روز ولنتاین چی بپوشیم؟

روز ولنتاین چی بپوشیم؟
روز ولنتاین چی بپوشیم؟

عشق دلیل خوبی برای جشن گرفتن است، روزهایی به این مناسبت در آیین‌ها و فرهنگ‌های مختلف وجود دارد، که معروف‌ترین آن در جهان ولنتاین است.هرچند در آیین ایرانی روز سپندارمزگان مورد توجه بسیاری قرار دارد اما ولنتاین محبوبیت خود را از دست نداده‌ است. این روز آمیخته با افسانه و تاریخ سال‌هاست برای پاسداری از عشق در بسیاری از نقاط جهان جشن‌گرفته می‌شود و لباس ولنتاین اهمیت به سزایی برای افراد دارد.

دیدگاه‌های متفاوتی از آن وجود دارد، گاهی افراد عشق را در سطح وسیع‌تری همراه با خانواده و دوستان جشن می‌گیرند و گاهی این فقط یک جشن دونفره با همراه زندگی است.

مد و فشن در تمام لحظات مهم ما حضور دارد، روز عشق روز مهمی برای آن است که عالی به نظر برسیم، هر سال زوج‌های علاقه‌مند به این مناسبت برنامه‌های مختلفی تدارک می‌بینند و لباس ولنتاین برای این روز در نظر می گیرند. از جمله:

یک شام دونفره یا مهمانی بزرگ در خانه، رفتن به سینما برای دیدن یک فیلم رمانتیک، یک سفر کوتاه، نشستن در کافه‌ یا رستوران خاص و ... هر کدام استایل متناسب با خود را دارد.

امسال محدودیت‌های پندمی ممکن است خیلی از این برنامه‌ها را محدود کرده باشد یا زوج‌هایی تنها دلخوش به یک تماس تصویری از یار خود باشند که با تمام ترس‌ها، استرس‌ها و خانه‌نشینی‌ها، این روز زمانی است تا بهترین خود باشیم.

 

به رنگ عشق؛ لباس ولنتاین:

 

  روز ولنتاین چی بپوشیم؟

 

 

رنگ قرمز آتشین، نمادی از عشق است که در این روز بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد رنگی جذاب و خیره‌کننده که هر طراحی را مجذوب خود می‌کند. هر سال طراحان برای این مناسبت طراحی‌های خود را ارائه می‌دهند. ترکیب این رنگ با مشکی پرقدرت و زیباست اما با ترکیب رنگ‌های نود هم زیبایی خود را دارد. استفاده از لباس‌ها و اکسسوری‌ زنانه کمی براق برای جلب توجه بیش‌تر یا انتخاب یک لباس یا رنگ با مفهومی خاص برای هر دو طرف.

 

قرارعاشقانه :

روز ولنتاین چی بپوشیم؟

  

برخی از زوج‌ها علاقه زیادی به ست کردن لباس‌ با هم در مراسم خاص دارند، اما این برای همه صادق نیست به هر حال این‌که سبک مورد علاقه شما و همراهتان چیست و برای امسال چه برنامه‌ای در نظر گرفتید بسیار مهم است.

با توجه به اینکه روز ولنتاین در فصل سرد سال قرار دارد استفاده از لباس‌های گرم مانند پالتو، لباس‌های پشمی، بافتنی و ... در بسیاری از استایل‌ها وجود دارد.

اگر در انتظار یک شب کلاسیک همراه با موسیقی یا فیلم و یک شام عالی هستید، یک ست کلاسیک زیبا، باوقار و قدرتمند انتخاب خوبی است، یک پیراهن ماکسی کلاسیک، زیورآلات خاص و از همه مهم‌تر کفش‌های پاشنه‌دار ساده و یک ژاکت ظریف یا یک پیراهن کوتاه با نیم‌بوت‌های جذاب و یک کت دکمه‌دار،...

اگر قرار است با همین استایل در یک رستوران شیک باشید، یک پالتو زنانه بلند و شیک یا یک کت پشمی کلاسیک با دکمه‌های جذاب ایده‌ی خوبی برای خانم‌ها خواهد بود، آقایان هم با یک کت و شلوار خوش‌فرم، استفاده از اکسسوری‌هایی مانند کراوات، پاپیون یا شال کلاسیک و یک کفش مردانه برای قدم‌هایی استوار می‌توانند در روز بدرخشند.

 

  روز ولنتاین چی بپوشیم؟

 

استایل کژوال برای روز ولنتاین

اگر می‌خواهید کژوال باشید، یک پیراهن یا سارافون گشاد و جوراب‌شلواری همراه با یک نیم‌بوت و یک کت کژوال برش‌دار یا یک شلوار جین همراه با بلوز خوش‌فرم برای زیر یک ژاکت کش‌بافت پشمی یا یک پانچو جذاب همراه با زیورآلات ظریف برای خانم‌ها و یک شلوار جین یا کتان همراه با یک کت تک‌ خاص که با پوشت همراه شده، دستبندهای چرمی و ظریف همراه با نیم‌بوت‌های جذاب.

برای بعضی از فضاها شومیز سیلک با یک شلوار جذب و یک کت زنانه بلند یقه‌دار همراه با یک بوت بلند هم می‌‌تواند انتخاب خوبی باشد. آقایان با یک کاپشن شیک و اکسسوری‌های خاص عالی خواهند بود.

برای یک قرار خصوصی می‌توانید راحت باشید، لباس‌های ساده بپوشید اما به ترکیب رنگ‌ها دقت کنید، همه این انتخاب‌ها اگر بدانید چه برنامه‌ای دارید به شما کمک می‌کند.

اما اگر سورپرایز در انتظار شما باشد انتخابی که مناسب هر فضایی باشد چالش بسیار بزرگی است اما با شناختی که از روحیات پارتنر خود دارید شاید بتوانید آن را حدودا حدث بزنید تا بیش از حد رسمی یا غیر رسمی نباشید.

در مناسبت‌های خاص لازم است که بتوانید از لحظات خود لذت ببرید. می‌توانید روزها برای انتخاب استایل و لباس یا برنامه‌ای که دارید وقت صرف کنید

اما مطمئن باشید هر انتخابی که داشته باشید و هر کجا که باشید لبخند شما حتا اگر زیر ماسک پنهان شده‌باشد و تمام دلایلی که برای دوست داشته‌شدن شما هست برای اینکه در نگاه کسی که دوستتان دارد زیبا به نظر برسید کافی است.