بهترین فروشگاه و بازارهای موجود برای خرید مانتو در تهران

بهترین فروشگاه و بازارهای موجود برای خرید مانتو در تهران
بهترین فروشگاه و بازارهای موجود برای خرید مانتو در تهران

احتمالاً شما هم برای خرید هر چیزی، یک جا و مکان خاصی را مد نظر دارید. هر نوع وسیله‌ای که بخواهید را معمولاً از یک جای مشخص تهیه می‌کنید. مانتو زنانه نیز یکی از آن‌هاست. مانتو یکی از اصلی‌ترین پوشاک برای خانم‌های ایرانی است که از سن نوجوانی آن را مورد استفاده قرار می‌دهند. خانم‌ها بهتر است برای تهیه آن، به مرکز خرید مانتو در تهران مراجعه کنند. امروزه با وجود چالش‌ها و گرانی‌های موجود در بازار، یکی از بهترین راه‌ها برای خرید پوشاک زنانه با مناسب‌ترین قیمت، مراجعه به مراکز خرید است. مراکز خرید پوشاک زنانه، علاوه برای تنوع زیادی که در ارائه محصولات دارند، از هزینه‌های معقولی نیز برخوردار هستند. در این مقاله می‌خواهیم با مراکز خرید مانتو در تهران آشنا شویم.  

 

فروشگاه مانتو

  

بورس مانتو در تهران

  با مراجعه به بورس مانتو زنانه، می‌توانید مناسب‌ترین مانتو با قیمت‌های معقول را خریداری کنید. اگر بخواهید جدیدترین مانتو‌هایی که مطابق مد روز هستند را تهیه کنید، مراکز خرید مانتو در تهران همواره بهترین گزینه برای خرید شما هستند. اگر به دنبال خرید مانتو با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد می‌کنیم به مراکزی مراجعه کنید که اختصاصی مانتو فروشی دارند. در ادامه با تعدادی از فروشگاه‌های مطرح در تهران آشنا خواهیم شد.  

بازار بزرگ تهران

  بازار بزرگ تهران، یکی از بازارهایی است که هر چیزی در آن بخواهید، پیدا می‌کنید! اما مانتو فروشی‌های این بازار بزرگ، واقع در کوچه هفت تن است. بیشتر مانتوهایی که اینجا می‌بینید، با قیمت‌های مناسب هستند. بعضی از فروشگاه‌های موجود در بازار بزرگ تهران، مانتو را به صورت عمده نیز عرضه می‌کنند. یکی از مزایایی که باعث خرید از بازار بزرگ تهران می‌شود، دسترسی راحت و آسان آن از طریق وسایل نقلیه عمومی است. این بازار در محدوده طرح ترافیک قرار دارد و بهترین و راحت‌ترین راه دسترسی به آن، ایستگاه متروی پانزده خرداد است.  

بازار رضا

  بازار رضا در کنار بازار بزرگ تهران قرار گرفته است و یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید مانتوی دخترانه ارزان در تهران به حساب می‌آید. این بازار نسبت به بازار بزرگ تهران تعداد فروشگاه‌های کمتری دارد و قیمت اجناس آن نسبت به بازار تهران، کمی بیشتر است؛ اما همچنان نسبت به پاساژهای موجود در سطح شهر، قیمت مناسب‌تری دارد. فروشندگانِ پاساژ رضا، لباس‌های مجلسی زنانه، مانتو اسپرت، کیف و کفش، شال و روسری، لباس‌های بچه‌گانه، لباس زیر و... را به فروش می‌رسانند.

 

  بازار رضا

 

پاساژ شانزِلیزه

  پاساژ میلاد قائم یا همان شانزِلیزه، یکی از پاساژهایی است که خانم‌ها می‌توانند لباس‌های با کیفیت را با ارزان‌ترین قیمت از آنجا خریداری کنند. در طبقه پایین این پاساژ، می‌توانید انواع مانتو را مشاهده کنید و در طبقه بالای آن، لباس‌های مجلسی متنوعی عرضه می‌شود که هر فرد با هر سلیقه‌ای می‌تواند لباس مورد نظر خود را بیابد. برای اطلاع بیشتر درباره پاساژ شانزلیزه، می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.  

مرکز خرید تیراژه

  پاساژ تیراژه، محلی مناسب برای تفریح و خرید خانوادگی در تهران است. این مرکز خرید، یکی از معروف‌ترین مراکز خرید در غرب تهران است. تیراژه دارای فروشگاه‌های متنوع در زمینه لباس و کفش است. مرکز خرید تیراژه یکی از مجهزترین و مدرن‌ترین بازارهای خرید در شهر تهران است که در فروشگاه‌های آن، لوازم بهداشتی و آرایشی، پوشاک، مانتو، بدلیجات و لباس مهمانی عرضه می‌شود. مرکز خرید تیراژه تهران در بزرگراه اشرفی اصفهانی، پایین‌تر از میدان پونک قرار دارد.  

 

مرکز خرید تیراژه

 

فاطمی و هفت تیر

  شما می‌توانید جدیدترین و متنوع‌ترین مدل‌های مانتو را در فروشگاه‌ها و مراکز خرید واقع در میدان هفت تیر و میدان فاطمی پیدا کنید. بهترین و زیباترین مانتوهای مجلسی، اداری، روزانه، مانتو نخی و... در فروشگاه‌های میدان هفت تیر و فاطمی موجود هستند. اگر می‌خواهید مانتو و لباس را با قیمت‌های فوق‌العاده پایین‌تری خریداری کنید، بهتر است در زمان حراجی‌های فصلی به فروشگاه‌های موجود در فاطمی و هفت تیر سر بزنید.  

جمهوری

  تقاطع جمهوری و ولیعصر یکی دیگر از مراکز خرید مانتو زنانه در تهران است. در اینجا معمولاً تولیدی‌های مانتو قرار دارند و فروشگاه‌های زیادی در این خیابان به چشم می‌خورند. همچنین می‌توانید لباس‌های بچه‌گانه، لباس‌های شب و لباس‌های رسمی را در اینجا پیدا کنید. لباس‌های موجود در این فروشگاه‌ها، مطابق مد روز هستند و می‌توانید بهترین مانتوها را خریداری کنید. اگر می‌خواهید طوری خرید کنید که پول زیادی از دست ندهید و با برندهای معروف رابطه خوبی ندارید، بهتر است سری به فروشگاه‌های موجود در خیابان جمهوری بزنید.  

 

فروشگاه لباس در جمهوری  

بازار عبدل‌آباد و امام‌زاده حسن

  اگر ساکن جنوب تهران هستید و یا در شهر‌های جنوبی تهران زندگی می‌کنید، بهترین گزینه برای خرید مانتو، مراجعه به بازار عبدل‌آباد یا بازار امام زاده حسن است. این مراکز خرید، برای ساکنان غرب و جنوب غرب تهران نیز مناسب است و دسترسی راحتی به آنجا دارند. در این بازار می‌توانید انواع مدل‌های زیبا و متنوع مانتو را مشاهده کنید و مطابق سلیقه خود، بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.