خرید کیف های دستی زنانه

خرید کیف های دستی زنانه
خرید کیف های دستی زنانه

کیف های دستی زنانه همیشه ازگرانقیمت‌ترین اجزای کمد عاشقان مد محسوب می شوند. یک کیف دستی شیک در هر موقعیتی می تواند یک اکسسوری عالی برای جلوه بخشیدن به استایل شما باشد. سال گذشته برای همه ما سالی فراموش نشدنی بود و صنعت مد هم مانند هر صنعت دیگری دستخوش تغییرات بسیاری شد و این تغییرات روی ترندهای حوزه لباس و اکسسوری نیز بی تاثیر نبود. با رسیدن فصل بهار و تابستان اینترنت و فروشگاه ها را برای به روز کردن کمد لباس خود جستجو می کنیم. در این مقاله شما را با ترند های کیف زنانه در سال 2021 آشنا می کنیم تا بتوانید انتخاب های متفاوت تری داشته باشید و به کمد لباس خود ظاهری نو ببخشید.

کیف‌ های دستی زنانه دوشی کوچک

کیف¬های کوچک یا مینی میتوانند به یکی از اجزای کاربردی کمد لباس شما تبدیل شوند. محبوبیت این استایل از بین نرفته و امسال نیز همراه ما خواهد بود. کیف های مینی نه تنها ظاهری شیک دارند بلکه می-توانند با اکثر استایل های هماهنگ باشند. این کیف های جذاب برای حمل لوازم ضروری شما مثل کیف پول، لوازم آرایش و کلید هایتان جای کافی دارند.

کیف های دستی زنانه در رنگ های درخشان بهاری

اگر قصد دارید برای این بهار و تابستان ظاهری متفاوت و به روز داشته باشید کیف های مشکی، قهوه ای و بژ خود را کنار بگذارید و کیف های دستی در رنگهای شاد را وارد کمد لباس خود کنید. کیف های رنگی بندی، توت و هوبو برای استفاده روزمره عالی هستند. اگر طرفدار استایل کژوال هستید میتوانید از کوله-پشتی های رنگارنگ برای پیروی از این ترند استفاده کنید.

کیف های دستی زنانه با بند زنجیری حجیم

 

  کیف های دستی زنانه زنجیری

 

کیف های زنجیری مدتی است که ترند هستند اما برای سال 2021 بیش از پیش محبوب شده اند. شاید برند بوتگا ونتا پرچمدار این ترند باشد اما صنعت مد فورا به ترند های مورد علاقه مشتریان پی می برد، در نتیجه امسال شاهد انواع مختلفی از مدل های کیف های زنجیری خواهیم بود. ظاهری مونوکروم در ترکیبی از دو تا سه سایه و یک کیف با بند های زنجیری حجیم می تواند هر استایل ساده ای را به استایلی شیک تبدیل کند.

کیف‌های دایره‌ای

  کیف های دستی زنانه دایره ای

 

2020 سال کیف‌های چهار گوش و 2021 سال کیف‌های گرد است. کیف‌های دایره ای از سایز بزرگ تا کوچک از استایل‌های خیره‌کنندۀ فصل پیش رو هستند و به مجموع لباس های شما شکلی رویایی می‌دهند. این کیف نه تنها جلوه‌ای زیبا به استایل شما می‌بخشد بلکه کاری می‌کند تا در میان جمعیت بدرخشید.

کیف‌های دستی زنانه بزرگ

کیف‌های بزرگ به دنیای مد برگشتند و راه درازی در پیش دارند. کیفی جادار که می‌توانید آن را در جنس و شکل و رنگ‌های متنوع تهیه کنید و از آن به عنوان کیف کار و کیف مسافرت نیز استفاده کنید. این مدل کیف می تواند با انواع استایل از کلاسیک گرفته تا کژوال هماهنگ شود.

کیف‌های دستی زنانه مینیمال

  کیف های دستی زنانه مینیمال

 

 یکی از بهترین ترندهای سال 2021 کیف‌های مینیمال هستند. به دلیل ظاهر ساده و شیکی که دارند مطمئنا بعد از فروکش کردن محبوبیتشان نیز در کمد لباس های ما باقی خواهند ماند. میتوانید از سایز بزرگ، متوسط و کوچک این مدل در رنگ های مختلف استفاده کنید و استایل خود را به بهترین شکل تکمیل کنید چرا که کیفهای مینیمال این قابلیت را دارند تا با تمام لباس های شما هماهنگ شوند.

کیف های پاکتی

 

  کیف های پاکتی

 

شاید این مدل ترندی نباشد که بتوانید به صورت روزمره از آن استفاده کنید اما مطمئن باشید استفاده از آن در موقعیت مناسب میتواند ظاهری کاملا متفاوت به استایل شما بدهد. کیف های پاکتی از ترندهای پرطرفدار در سال 2021 خواهند بود که میتوانید در قرارهای کاری و موقعیت های رسمی از آن استفاده کنید.

کیف کمری یا فنی پک

کیف های کمری شاید در نگاه اول قدیمی و معمولی به نظر برسند اما در سالی که گذشت به ما ثابت شد که از این مدل کیف به روش های مختلف و متفاوتی می توان استفاده کرد و یک ظاهر کاملا مدرن به وجود آورد. این کیف های ساده و شیک در رنگ ها و نقش مایه های مختلف یاد آور استایل های دهه 80 میلادی اما با ظاهری مدرن هستند. برخی از آن‌ها حتی بندهای قابل تنظیم دارند که اجازه می دهد به جای دور کمر آن را روی سینه بیاندازید. اگر قصد دارید همراه با استایل های بیشتری بتوانید از این ترند محبوب استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم رنگ مشکی، طوسی یا سرمه ای را انتخاب کنید اما اگر از استایل های متفاوت استقبال میکنید با انتخاب کیف های کمری با نقوش رنگارنگ و فانتزی میتوانید استایل هایی کاملا متفاوت و تابستانی به وجود آورید.

کیف‌های دستی زنانه حصیری

اگر اخیرا نگاهی به شبکه‌های اجتماعی انداخته‌ باشید احتمالا با ترند «روستایی» روبرو شدید. زیبایی‌شناسی هوس‌انگیز بازگشت به طبیعت و سادگی افسون‌کنندۀ حومۀ شهر! یک پیراهن چین چین و یک بلوز نازک نخی یا یک کیف حصیری به شما ظاهری هماهنگ با این ترند می‌دهد. این مدل کیف بهترین انتخاب برای ظاهری کژوال است. میتوانید از این کیف برای موقعیت هایی مثل گشت و گذار با دوستان و قرارهای غیر رسمی استفاده کنید.

کیف‌های گردنی

 

  کیف های گردنی

 

کیف‌های مینیاتوری اخیرا در دنیای مد محبوب شده اند اما طراحان به ترند جدیدی از کیف‌های بسیار کوچک توجه کرده اند که مانند گردنبند استفاده می‌شود. این کیف‌های کوچک از مکس مارا تا شنل راه درازی را از روی دست تا گردن طی کردند. این کیف‌ها به خصوص در ترکیب سیاه و سفید و رنگ‌های جسورانه و شاد در هفته مد درخشیدند. حتی اگر آمادگی استفاده از این استایل جسورانه را ندارید می‌توانید از کیف‌های مینیاتوری با بند های بلند و باریک استفاده کنید که کارکرد دوگانه دارند هم می‌توانید آن ها را کج بیاندازید و یا آنها را همراه با یک کیف بزرگتر استفاده کنید.