استایل کردن با شلوار مام فیت (mom fit)

استایل کردن با شلوار مام فیت (mom fit)
استایل کردن با شلوار مام فیت (mom fit)

شلوارهای جین، پرکاربردترین و فارغ از زمان ترین لباس هایی هستند که شما می توانید داشته باشید. چه بخواهید به بازار بروید و چه بخواهید با دوستان خود برای ناهار به رستوران بروید، به راحتی می توانید استایل خود را با شلوار جین کامل کنید. یکی از انواع شلوار های جین، شلوار مام فیت است که بهتر است در کمد لباس هر خانمی وجود داشته باشد. اگر مطمئن نیستید که چطور شلوار مام فیت را استایل کنید، ما در این مقاله شیک ترین ایده های استایل شلوار مام فیت را برای شما آورده ایم.  

شلوار جین مام فیت چیست؟

  شلوار جین مام فیت در دهه 70 میلادی در میان خانم ها و مادرانی که خانه دار بودند محبوب شد. علت محبوبیت آن، وجود برش گشاد در قسمت باسن وهمچنین فاق و کمر بند این شلواربود که پوشیدن و استفاده از آن را راحت می کرد. از آنجا که این استایل بسیار راحت بود، شلوار مام فیت مورد پسند خانم هایی بود که می خواستند در حین کار، یک لباس کاربردی و راحت را به جای یک پیراهن یا لباس زنانه بپوشند. بعدا در دهه 80 میلادی، شلوار جین مام فیت در میان زنان جوان نیز محبوب شد. شلوار مام فیت به عنوان یکی از شیک ترین لباس های کژوال است که دارای کمر و زیپ بلند می باشد و کمر شلوار بالای ناف بسته می شود. همچنین این شلوار به دلیل داشتن فاق بلند وگشادی در قسمت ران پا، باعث می شود کمر صاف تر به نظر برسد و کانون توجه را از برجسته شدن پایین تنه دور می کند. جنس این شلوار کمی ضخیم است و فاقد کشسانی است. دم پای این شلوار جین گشاد است و باعث می شود قد شما بلند تر به نظر برسد و یک جایگزین مناسب تر و راحت تر برای شلوار جین مدل boyfriend است. شلوار های مام فیت، معمولا به رنگ آبی کلاسیک و بدون زاپ و پارگی هستند اما در صورت داشتن زاپ و پارگی نیز می توانند شیک و عالی باشند. این جین یک گزینه بسیار عالی برای یک قرار ناهار دوستانه و یا حتی گردش شبانه شهری با دوستانتان است. نحوه استایل مناسب با این مدل شلوار، بسیار مهم است چرا که باعث زیبایی و جذابیت ظاهر شما می شود.  

• شلوار جین مام فیت خود را با یک کتانی سفید و یک تیشرت ساده استایل کنید

اگر به دنبال استایل کژوالی هستید که هم راحت باشد و هم هرگز از مد نیفتد، یک اسنیکرز سفید و یک جین مام فیت در کمد لباس خود داشته باشید. این ست را می توانید به همراه یک تیشرت سفید ساده و یک مانتو کتی بپوشید.  

 

شلوار جین مام فیت خود را با یک کتانی سفید و یک تیشرت ساده استایل کنید

  

• شلوار جین مام فیت را با چکمه ویک ژاکت بافتنی استایل کنید.

برای فصل زمستان، شلوار جین مام فیت را به همراه چکمه و یک ژاکت بافتنی ست کنید تا همچنان کژوال و زیبا به نظر برسید.  

شلوار جین مام فیت را با چکمه ویک ژاکت بافتنی استایل کنید  

• برای ایجاد ظاهری خاص، شلوار مام فیت را با کت چرم استایل کنید.

برای موقعیت هایی که می خواهید خاص و متفاوت به نظر برسید، شلوار جین مام فیت را با کت چرمی استایل کنید. این ست را با یک تیشرت سفید ساده بپوشید. همچنین برای خاص تر کردن آن، تیشرتتان را درون شلوار بگذارید و از یک کمربند نیز بر روی آن استفاده کنید. برای کفش نیز، یک صندل مشکی زیبا بپوشید.  

برای ایجاد ظاهری خاص، شلوار مام فیت را با کت چرم استایل کنید  

• شلوار مام فیت را با یک نیم تنه ست کنید.

برای داشتن ظاهری شیک وکژوال برای مهمانی های دوستانه، شلوار مام فیت را با یک نیم تنه زیبا استایل کنید. برای خاص تر کردن این ست، از نیم تنه های چین دار و با رنگ های شاد استفاده کنید تا همچنان حس تابستانه را در استایل خود داشته باشید.  

 

شلوار مام فیت را با یک نیم تنه ست کنید

 

• شلوار جین مام فیت را با شومیز زنانه و کفش لوفر استایل کنید.

اگر می خواهید ظاهری شیک و کژوال داشته باشید، شلوار مام فیت را با یک شومیز زنانه سفید و یک جفت کفش لوفر ست کنید. برای جذاب تر شدن آن، آستین های شومیز خود را به بالا تا بزنید و جمع کنید. همچنین برای محیط های بیرون، می توانید از یک مانتو کتی به همراه این ست استفاده کنید. این استایل برای موقعیت کژوال و نیمه رسمی مناسب است و ظاهرتان را بسیار جذاب نشان می دهد.

 

  شلوار جین مام فیت را با شومیز زنانه و کفش لوفر استایل کنید.

  

• شلوار جین مام فیت خود را با کمربند استایل کنید.

استفاده از یک کمربند زیبا به همراه شلوار مام فیت، ظاهر این مدل شلوار را زیباتر و خاص تر می کند و نشان دهنده توجه شما به جزئیات استایلتان است.  

 

شلوار جین مام فیت خود را با کمربند استایل کنید

 

• از بادی سوت (bodysuit)، برای استایل با شلوار مام فیت استفاده کنید.

برای اینکه احساس راحتی بیشتری داشته باشید، می توانید از بادی سوت ها (bodysuits) به جای تیشرت استفاده کنید. به این ترتیب شما می توانید یک بادی سوت را به همراه شلوار مام فیت و یک مانتو گشاد یا کتی ست کنید که این استایل برای موقعیت های کژوال بسیار عالی است.  

 

از بادی سوت (bodysuit)، برای استایل با شلوار مام فیت استفاده کنید  

• شلوار مام فیت برای خانم های پلاس سایز نیز مناسب است.

اگر شما یک خانم پلاس سایز هستید و فکر می کنید که نمی توانید از شلوار مام فیت استفاده کنید، سخت در اشتباه هستید. شلوار جین مام فیت به دلیل داشتن فاق بلند و کمر گشادتر نسبت به دیگر شلوارهای جین، گزینه بسیار مناسبی برای خانم های پلاس سایز است.  

 

شلوار مام فیت برای خانم های پلاس سایز نیز مناسب است 

• ست کردن شلوار جین مام فیت با یک تیشرت طرح گرافیکی استایل خاص و جالبی را ایجاد می کند.

ست کردن شلوار مام فیت به همراه یک تیشرت با طرح گرافیکی، گزینه ای بسیار عالی، جذاب برای روزهای گرم تابستان است. این ست کژوال را با یک مانتو خنک کتان و یک جفت صندل زیبا بپوشید تا استایلی زیبا و راحت داشته باشید.  

 

ست کردن شلوار جین مام فیت با یک تیشرت طرح گرافیکی استایل خاص و جالبی را ایجاد می کند

 

ست کردن شلوار جین مام فیت با یک تیشرت طرح گرافیکی استایل خاص و جالبی را ایجاد می کند   کاملا مشخص است که این شلوار زنانه، با مدل شلوار جین اسکینی (SKINNY) بسیار متفاوت است، اما اگر شما شخصی هستید که دوست دارید گاهی استایل خود را تغییر دهید و تنوع داشته باشید، شلوار جین مام فیت گزینه ای بسیار عالی است زیرا در عین راحتی، بسیار شیک است و با کمی توجه به جزئیات، می توانید استایلی جذاب و خاص برای خود ایجاد کنید.