کفش های پاییزی ترند شده 2022

کفش های پاییزی ترند شده 2022
کفش های پاییزی ترند شده 2022

معرفی 5 مدل از کفش های پاییزی که امسال ترند شده اند


 طبق معمول با فرا رسیدن پاییز و زمستان مانند سال های گذشته کمد لباس هایمان را تغییر می دهیم و جای لباس های نازک و خنک تابستانی را به لباس های ضخیم و گرم زمستانی می دهیم. همچنین؛ انتخاب کفش مناسب از آیتم های ضروری ست که حتما باید آگاهانه درمورد آن تصمیم بگیریم، این موضوع ممکن است برای بعضی ها دغدغه ای مهم باشد؛ اگر شما هم در انتخاب کفش های پاییزی خود سردرگم شده اید، جای خوبی آمده اید. زیرا ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا کفش های پاییزی ترند شده امسال را بشناسید، و خرید بهتری داشته باشید؛ پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.


حاکمیت بوت ها و چکمه ها همچنان ادامه دارد


یکی از پرکاربردترین کفش های زنانه و مردانه بوت، پوتین یا چکمه است. بوت ها برای فصل های پاییز و زمستان انتخاب مناسبی هستند، و از نظر ارتفاع ساق، نوع پاشنه و داشتن یا نداشتن بند به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. در چند سال اخیر نیز انواع مدل های چکمه یا بوت به عنوان کفش های پاییزی و زمستانی، بسیار مورد استفاده قرار گرفته  است و روزبه روز تعداد علاقمندان به چکمه ها رو به افزایش است؛ زیرا بوت‎ ها جذاب ترین آیتم هایی هستند که می توانید هر ساله در کمد لباس های خود داشته باشید، پوشیدن بوت می تواند استایل شما را بسیار شیک تر از آن چه که هستید نشان دهد. استفاده از چکمه به عنوان کفش پاییزی هرگز قدیمی نمی شود؛ زیرا به راحتی می توان آن را با آیتم های مختلف ست کرد و بهترین گزینه برای داشتن یک استایل جذاب است. بوت ها انواع مختلفی دارند که در ادامه چند مدل از آن ها را که برای پاییز امسال ترند شده اند، معرفی می کنیم.


بوت  بندی چرم

  • بوت های بلند، راز داشتن یک استایل شیک

بوت ها همیشه برای داشتن یک استایل عالی به ما کمک می کنند، اما باید آگاهانه از آن ها استفاده کنیم. بوت های بلند تا زانو یا بلندتر از آن به خاطر جذابیتی که دارند همیشه محبوب هستند، این بوت ها پاها را کشیده تر و زیباتر نشان می دهند. خبر خوب ما به شما این است که این مدل، امسال به عنوان کفش های پاییزی ترند شده اند و شما به راحتی می توانید آن ها را با لباس های جذاب خود ست کنید و استایلی منحصربه فرد داشته باشید. این بوت ها گرم ترین انتخاب برای فصل های سرد است، از مزایای دیگر آن ها این است که قابلیت ست شدن بالایی دارند، مثلا اگر یک مدل ساده و ترجیحا مشکی را انتخاب کنید، مطمئن باشید که با اکثر لباس های شما هماهنگ می شود. پوشیدن این مدل چکمه با انواع دامن های روی زانو و کوتاه تر، شلوارهای جین جذب و انواع لگ ها بسیار شیک و جذاب است.


بوت بلند بالای زانو

  • بوت های خزدار، رفیق روزهای سرد سال

در فصل پاییز و زمستان خز طرف داران زیادی پیدا می کند و اکثر مردم جامعه برای فرار از سرما به آغوش خز پناه می برند. بنابراین بوت های خزدار می توانند به عنوان کفش های پاییزی انتخاب خوبی برای این فصل  باشند. این مدل از بوت ها به راحتی می توانند استایل شما را کژوال و جوان نشان دهند، پس اگر می خواهید استایلی راحت و جوان پسند داشته باشید، مطمئن باشید از انتخاب این کفش ها پشیمان نخواهید شد. این بوت ها را می توانید با پالتو های بالای زانو، شلوارهای جذب و انواع لگ ها ست کنید، همچنین افرادی که پاهای کشیده و لاغری دارند با انتخاب این کفش ها از ظاهری متناسب و شیک برخوردار خواهند شد.


بوت خزدار

  • چکمه های چلسی، مهمانان همیشگی ما در پاییز

بوت های چلسی تاریخی طولانی دارند، این کفش ها برای اولین بار توسط طراح کفشِ ملکه ویکتوریا طراحی شدند، جالب است که این کفش ها پس از گذشت چندین سال همچنان از پرکاربردترین کفش های پاییزی محسوب می شوند. چکمه های چلسی نسبت به دیگر مدل بوت ها مقاوم تر هستند و عمر بالایی دارند، به همین دلیل شما می توانید سال های زیادی از آن ها  استفاده کنید. یکی از دلایل شهرت این کفش ها، تبلیغاتی بود که توسط گروه های مشهوری چون بیتلز و رولینگ استونز انجام شد. این مدل در میان آقایان طرف داران زیادی دارد، زیرا علاوه بر استایل کژوال می توان آن ها را با استایل های رسمی نیز ست کرد، و حتی با کت و شلوار نیز پوشید. چکمه های چلسی از مدل کفش های پاییزی هستند که امسال ترند شده اند و ما به آن احتیاج داریم و داشتن حداقل یک جفت از این مدل ضروری ست؛ پس آن را دست کم نگیرید.


بوت چلسی

لوفرهای لژدار، بهترین دوستان ما در پاییز


کفش های لوفر معمولا از چرم یا جیر ساخته می شوند و به کفش های کالج نیز معروف هستند، در ابتدا این کفش ها را با نام "هارو" می شناختند؛ اما با گذشت زمان به دلیل محبوبیت آن ها در میان مردم با نام لوفر، به احترام سازنده آن ها شناخته شدند. این کفش ها برای پاییز امسال بسیار پرکاربرد و ترند هستند، مخصوصا اگر دارای لژ های ضخیم نیز باشند. اگر به دنبال کفش های راحت و در عین حال شیک هستید؛ ما به شما لوفرهای لژدار را پیشنهاد می کنیم، زیرا با پوشیدن آن هم احساس راحتی دارید و هم می توانید استایلی شیک و جذاب برای خود بسازید. این کفش ها را می توانید با مانتوهای بارانی بلند و شلوارهای جذب ست کنید. بهترین رنگ برای انتخاب این مدل از کفش های پاییزی، رنگ های خنثی هستند. زیرا ساختار سنگینی دارند و با انتخاب رنگ های زنده و گرم استایل شما را به قسمت کفش ها متمرکز خواهند کرد.


کفش های لوفر

استایل کلاسیک می خواهید؟ آکسفورد را از یاد نبرید


این کفش از محبوب ترین و معروف ترین مدل های کفش در همه جای دنیاست. کفش  آکسفورد در گذشته کفش رسمی آقایان محسوب می شد، اما امروزه به اشکال مختلفی در آمده  است که بسیار پرکاربرد هستند، از جمله به شکل کتانی و حتی انواع مدل های پاشنه دار می توان اشاره کرد. اگر به کفش های پاشنه دار علاقه دارید حتما کفش های پاشنه بلند آکسفورد را امتحان کنید. این کفش ها همیشه شیک هستند، به طوری که محال است از آن ها خسته شوید. زیرا هم ست کردن لباس ها با این مدل کفش ها راحت است و هم برای داشتن یک استایل فوق العاده و جذاب انتخاب بسیار خوبی ست. کفش های آکسفورد، امسال به عنوان کفش های پاییزی بسیار ترند شده  است و شما می توانید استایل های کلاسیک خود را با کمک آن ها کامل کنید. داشتن حداقل یک جفت از این مدل کفش در کمد لباس های کسی که از سبک کلاسیک در پوشش خود پیروی می کند از واجبات است.


کفش مردانه آکسفورد

تا اینجا با هم کفش های پاییزی ترند شده امسال را شناختیم و از مزایا و قابلیت ست کردن  آن ها گفتیم. از شما ممنونیم که تا اینجا همراه ما بودید، از شما می خواهیم نظرتان را درمورد این کفش ها با ما به اشتراک بگذارید و بگویید انتخاب شما برای پاییز امسال کدام است؟