند مدل شلوار پارچه‌ای و استایلی که می‌توانید با آن بسازید اشاره می‌کنیم تا اطمینان خاطر پیدا کنید که همه می‌توانند شلوار پارچه‌ای بپوشند، فقط باید استایل مناسب خود را پیدا کنید.  

 

چند مدل شلوارهای پارچه‌ای رنگ روشن

 

شلوار پارچه‌ای؛ ترند جذاب سال2021

  سال 2021 سال شلوارهای پارچه‌ای زنانه است؛ دیگر شلوار جین به عنوان شلواری که همه جا کاربرد دارد، شناخته نمی‌شود. در گذشته باور بر این بود که شلوار پارچه‌ای مناسب خانم‌های جوان نیست؛ اما اکنون با برگشتن ترندهای گذشته بخصوص ترندهای دهه 90، همه چیز عوض شده است. استایل‌ها همه به سوی شلوارهای پارچه‌ای رفته و فشن بلاگرها مدام بر خرید این شلوارها تاکید دارند.   از سوی دیگر، استایل کت وشلوار پارچه‌ای بسیار ترند شده است؛ طوری که امکان ندارد در خیابان دختر جوان یا خانم میانسالی را ببینید که کت و شلوار پارچه‌ای نپوشیده باشد.نسل جوان این‌روزها بیشتر به دنبال راحتی در یک استایل شیک هستند؛ همان‌طور که در نوجوانان اطراف خود دیده‌ایم، شلوارهای پارچه‌ای دمپا پاکتی یکی از اصلی‌ترین اجزاء استایل آن‌هاست.

 

  کت و شلوارهای پارچه‌ای کرم ومشکی رنگ زنانه

 

شلوار پارچه‌ای سن نمی‌شناسد

  همان‌طور که گفته شد، یکی از ترندهای محبوب امسال پوشیدن کت و شلوار پارچه‌ای است. وقتی به یک قرار کاری می‌روید یک شلوار پارچه‌ای راسته شیک، متناسب با استایلتان می‌تواند شما را با اعتماد به نفس نشان دهد. اما فقط به رنگ‌های تیره اکتفا نکنید، سراغ رنگ‌های شاد هم بروید. به این فکر نکنید که ممکن است برای سن من مناسب نباشد. شلوار پارچه‌ای سن نمی‌شناسد. پس شلوار پارچه‌ای زنانه عبارت نادرستی است.

 

  کت و شلوارهای زنانه رنگ روشن

  

شلوار پارچه‌ای برای هرجا و هر مکان

  شلوارهای پارچه‌ای انواع مختلفی دارند. این به سلیقه شما بستگی دارد که کدام مدل را انتخاب کنید اما در نظر داشته باشید که این شلوارها را می‌توانید همه جا و هر مکانی بپوشید. مثلا در یک دورهمی دوستانه، مهمانی یا حتی یک دیدار در کافه، یک شلوار پارچه‌ای دمپا گشاد، ترجیحا رنگ روشن، به شما جلوه‌ی زیبایی می‌دهد. در محل کار، به خصوص در فصل تابستان، شلوارهای پارچه‌ای راسته می‌توانند هم خنک باشند هم به جذابیت استایلتان کمک کنند. یک شلوار پارچه‌ای دمپا پاکتی خردلی با یک مانتوی مشکی، استایلی که همه جا می‌توانید بپوشید. در دنیای مد و فشن، چیزی به اسم محدودیت سنی وجود ندارد. اگر از لباسی خوشتان می‌آید، معطل نکنید و آن‌ را بپوشید و لذت ببرید.

 

  شلوارهای پارچه‌ای دمپا گشاد طوسی

  

• استایل با شلوارهای پارچه‌ای:

  اگر هنوز نمی‌دانید شلوارهای پارچه‌ای را با چه لباسی بپوشید، نگران نباشید؛ ما اینجا چند استایل به شما نشان خواهیم داد تا بهتر متوجه شوید. به عنوان مثال:   1. می‌توانید شلوار پارچه‌ای پیلی‌دار را با یک شومیز سفید ویک‌جفت کفش کالج بپوشید. یک رژ قرمز بزنید و با این استایل، خاص شوید. 2. برای این‌که قد بلندتر به نظر برسید، یک شلوار پارچه‌ای دمپا گشاد و یک کفش پاشنه بلند بپوشید. برای هر چه زیباتر شدن استایلتان یک کیف کوچک نیز همراه خود داشته باشید. امیدواریم شما هم به این باور رسیده باشید که شلوار پارچه‌ای زنانه دیگر فقط زنانه نیست. متوجه شدیم که بدون در نظر گرفتن سن، می‌توان با خیال آسوده، شلوار پارچه‌ای پوشید؛ تنها با رعایت نکاتی در استایلتان! هم‌چنین با مدل‌هایی از شلوار پارچه‌ای نیز آشنا شدیم. امیدوارم در تابستان گرم پیش‌رو، با پوشیدن شلوار پارچه‌ای حس سبکی و راحتی داشته باشید و بدون محدودیت سنی، استایل منحصر به فرد خود را بسازید.