چطور لباس تابستانی را در زمستان بپوشیم؟

چطور لباس تابستانی را در زمستان بپوشیم؟
چطور لباس تابستانی را در زمستان بپوشیم؟

گاهی باید در استایل‌هایمان تجدید نظر کنیم! گاهی نیاز به ایده‌ای خوب داریم که همه چیز را برای ما بهتر، راحت‌تر و بصرفه‌تر کند. این یعنی خرید لباس‌های 4 فصل. لباس‌هایی که توانایی پوشش آن‌ها را در هر آب و هوایی خواهید داشت. با کمی ایده با هر لباسی برای تمام فصول استایل موجه خود را داشته باشید. گاهی لباسی که دوست دارید تابستانی است و شما علاقه به استفاده از آن لباس را در پوشش زمستانی خود را نیز دارید، چاره کار استایل لایه لایه است!  

استایل لایه لایه داشته باشید!

  ایده‌ای برای استفاده لباس‌های تابستانی در فصل زمستان! استفاده لایه‌ای از لباس‌ها و ایتم‌های نازک در زیر یک کت گرم بهترین حالت استفاده از ایتم‌ها تابستانی در فصل پاییز و زمستان خواهد بود. لایه‌بندی استایل به شما کمک بزرگی برای تمامی فصول خواهد بود  

 

استایل لایه لایه

  

پوشیدن کت بارانی برای 4 فصل

  با این کارهای بسیار ساده از یک کت بارانی در هر فصل استفاده کنید.  

• کت بارانی برای زمستان

  برای پوشیدن چند ایتم زیر بارانی خود در فصل تابستان یک ست هودی و جاگر تک رنگ انتخاب کنید! این ست می‌تواند سایز فیت بدن شما و حتی در صورت تمایل گشادتر باشد. فقط این دو حالت قابل پذیرش برای استایل بارانی به همراه این دو ایتم است. فکر پوشیدن لباس‌های تنگ ‌تر از سایز فیت بدن خود را برای انتخاب استایل‌تان را از ذهن خود حذف کنید. نسبت به سرمای هوا لباس‌های ضخیم‌تری انتخاب کنید!  

• کت بارانی برای پاییز

  برای پوشیدن چند ایتم زیر بارانی خود در فصل پاییز نسبتا لایه‌ها را بیشتر کنید تا به راحتی توانایی اضافه ایتم‌های تابستانی را در استایل پاییزی داشته باشید. این لایه‌ها می‌تواند در آغاز با یک تیشرت یا یک تاپ با رنگی موجه برای استایلتان باشد و پس از آن یک پیراهن در معمولی‌ترین حالت ممکن برای روی تیشرت یا تاپ و زیر کت بارانی. شما توانایی اضافه کردن یه لایه دیگر را در صورت سرد بودن هوا را خواهید داشت.  

• کت بارانی برای بهار

  و اما فصل بهار که هیچ ثبات آب و هوایی ندارد! پس اکنون باید چه کنیم؟ در راحت‌ترین حالت ممکن شما لایه‌های استایلتان را کم خواهید کرد و این یعنی هر لایه باید با برنامه‌ریزی پوشیده شده باشد تا با کم کردن هر لایه مشکلی برای پایه اصلی استایلتان به وجود نیاید و شما به آسانی توان تعویض لایه‌های این استایل را داشته باشید.  

• کت بارانی برای تابستان

  در صورت اینکه پارچه بارانی شما بدون لایه داخلی دوخته شده باشد هوا در آن جریان خواهد داشت و به جز 2 ماه آخر یا اواسط گرمای شدید تابستان قابل پوشیدن و استایل کردن خواهد بود. لایه‌ی زیرین تک باشد! به طور مثال یک تاپ نازک و رنگ روشن برای عدم جذب گرما. بله، سعی کنید رنگ‌های روشن را بیش‌تر در فصل گرما استفاده کنید.  

 

بارانی‌های لایه لایه

  

زیر لباس‌های تابستان لباس گرم بپوشید.

  گاهی لباس‌های اور سایز ما بسیار خنک هستند و این مورد برای تابستان عالی است اما برای استفاده در پاییز و زمستان باید چه کنیم؟ کافی است لایه‌های که در استایل کت بارانی استفاده می‌کردید در این‌جا نیز به کار ببرید! برای ساده‌ترین حالت ممکن ما یه تیشرت یا یک پیراهن و یا حتی یک مانتو 2 سایز بزرگ‌تر از سایز فیت بدن خود داریم! در این‌جا به اندازه بزرگی سایز تیشرت، پیراهن و یا مانتو ما توانایی استفاده لباس‌های گرم را خواهیم داشت.  

پارچه‌ای با بافتی ساده و تراکم کم بخرید!

  این خرید می‌تواند یک خرید 4 فصل باشد که شما به راحتی می‌توانید استایل لایه لایه را برای آن اجرا کنید و با داشتن یک رنگ ثابت در استایل‌تان همیشه از این لباس با این پارچه استفاده کنید. خرید پارچه‌های 4 فصل برای دوخت لباس و حتی خرید لباسی با جنس 4 فصل یک ایده‌ی خوب برای استایل شما خواهد بود.  

در بیش‌ترین خریدهایتان، کفش‌های جلو بسته را انتخاب کنید!

  خرید صندل و پوشیدن آن برای تابستان جای خودش را همیشه حفظ خواهد کرد و جزعی از استایل زمستانی هر خانمی خواهد بود! اما خرید کفش‌های جلو بسته بیش‌ترین کمک را به ما برای داشتن یک ایتم 4 فصل خواهد کرد و خیال شما بابت پوشیدن کفش با هر استایل و در هر آب و هوایی راحت خواهد بود. این پوشش لایه لایه در استایل شما بزرگ‌ترین و ساده‌ترین راه‌حل ممکن خواهد بود که به شما توانایی استفاده از یک لباس و ایتم را در 4 فصل به شما خواهد داد.