ترندهای پاییز و زمستان 2021

ترندهای پاییز و زمستان 2021
ترندهای پاییز و زمستان 2021

خوش‌پوشی شما برگرفته از رعایت اصولی خاص برای داشتن استایل شما خواهد بود! در نتیجه به دنبال قوانین و ترندهای مد و فشن نه تنها کمک می‌کند بلکه باعث دیده شدن زیبایی توسط خودمان خواهد شد. مد و پیروی از ترندها یادآور زیبایی ما است. راه سختی برای روی مد بودن در پیش‌رو نخواهید داشت و تنها کافی است خریدهایی درست و با فکر را جایگزین خرید لباس و ایتم‌های قدیمی و از مد افتاده کنیم. ای تمام کاری است که توسط یک فرد خوش‌پوش باید رعایت شود!  

رنگ‌های ترند 2021 کدام‌اند؟

  رنگ‌ها همیشه اولین مورد برای برای در نظر گرفتن در استایل است! بدون رنگ نه استایل و نه ماهیتی برای لباس‌ها وجو نداشت. رنگ‌‌های روح‌بخش ترند هر سال، قابل توجه و بسیار دیدنی بوده‌اند. سال 2021 سالی است که از طبیعت ایده می‌گیرد! برندهای ایرانی و خارجی شروع به تولید ایتم‌هایی برگرفته از طبیعت کرده‌اند که همین امر باعث زیبایی اصیل در ترند سال 2021 و حتی با پیش‌بینی‌های انجام شده ترند سال 2022 نیز خواهد بود.  

• آبی (blue)

  آبی یکی از سه رنگ اصلی در رنگ‌دانه‌های نقاشی، هنر و طراحی است که در طیف نوری بین بنفش و سبز قرار دارد! آبی ترند سال 2021 یک رنگ ملایم در تناژ رنگی این رنگ است اما شما مجاز به استفاده هر رنگ آبی در سال 2021 و همین‌طور 2022 خواهید بود! از لاجوردی که مقداری ترکیب سبز دارد کم‌تر در آیتم‌ها استفاده شود. استایل شما با رنگ آبی باید آسمان صاف روز و دریایی عمیق را نشان دهد.

 

  رنگ‌های آبی ترند 2021

  

• قرمز (fire whirl)

  Fire whirl یا گرداب آتش! یک رنگ قرمز روشن، شدید و گرم است که بسیار برای داشتن یک استایل شیک مناسب و بی‌نقص است. تاثیر قوی این رنگ در استایل شما بدون شک شخصیتی فوق‌العاده از شما در ذهن بیننده استایل و پوشش‌تان به جای خواهد گذاشت.  

 

رنگ‌های قرمز ترند 2021

  

• زرد (illuminating)

  رنگ زرد ترند امسال زردی مشابه رنگی در تناژ لیمویی است. یک رنگ زرد ضعیف و کم‌رنگ که برعکس؛ اتحاد یک قدرت و رنگی کاملا مثبت است! رنگی مستقل، انتخاب شده برای ترند پاییز و زمستان 2021 که بهترین حالت را برای آیتم‌های استفاده شده در استایل‌تان خواهد داشت. رنگی با احساسات فوق‌العاده عمیق از تفکر حسی دوستانه تلقی شده از نور آفتاب.  

 

رنگ‌های زرد ترند 2021

 

 

• قهوه‌ای (root beer)

  قهوه‌ای، این رنگ ترند قهوه‌ای متالیک خواهد بود. رنگی که توان استفاده از تمام تناژ رنگی‌های آن را خواهید داشت و اگر تناژ آن به سمت رنگ‌های روشن‌تر باشد شما انتخاب درست را انجام داده‌اید.

 

  رنگ‌های قهوه‌ای ترند 2021 رنگ‌های قهوه‌ای ترند 2021  

• صورتی (pale rosette)

  صورتی که اینجا از آن خواهیم گفت، یک رنگ صورتی پاستلی و همین‌طور رنگ پریده است! صورتی رزت نمونه بهترین انتخاب این رنگ خواهد بود.  

 

رنگ‌های صورتی ترند 2021 رنگ‌های صورتی ترند 2021  

در پاییز و زمستان 2021 شنل بپوشید!

  اگر استایلی فراتر از سطح همیشگی خود می‌خواهید کت شنل (box jacket) را به هیچ عنوان از قلم نندازید! جایگاه شنل در دنیای مد همیشه مهم و قابل توجه بوده است. استفاده تکراری از شنل نه تنها اشتباه نبوده بلکه همیشه جزعی از زیبایی استایل و پوشش شما در سال‌های 2021 و 2022 خواهد بود. برای شیک‌پوش بودن باید با شنل همراه شوید تا شاهد زیبایی خیره‌کننده شنل در استایل خود باشید.  

جنس پارچه‌ی ترند 2021 کدام‌اند؟

 

• مخمل مشکی

  یک جایگاه ثابت دیگر در صنعت مد و فشن مطعلق به پارچه مخمل مشکی بوده که برای استفاده در فصل‌های پاییز و زمستان است. استایل با رنگ مشکی، کلاسیک و شیکی بودن بی‌نظیری در استایلتان ایجاد می‌کند و جنس مخمل نیز این جذابیت را دوچندان خواهد کرد. پارچه مخمل مشکی انتخابی زیبا برای لباس پاییز و زمستان شما در سال 2021 خواهد بود.  

 

استایل‌هایی با مخمل مشکی

  

پافر puffer بپوشیم!

  پوشیدن پافر می‌تواند به تنهایی یک ایده مختصر و مفید برای استایل زمستانی شما باشد! در این ایتم برای استایل؛ کوتاهی و بلند بودن پافر به سلیقه شما برمی‌گردد اما سایز آن باید با رعایت اصولی خاصی همراه باشد. به این صورت که حداقل 1 تا 2 سایز بزرگ‌تر از سایز همیشگی خود، پافر مورد نظرتان را انتخاب کنید. حقیقتا پوشید و استایل کردن پافر یک استایل زمستانی کامل است! شلوار تنگ و حتی گشاد هر دو موارد مناسب برای هماهنگی با پوشیدن پافر هستند! شال، کلاه و شال گردنی با رنگ مناسب و مرتبط، همه ایتم‌های قابل قبول برای این استایل خواهند بود.  

• رنگ پافر خود را چگونه انتخاب کنیم؟

  در وحله اول رنگ‌های مشکی و سفید را در اولویت انتخاب خود قرار دهید! این دو رنگ به راحتی توانایی هماهنگی با خیلی از رنگ‌ها را خواهند داشت. پس از آن رنگ قهوه‌ای، کرم و استخوانی رنگ‌های بسیار بی‌نقصی برای داشتن یک پافر مناسب هستند. به غیر از این رنگ‌ها اگر سبک شما رنگ‌های فانتزی است باید از رنگ‌های پاستلی و روشن استفاده کنید! یک پافر با رنگ آبی آسمانی بی‌نقص و بسیار خیره‌کننده برای انتخاب رنگ اصلی استایل زمستانی شما با پافر خواهد بود. رنگ‌های برای داشتن استایل در اولویت شما باشند! رنگ‌های روح‌بخش استایل خود را فراموش نکنید و با اشتیاق تمام سمت آن‌ها بروید که نظم‌دهنده‌ استایل شما همین رنگ‌ها خواهند بود! ساده بپوشد و از تجملات و در استایل خو جلوگیری کنید. فنسی بودن استایل‌ها در سال 2021 و 2022 قطعا خیلی برای استایل شما مناسب نخواهد بود. هوای این فصل بابت تنوع برای استفاده از رنگ‌ها و مدل‌های مختلف لباس این فرصت را به شما خواهد داد. در صورت مطالعه تمامی این موارد و انتخاب یکی از این استایل‌ها بدون شک شما یک استایل زمستانی شیک و بدون نقص از لحاظ ترندی بودن رنگ‌ها و طرح‌ها که موردی مهم و قابل توجه است خواهید داشت.