کیت میدلتون، عروس انگلستان

کیت میدلتون، عروس انگلستان
کیت میدلتون، عروس انگلستان

 عروس انگلستان

کیت میدلتون ، دوشس کمبریج یکی از پرطرفدارترین و خوش استایل ترین سلبریتی های دنیا است. استایل ساده وکلاسیک او بسیار محبوب است و هزاران زن استایل او را دنبال و تقلید میکنند. استایل کیت ساده است و شاید هر شخص نرمالی بتواند استایل او را تقلید کند .در اکسسوری هم کیت زیاده روی نمی کند و به یک گردنبند ساده یا گوشواره به همراه یک کلاچ ساده (کیف دستی کوچک) بسنده می کند …

 ویژگی های ظاهری کیت میدلتون

کیت با قد ۱۷۵ سانتی متر و وزن ۵۹ کیلوگرم از خوش استایل ترین سلبریت هاست. از بهترین نکات استایل در کیت ، این است که برعکس سلبریتی های دیگر ، با اینکه جزیی از خانواده سلطنتی هم است ولی یک لباس را دوبار ، سه بار و حتی چهار بار هم در مراسم ها می پوشد و همین یکی از نکاتی که است که موجب می شود استایل او محبوب و مورد پسند اشخاص زیادی باشد.ولی نکته ای که در پوشیدن لباس های تکراری رعایت میکند ، استفاده از مدل مو و اکسسوری های متفاوت است.

ویژگی های استایل کیت میدلتون

از رنگ های شاد نمیترسد. کیت بار ها دیده شده که رنگهایی مانند زرد ، قرمز ، صورتی و حتی سبز پوشیده است .استفاده از رنگ های روشن باعث می شوند چهره زیبا تر و جوانتر نیز به چشم بیاید.

علی رغم اینکه رنگ های خنثی انتخاب های مطمئنی هستند ، خوب است که ما هم گاهی جرات به خرج دهیم و رنگ های شاد و زنده تری انتخاب کنیم .

از کلاه به عنوان اکسسوری استفاده میکند .از آنجایی که در انگلستان و در میان خانواده سلطنتی ، خانم ها در مراسم های خاص و عروسی باید از کلاه استفاده کنند.

کیت هم از کلاه نهایت استفاده را می برد و بهترین کلاه ها و معمولا هم همرنگ با کت یا پیراهنی که پوشیده را به سر می گذارد .

همانطور که در مقدمه گفتیم اشخاص زیادی کیت میدلتون و استایل او را دنبال می کنند و یکی از دلایل مهم این است که او لباس هایی از برند های ارزان تر مانند زارا در استایل روزمره استفاده می کند.

وحتی یکبار هم گردنبندی از همین برند را روی فرش قرمز با پیراهنی رسمی استفاده کرد .و گواه این جمله است که برای خوشتیپ بودن احتیاجی به خرج کردن های سرسام آور نیست و نکته آخر ظاهر آراسته است.

کیت کم آرایش میکند و به یک خط چشم ساده و رژ کمرنگ کفایت میکند ولی همیشه مو های سشوار کشیده و مرتبی دارد واین امتیاز بزرگی برای استایل او محسوب می شود .

رازهای استایل کیت میدلتون

سارا هنجنی در ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ , ۰۷:۲۳ گفته : کیت میدلتون واقعا خوش تیپ است پاسخ دادن

کیت میدلتون همسر نوه ملکه انگلیس و دوشس کمبریج از چهره‌های مطرح مد در سال‌های اخیر بوده و هست. او دختری از دنیای عادی بود که حالا یک زندگی سلطنتی را تجربه می‌کند و حالا هر لباسی که می‌پوشد در فروشگاه‌ها نایاب می‌شوند. او با استایل موقر و در عین حال زیبا و جذابش توجه همه جهان را به خود جلب می‌کند. شاید عده ای او را به تقلید از پرنسس دیانا مادر شوهر مرحومش متهم می‌کنند ولی حتی او این تقلید را نیز به شیوه خاصی انجام می‌دهد که جای اعتراضی باقی نمی‌گذارد. بدون تلاش زیبا به نظر رسیدن بهترین تعریف برای استایل اوست. اما او چطور به این نوع از استایل دست یافته است؟ راز او چیست؟ در این مطلب رازهای استایل کیت میدلتون را فاش خواهیم کرد.

کیت میدلتون، همسر شاهزاده ویلیام، همیشه با تیپ جذابش همه را شگفت زده می کند و هیچوقت در جذب نگاه ها به سمت خودش شکست نخورده است. جالب است بدانید کیت میدلتون همیشه هر لباسی را که انتخاب می کند باعث افزایش فروش آن در مارکت های بین المللی می شود. لباس مورد علاقه‌ی کیت میدلتون اغلب کت و دامناست. البته او همیشه کمی هم مدرنیته به ست‌های کت و دامنش اضافه می‌کند تا همیشه خیلی رسمی و خشک نباشد.

۱- متخصص اکسسوری است

او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در یک فروشگاه لباس مشاور فروش اکسسوری بوده است پس توانایی‌اش در انتخاب بهترین اکسسوری‌ها که خیلی گران هم نیستند جای تعجبی ندارد. وقتی صبحت از اکسسوری می‌شود دوشس کمبریج ساده‌ترین‌ها و کلاسیک‌ها را دوست دارد. او از طرفداران گوشواره‌های آویز است و اغلب ساعت کارتبرخود را به دست می‌بندد. اما به نظر می‌رسد محبوب ترین اکسسوری او الماس باشد. او اکنون مالک چندین قطعه گرانبهای جواهرات است که متعلق به ملکه انگلیس بودند. همچنین او در بسیاری از اوقات از ست گوشواره و دستبندی که هدیه عروسی پرنس چارلز بود استفاده می‌کند.

۲- برند محبوب کیت میدلتون

 

طراح محبوب وی دنیلا ایسا طراح برزیلی است که برند ایسا را پایه گذاری کرده است. این طراح از فرم‌های کلاسیک اندام و رنگ های شاد در طرح‌هایش استفاده می‌کند.

 

نمایی از کیت با پیراهن آبی

 

۳- رنگ محبوب کیت میدلتون

آبی رنگ محبوب کیت میدلتون است. او در موقعیت‌های خاص و مهم سایه‌های متنوعی از آبی را استفاده می‌کند. به خصوص آبی تیره و نفتی که بیشتر اوقات به جای مشکی آن را می‌پوشد.

 

رنگ های محبوب کیت

 

۴- لباس‌های ارزان می‌پوشد

 

جالب است بدانید او بیشتر اوقات از فروشگاه‌های عادی لباس می‌خرد. لباسی که از تاپ شاپ (یک برند فست فشن) برای تولدش به قیمت ۷۸ دلار خریده بود با انتشار عکس‌هایش در کمتر از ۲۴ ساعت

به فروش رفت و تمام شد. چون داشتن سلیقه خوب مهم‌تر از داشتن طراح لباس اختصاصی است و برخلاف اکثر اعضای خانواده سلطنتی در کمد لباس‌های کیت میدلتون هر لباسی با هر رنج قیمتی یافت

می‌شود. اما چیزی که استایل او را جذاب می‌کند داشتن حس فشن و سلیقه خوب برای انتخاب بهترین‌ها است. پس هر کسی می‌تواند مانند او خوش لباس باشد.

 

۵- آرایش صحیح مو

همه او را با موهای بلند قهوه‌ای و زیبایش می‌شناسند. او آرایشگر مخصوص خود را دارد و مرتبا به موهایش رسیدگی و برای آن‌ها هزینه می‌کند.

 

آرایش مو کیت

 

۶- او عاشق کلاه است

او عاشق کلاه است و نه تنها به خاطر رسوم کاخ باکینگهام بلکه به خاطر علاقه‌اش ای به کلاه از آن مرتبا استفاده می‌کند مدل‌هایی مثل فلدورا وبره. از نظر او کلاه و یا هر نوع تزئین و پوشش مو مهم‌ترین اکسسوری برای یک خانم است.

 

اکسسوری های کیت

 

۷- مناسب سن خود لباس می‌پوشد

 

در اوایل حضورش در خانواده سلطنتی انتقاداتی به نحوه لباس پوشیدن وی مطرح بود که می‌گفتند او مناسب یک دختر بیست و پنج شش ساله لباس نمی‌پوشد و لباس‌هایش مناسب میان سال‌ها است.

اما چند سال بعد او استایل خودش را پیدا کرد و حالا با پرینت‌های کلاسیک و رنگ‌های مناسب پوست و مو و البته سنش را به تن می‌کند.

 

استایل رسمی کیت

 

۸- پوشیدن یک لباس بیش از یک بار اشکالی ندارد

صرف حضور در خانواده سلطنتی انگلستان و داشتن خیاط مخصوص دلیل این نیست که شما لباس های خود را بعد از یک بار استفاده دور بریزید. کیت در چندیم موقعیت مختلف لباس‌های مشابهی را پوشیده تا ثابت کند این مساله هیچ اشکالی ندارد و با این کار شان شما پایین نخواهد آمد.