اکسسوری‌های پرکاربرد پاییزی و زمستانی

اکسسوری‌های پرکاربرد پاییزی و زمستانی
اکسسوری‌های پرکاربرد پاییزی و زمستانی

با شروع فصل پاییز، تب و تاب استایل‌های شیک و زیبا در میان تمام خانم‌های شیک پوش پیدا می‌شود. لباس‌های زیادی در پاییز وجود دارند که می‌توانید با پوشیدن آن‌ها شیک باشید. داشتن لباس‌های زیبا در خوش استایل بودن تاثیر بسزایی دارد. با این وجود، نباید نقش اکسسوری‌ها را در این میان از یاد برد. اکسسوری، ظاهر شما را کامل می‌کند. استفاده‌ی درست از اکسسوری، به داشتن استایل جذاب و زیباتر کمک زیادی می‌کند. در این مقاله چند مورد از اکسسوری های پاییزی که در پاییز و زمستان ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ ترند هستند را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.  

زیورآلات حلقه‌ای

  زیورآلات کوچک و ظریف بسیار زیبا و دوست‌داشتنی هستند. در سال‌های گذشته، سبک‌های کوچک در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها طرفداران زیادی داشتند و هنوز هم هواداران خاص خود را دارند. با این وجود، در پاییز و زمستان سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲، زیورآلات هم مانند لباس‌ها، سایز بزرگشان مد است. امسال، زیورآلات حلقه‌ای و بزرگ به استقبال شما خواهند آمد و حسابی از شما دلبری خواهند کرد.  

کفش‌های لژ دار

  دوران دمپایی و کفش‌های پاشنه تخت دیگر به پایان رسیده است. از دیگر اکسسوری‌های پاییزی امسال، می‌توان به کفش‌های لژ دار اشاره کرد. این کفش‌ها، در سال ۲۰۲۱ حسابی ترند شده‌اند. پاییز امسال، می‌توانید با خیال راحت از کفش‌های پاشنه بلند خود لذت ببرید. با این حال اگر شما از جمله کسانی هستید که خیلی با کفش پاشنه دار راحت نیستید، چه چیزی بهتر از کفش‌های لژ دار! کفش‌های لژدار برای مهمانی‌ها عالی هستند. با خیال راحت به سراغ کفش‌های حصیری و صندل‌های لژدار بروید و در دورهمی‌ها آن‌ها را بپوشید.

 

  اکسسوری های پاییزی

  

لوگوها

  شاید کمی عجیب به نظربرسد، اما اکسسوری‌های لوگویی امسال ترند شده‌اند. با اضافه کردن جزئیات کوچک مثل سنجاق سینه‌ی لوو که روی کت بلیزر خود نصب می‌کنید، استایل هنرمندانه‌تری را برای خود می‌سازید. شما می‌توانید این لوگوهای جذاب را نه فقط در کلاه‌های شنل، بلکه در گوشواره، گردنبند و هر چیزی که لوگوی مورد علاقه‌ی شما را داشته باشد،نشان دهید.  

خیلی جذاب استتار کنید

  لباس‌های خود را با هم و با اکسسوری‌های خود هماهنگ کنید. به طور مثال، ماسک و کیف خود را با لباستان هماهنگ کنید، طوری که رنگ و طرح آن‌ها یکی باشد. برنامه روز شما می‌تواند استفاده از چاپ، رنگ و تمی باشد که با حال و هوای شما سازگار است.  

غوغای زیورآلات

  امروزه لباس‌ها به اوج خود رسیده‌اند و نهایت جذابیت را دارند؛ اما حواستان باشد که از زیورآلات غافل نشوید. گردن خود را با گردنبند چوکر و آویزهای بزرگ بپوشانید. از گوشواره و انگشترهای خاص و بزرگ استفاده کنید. نمی‌دانید برای دورهمی دوستانه کدام را استفاده کنید؟ تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که آن‌ها را لایه بندی کنید. از این زمان طلایی استفاده کنید، ممکن است دیگر فرصتی برای رفتن به مهمانی و نشان دادن جواهرات وجود نداشته باشد.  

کمربندهای خود را ببندید

  آیا شما هم کلکسیون کمربند دارید و منتظر فرصت هستید که از آن‌ها استفاده کنید؟ نگران نباشید، امسال زمان درخشش شما است. در گذشته هر لباسی را با کمربند تکمیل می‌کردند، اما مدتی خیلی از آن‌ها استفاده نمی‌شد. سال ۲۰۲۱ دوباره کمربندهای خود را ببندید. امسال کمربندهایی با سگک‌های فانتزی، مانند کمربند G گوچی را از کمد خود بیرون بیاورید و به کمر خود ببندید.

 

  اکسسوری های پاییزی

 

عینک رترو

  همانطور که می‌دانید، عینک فصل خاصی ندارد و هیچ گاه برای خرید عینک دیر نیست. امسال دوباره سبک‌های دهه ۷۹ میلادی ظاهر می‌شوند. عینک‌هایی با شیشه‌های رنگی و فریم پوسته لاک‌پشتی از اکسسوری های پاییزی هستند که در سال ۲۰۲۱ بیشتر از قبل دیده می‌شوند.  

این اکسسوری‌ها را به یاد داشته باشید

به غیر از اکسسوری های پاییزی که در بالا نام بردیم؛ سایر اکسسوری‌هایی که معرفی می‌کنیم هم حتما در سال ۲۰۲۱ به کارتان می‌آیند.

  ● کلاه: کلاه یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌ها است که در فصل‌های سرد سال به داد شما می‌رسد. کلاه از سر شما در برابر سرما محافظت می‌کند و البته اگر موهای شما نامرتب باشد، کلاه به شما کمک می‌کند که آن‌ها را بپوشانید و در عین حال استایلتان نیز جذاب می‌شود.

● کیف منحنی: امسال کیف‌های منحنی در طراحی‌های ورساچه، لویی ویتون و پرادا ظاهر شدند. این نشان از بازگشت دوباره‌ی این سبک دارد.

● کیف خرید: چه اکسسوریی بهتر از کیف خرید! این روزها همه از اهمیت محیط زیست بر زندگی ما و وابستگی زندگی ما به محیط زیست با خبر هستند. همچنین امر باعث شده که کیف خرید به یکی از اکسسوری‌های جذاب امسال تبدیل شود. با همراه داشتن کیف خرید زیبای خود از تولید پلاستیک جلوگیری کنید.

● بوت جذاب زمستانی: در مقاله‌های قبل هم از اهمیت بوت در فصول سرد سال بسیار گفتیم. بوت از جمله کفش‌های جذاب و پر طرفدار است که فقط در فصل‌های سرد کاربرد دارد؛ پس امسال تا می‌توانید بوت‌های خود را بپوشید. می‌توانید بوت را با دامن میلادی ست کنید.  

 

اکسسوری های پاییزی

 

 ● عینک اسکی: عینک‌های اسکی اکسسوری های پاییزی ترند امسال هستند. برای روزهای سرد زمستان که کاپشن های گرم و پافرهای خود را پوشیده‌اید، عینک اسکی ظاهر شما را کامل می‌کند.

● چکمه‌ی ماه: من را به سوی ماه ببر! بله درست شنیدید، این چکمه‌ها در سال ۲۰۲۱ ترند شده‌اند. با پوشیدن آن‌ها به استقبال روزهای یخبندان بروید.

● دستمال سر و روسری: بر اساس مجله‌ی ووگ، دستمال سر و روسری‌ها امسال دوباره به کمدها بازمی‌گردند. این روسری‌های جذاب در این هوای سرد از سر شما محافظت می‌کنند. در این مقاله انواع اکسسوری های پاییزی را بررسی کردیم. هرکدام را که علاقه دارید به کار ببرید و ظاهر خود را تکمیل کنید. فراموش نکنید که اکسسوری مناسب در داشتن استایل شیک بسیار ضروری است. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.