انواع کیف پول زنانه

انواع کیف پول زنانه
انواع کیف پول زنانه

خانم های ایرانی همیشه به جذابیت و شیک پوشی معروف بوده اند. همین امر باعث شده تا در انتخاب لباس بسیار دقیق و نکته سنج باشند و حتی گاهی مشکل پسند هم می شوند. اهمیت شیک پوشی و به روز بودن برای خانم های ایرانی را می توان حتی در انتخاب کیف پول و یا اکسسوری هایی که استفاده می کنند دید. البته کیف پول و مخصوصا انواع کیف پول زنانه یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسیله ای ست که هر شخصی همواره همراه خود دارد. چه این نوع از کیف را صرفا برای حمل پول و یا کارت های بانکی استفاده کنید و چه علاوه بر اینها داخل کیف پول کارت ویزیت و یا رسیدهای خود را نگهدارید، کیف پول بخشی از استایل شماست و زیبایی و استایل آن می تواند در جذابیت استایل شما تاثیر گذاشته و سلیقه شما را به نمایش بگذارد. انواع آن به استایل و سلیقه شما بستگی دارد. برخی ترجیح می دهند که از مدل های ساده و شیک بهره ببرند و برخی انواع اسپرت و یا مجلسی آن را می پسندند. اما در هنگام خرید علاوه بر اینکه سبک این نوع از کیف زنانه اهمیت دارد باید به نوع کاربرد و فضاهای آن نیز توجه کنید. اگر قرار است که در کیف پول تان علاوه بر پول و کارت های بانکی، وسایل دیگری را نیز از قبیل خودکار حمل کنید باید کیفی را خریداری کنید که جا برای همه وسایل تان داشته باشد. برخی خانم ها علاقه مندند که وقتی صرفا برای خرید از خانه خارج می شوند، فقط کیف پول را همراه خود ببرند. در نتیجه به این دسته از خانم های خوش پوش پیشنهاد می کنیم که کیف پولی را انتخاب کنند که جا برای وسایلی مانند موبایل و یا آویزی برای کلید خانه داشته باشد.  

 

انواع کیف پول زنانه

 

کیف پول ها هم از لحاظ جنس و هم از لحاظ کاربرد دسته بندی می شوند. مانند کیف پول هایی که آنقدر جا دارند که می توان آن را به نوعی کیف کوچک زنانه به حساب آورد و یا کیف هایی که فقط مخصوص کارت های بانکی هستند.

کیف پول چرم

کیف پول چرم مخصوص خانم هایی ست که علاقه زیادی به تعویض کیف پول خود ندارند. این نوع کیف زنانه هرگز از مد نمی افتد و یا پوسیده نمی شود. یک کیف پول چرم همراه سالیان شماست و تا زمانیکه از آن خسته نشوید کهنه نمی شود. هر چند که کیف پول های چرم با گذشت سال ها کهنگی و جذابیت خاصی پیدا می کنند و قدیمی شدن شان خود باعث افزایش جذابیت شان می شود. کیف پول های چرم دو نوع کتی و جیبی دارند که مدل جیبی آنها به صورت تاشوست و جای کمتری می گیرد. اگر علاقه مندید که کیف پول در جیب مانتو یا شلوارتان جا شود بهتر است مدل تاشو آن را بگیرید ولی اگر غیر از این است بهتر مدل کتی آن را که اصولا جادارتر است انتخاب کنید.  

 

کیف پول چرم

کیف پول طرح دار و گل گلی یکی از انواع کیف پول زنانه

عموما جنس این نوع از کیف پول ها پارچه ست و این یکی دلایلی ست که با خیال راحت می توانید این نوع کیف پول را انتخاب کنید. چرا که به راحتی شسته می شود و نگران کثیفی آن در اثر تماس مکرر با دست و یا پول نیستید. کیف پول های اسپرت طرح های متنوعی دارند و برای بسیاری از خانم های شیک پوش جذابند. این کیف متناسب با استایل اسپرت شماست و می توانید آن را با لباس زنانه اسپرت خود ست کنید. عموما قیمت پایینی دارند و اگر اهل متنوع هستید نگران هزینه تعویض آنها نخواهید بود.  

 

کیف پول طرح دار و گل گلی  

کیف پول نمدی

اگر از آن دسته از خانم های خوش سلیقه ای هستید که به ساخت صنایع دستی علاقه مندید و دوست دارید که وسایل مورد نیازتان دست ساز خودتان باشد، این کیف پول مخصوص شماست. زیرا به راحتی می توانید کیف پول نمدی را در خانه درست کنید. این نوع کیف پول در صورتی که ساخت خودتان باشد می تواند تبدیل به کادویی زیبا و به یادماندنی برای عزیزانتان شود. کیف و یا کیف پول های نمدی با لباس زنانه سنتی ترکیبی بی نظیر می سازد که می توانید در دورهمی های خارج از خانه و یا شرکت در مراسم های رسمی از آن لذت ببرید.  

 

کیف پول نمدی  

کیف پول جیر یکی از انواع کیف پول زنانه

این نوع کیف پول هم به جذابیت کیف های پول چرم است و برای استایل رسمی بسیار جذابند اما مشکلی که کیف پول های جیر دارند این است که همانند کیف و یا کفش زنانه جیر مراقبت بیشتری می خواهند و احتمال اینکه زودتر از سایرین خراب شود زیاد است. اما این بدان معنی نیست که نمی توانید کیف پول جیر داشته باشید چرا که این کیف ها زیبایی و جذابیت خاصی دارند و فقط لازم است که در نگهداری از آنها توجه بیشتری به خرج دهید.  

 

کیف پول جیر

 

اما در نهایت نکات کلی که باید در هنگام خرید کیف پول در نظر داشته باشید این است که: • کیف پول اولین و مهمترین وسیله ایست که باید در کیف خود جای دهید، پس در هنگام خرید مطمئن شوید که جای کافی برای تمام پول نقد و کارت های بانکی تان دارد. • کیف پول به خصوص نوع چرم آن می تواند بهترین گزینه برای هدیه دادن به کسی باشد که بدرستی با سلیقه او آشنا نیستید و یا گزینه ی دیگری به ذهن تان نمی رسد. چرا که نه تنها وسیله ای پرکاربرد است، بلکه هر کسی دوست دارد نوع جدیدتری از آن را داشته باشد. علاوه بر اینها کیف پول چرم می تواند هدیه ای خاص، ارزشمند و منحصر به فرد باشد. • اگر به دنبال تنوع نیستید حتما در هنگام خرید به جادار بودن و دوام آن توجه کنید. اگر درب کیف پول تان به صورت دکمه ای باز می شود، توجه کنید که جنس کیف تحمل باز و بسته شدن ها مکرر را دارد و اگر به صورت چسبی و یا زیپی ست مطمئن شوید که زیپ و یا چسب آن کیفیت مورد انتظار شما را برآورده کنند. • فراموش نکنید که کیف پول ها هم مانند موبایل بیش از بقیه لوازم در معرض باکتری و دیگر جرم ها هستند. پس تمیز کردن مداوم آنها ضروری ست. در صورتیکه می خواهید کیف پول چرم تان را تمیز نمایید بهتر است از ترکیب الکل 70 درصد و آب استفاده نمایید. این محلول را بر روی دستمال و یا پنبه اسپری کنید و بر روی کیف پول خود بکشید. چرا که درصد بالای الکل می تواند به کیف پول تان آسیب برساند. این نکته را هم در نظر بگیرید که نباید کیف چرم را در مقابل آقتاب قرار دهید تا خشک شود زیرا ممکن است رنگ آن تغییر کند. • برای تمیز کردن کیف پول های پارچه ای و نمدی می توانید آنها را بشوئید. اما برای اینکار احتیاط بخرج دهید. زیرا بسیاری از این نوع کیف پول ها در داخل خود مقوا دارند. بهمین علت اصلا توصیه نمی کنیم که آنها در ماشین لباسشویی بندازید.