انواع لباس زنانه

انواع لباس زنانه
انواع لباس زنانه

مد پدیده ای گذراست که هر لحظه ممکن است یک مدل خاص و جدیدی در آن مورد توجه قرار گیرد. بهمین علت اگر بخواهید که همیشه روی مد باشید باید هزینه و زمان زیادی را صرف کنید بخصوص برای خانم ها که انواع لباس زنانه در بازار موجود است. لباسی که امروز روی مد است می تواند روز بعد لباس دور ریختی باشد. اگر شما هم جز دسته ی خانم های شیک پوش و خوش استایل هستید و انواع لباس زنانه و لباسی که می پوشید برایتان اهمیت زیادی دارد درک و پیش بینی روند مد می تواند کار سختی باشد. اما در این میان لباس هایی هستند که همیشه طرفداران زیادی دارند و هرگز از مد نمی افتند.

بلوز راه راه؛ یکی از انواع لباس زنانه

بلوزهای راه راه یکی از لباس های کلاسیک زنانه است که هیچ وقت از مد نمی افتد. این نوع از طرح لباس معمولا به همه می آید و می تواند سال ها عضو اصلی کمد لباس شما باشد. تنوع طرح های راه راه زیاد است، راه راه عمودی، راه راه افقی و راه راه اریب با ضخامت های مختلف که باعث می شود هر کسی براساس فرم اندام خود بتواند بلوز زنانه راه راه مناسبی برای خود بیابد.  

 

 

لباس زنانه جین؛ یکی از انواع لباس زنانه

لباس جین که نیاز به معرفی ندارد. از کت ها و مانتوهای جین گرفته تا شلوارهای جین که برای هر فصل و هر نوع آب و هوایی مناسب هستند و جزو لباس های پرکاربردی ست که در محل کار یا دور همی ها حداقل یک نفر را می توان یافت که جین به تن دارد. این نوع لباس زنانه را می توان با لباس های متنوعی ست کرد اما با این وجود پیدا کردن لباس جین مناسب همیشه کار آسانی نیست.  

 

 

 

پیراهن کلاسیک؛ یکی از انواع پیراهن زنانه

پیراهن ساده زنانه یکی از لباس هایی ست که نه تنها هرگز از مد نمی افتد بلکه در همه جای دنیا پوشیدن آن مرسوم است. این مدل پیراهن زنانه در انواع یقه دار و یا جلو دکمه دار به شکل های مختلف وجود دارد و می توانید آن را در موقعیت های گوناگون بپوشید. اما بهترین گزینه برای کمد لباس شما پیراهن یقه گرد و یا با یقه ای شبیه به یقه لباس مردانه است که در عین سادگی زیبایی فراوانی نیز دارد. اگر خیلی طرفدار سادگی نیستید و به جزئیات اهمیت میدهید می توانید با استفاده از اکسسوری های مختلف ظاهر ساده لباس را جذاب تر کنید و حتی با تغییر اکسسوری ها آن را در مراسم مختلف بپوشید و نگران تکراری بودن لباس خود نباشید.

تیشرت سفید

ساده ترین و زیباترین لباسی که می توان همیشه به تن داشت و هرگز نگران از مد افتادن آن بود تیشرت زنانه سفید است. این لباس می تواند بی نظیرترین لباسی باشد که در کمد لباس هر خانم شیک پوشی یافت می شود. چرا که می توان آن را با هر چیزی ست کرد و در مواقع مختلف پوشید. تیشرت سفید را می توان با شلوار جین ست کرد، می توان زیر یک کت زیبا و اسپرت پوشید، می توان روی آن یک رویه توری زنانه به تن کرد و یا حتی از ترکیب آن با دامن های اسپرت لذت برد. در واقع تیشرت سفید همه چیز است و ضروری ترین لباسی ست که حتما باید در کمد لباس خود داشته باشید.  

 

 

کفش زنانه پاشنه بلند مشکی

در اینکه سبک خانومانه هرگز از مد نمی افتد شکی نیست. این سبک لباس زنانه که در سال 1947 توسط طراح فرانسوی کریستین دیور به روی مد آمد تا کنون توانسته جایگاه خود را حفظ کند و هرگز از صحنه مد خارج نشده است. این سبک براساس انحنا و پیچ و خم های بدن طراحی شده اما هرگز مرزها را نشکسته و اغراق نداشته که در نتیجه آن همیشه مدافعینی که آن را روی صحنه مد نگه دارند، داشته است. اما اکسسوری لازم و ضروری این سبک زیبا کفش زنانه پاشنه بلند است، اما کفش زنانه پاشنه بلند مشکی! به راستی که اکسسوری ای زنانه تر، زیباتر، جذاب تر و از همه مهمتر پرکاربردتر از این کفش نمی توان یافت. حتی اگر خیلی طرفدار پوشیدن کفش پاشنه بلند نیستید بازهم داشتن یکی از این کفش ها برای شما واجب و ضروری ست. زیرا برای هر خانم شیک پوشی پیش می آید که در مهمانی و یا مراسم رسمی نیاز به پوشیدن کفش پاشنه بلند داشته باشد و بهترین گزینه برای او پوشیدن کفش زنانه پاشنه بلند مشکی ست.  

 

 

عینک دودی

عینک دودی یکی از اکسسوری هایست که هرگز از مد نمی افتد. اگرچه ممکن است در طول زمان مدل های مختلفی از آن بر روی مد بیاید ولی با توجه به اینکه بهترین انتخاب برای عینک آفتابی مدلی ست که براساس فرم صورت انتخاب شود پس می توان مطمئن بود که اگر انتخاب شما براساس فرم و نوع صورت تان بوده است. هرگز نگران از مد افتادن مدل عینک آفتابی خود نیستید. البته در میان مدلی های متنوع عینک آفتابی، عینک دودی خلبانی یکی از سبک هاییست که نه تنها هرگز از مد نمی افتد بلکه برای صورت بسیاری از خانم ها مناسب است. این مدل زیبا و دوس داشتنی از چندین دهه قبل تاکنون از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و همچنان انتظار می رود که در آینده نیز این محبوبیت خود را حفظ نماید.

بوت مدل سوارکاری

با شروع فصل سرد بسیاری از خانم های شیک پوش نگران گرم نگه داشتن پاهای خود هستند. چرا که بسیاری از افراد در فصل سرد پاها و دست هایشان به سختی گرم می شود. یکی از بهترین گزینه ها بوت های مدل سوارکاری ست که نه تنها هرگز از مد نمی افتند بلکه به راحتی شما را گرم نگه می دارند. این نوع از بوت ها جذابیت خاصی به استایل شما می دهند و برای هر موقعیتی در فصل سرد مناسبند.  

 

 

کت های چرمی

حال که صحبت از لباس های مناسب فصل سرد شد، کت ها و یا کاپشن های کوتاه چرمی بهترین گزینه ایست که هرگز گرد فراموشی به خود نگرفته است. کت های چرمی که می توان آن را با انواع شلوارهای جین ست کرد تیپ و استایلی لوکس و جذاب برایتان به ارمغان می آورند. در انتخاب رنگ این نوع کت زنانه ما به شما رنگ مشکی را پیشنهاد می کنیم. زیرا هرگز از مد نمی افتد و به راحتی با هر مدل لباسی ست می شود.