ست رنگ مرجانی

ست رنگ مرجانی
ست رنگ مرجانی

مانند هر سال، سیستم رنگی خوش نام و نشان کمپانی پنتون، ست رنگ مرجانی را به عنوان رنگ سال 2019 انتخاب کرد. شرکت پنتون رنگ مرجانی را نمایانگر حفظ صمیمیت و آرامش در عین هجوم تکنولوژی و حضور پر جنب و جوش در رسانه های اجتماعی می داند. مرجان جنبه های انرژی بخش و آشنای رنگ طبیعت را ساطع می کند.

ترند رنگ مرجانی

طراحان مد رنگ زنده مرجانی را به عنوان رنگی پر کاربرد و پویا در طیف گسترده ای از دیزاین ها می شناسند. اما چه کسانی می توانند از ست رنگ مرجانی در استایل خود استفاده کنند؟ در مد و زیبایی ، مرجانی حد فاصل قرمز کلاسیک و صورتی زنانه را اشغال می کند. در حالی که رنگ نارنجی می تواند در برابر انواع رنگ پوست خشن به نظر برسد، رنگ مرجانی گرم تر است و رنگ ملایم تری برای استفاده در لباس و لوازم آرایش می باشد. نکته جالب در مورد طیف های مختلف رنگ مرجانی این است که روی انواع رنگ پوست به راحتی می نشیند و جلوه ای دوست داشتنی ایجاد می کند. کمتر رنگی مانند مرجانی مناسب فصل های گرم سال است، رنگی شاداب و در عین حال ملایم. رنگ مرجانی متمایل به پرتقالی و یا هلویی، گرما و همچنین خنکی را در ترکیب با رنگ های مختلف در استایل بهاره و تابستانه شما منعکس می کند.

رنگ های تیره در ست رنگ مرجانی

 

 

  گرچه ممکن است رنگ سال 2019 سایه خاصی از "مرجان های زنده" باشد ، اما می توانید ترکیبی متمایل به صورتی و نارنجی را انتخاب کنید که رنگی روشن و یا تیره تر به شما بدهد تا متناسب با رنگ پوست و شخصیت شما باشد.

ست دریایی رنگ مرجانی

شما می توانید شادابی را برای یک رنگ مرجانی نارنجی با استفاده از سایه های خنک و آبی الهام گرفته از دریا به ارمغان آورید. آبی استخری و آسمانی می تواند ترکیب طبیعی زیبایی برای یک ست تابستانی خاص با رنگ مرجانی به شما هدیه کند. گفتیم که در ست های مرجانی می توان از هویت این رنگ و ترکیب آن در طبیعت وحشی کمک گرفت. ست رنگ مرجانی با آبی پر رنگ اقیانوسی یک ترکیب استثنایی شیک ایجاد می کند که ماهیت زنانه مرجانی را با آبی تیره مردانه و غمگین تراز می کند. با خرید شلوار زنانه مرجانی هلویی و یا دامنی به همین رنگ و ترکیب آن با کت و یا شومیز آبی تیره می توانید یک استایل شیک تابستانی بسازید. همینظور پیشنهاد می کنیم که از کت ها و شومیز های مرجانی و ترکیب آنها با شلوار جین تیره یا سفید استفاده کنید.

ست های مرجانی پاییزی

برای ترکیب پاییزی رنگ های مرجانی، می توانید از خاکستری ذغالی، بنفش عمیق یا سبز جنگلی استفاده کنید تا یک ترکیب رنگی زیبا بسازید.

جنگل مرجانی

مرجان همراه با رنگ های گرم دیگر، مانند قرمز، قهوه ای و نارنجی حال و هوای پاییزی و دنج به خود می گیرد. طیف های پر جنب و جوش مرجانی با رنگ های آرام و طبیعی از رنگ زیتون و جنگل به زیبایی ترکیب می شوند. در انتخاب رنگ ها ریسک کنید و با بازی کردن با سبزهای پاییزی ست های جدید مرجانی بسازید. خرید دامن زنانه سبز زیتونی و ترکیب آن با شومیز یا پیراهن مرجانی می تواند جلوه منحصر به فردی را برای شما خلق کند.

ست برفی

اگرچه ست های مرجانی به دلیل حس گرمی آن بیشتر در استایل های تابستانی و بهاری ترند می شوند اما با ترکیب رنگ مرجانی با عنصر صورتی هلویی در کنار رنگ سفید و صورتی گلبهی و بنفش تیره می توانید ترکیبی فوق العاده و جذاب بسازید. خرید پالتو زنانه مرجانی رنگ و ترکیب آن با شومیز سفید و یا گلبهی به عنوان پوشش زیرین جلوه رنگ مرجانی را در استایل تان به کمال می رساند. همپنین ترکیب شومیز یا تی شرت مرجانی با شلوار جین یا شلوار پارچه ای رسمی سفید می تواند طرحی زنانه و شیک برای تمام فصول باشد.

ست مرجانی و طلایی

این ست زنانه و شیک ، یک جلوه کلاسیک به مرجانی پایه صورتی خواهد داد. از پالتوهای قهوه ای روشن و کمی تیره می توان روی پیراهن و شومیز مرجانی استفاده کرد. همچنین با استفاده از پایه مرجانی برای لباس همراه با کیف و کفش و زیورآلات طلایی می توانید خوش استایلی خود را به نمایش بگذارید. استفاده از کفش چرمی کرم و بوت های نسکافه ای نیز در طراحی ست های مرجانی بسیار پر کاربرد است. استفاده از رنگ کرم و طلایی را هنگامی که قصد خرید کت و دامن یا کت و شلوار های رسمی مرجانی دارید فراموش نکنید.

ست اکسسوری و کیف و کفش مرجانی

 

  از اکسسوری رنگ مرجانی می توانید در کنار ست های صورتی و گلبهی استفاده کنید. می توانید از گردنبند های سنگی مرجانی و یا کیف های رنگ مرجان در کنار پیراهن رسمی سفید یا آبی نفتی خود بهره ببرید و تضاد هیجان انگیزی را در استایل خود ایجاد کنید. پیشنهاد ما این است که از در کنار ست های آبی تیره، گلبهی یا بنفش تیره خود از کفش های مرجانی طیف صورتی استفاده کنید. همچنین می توانید با ترکیب اکسسوری های مرجانی در کنار دامن و پیراهن طوسی یا نوک مدادی روحی تازه به استایل تان بدمید. استفاده از اکسسوری فیروزه ای در کنار استایل های مجلسی مرجانی از ترند های پرطرفدار فشن شو ها بوده است. از سنگ های فیروزه ای برای دستبند، گردنبند و گوشواره استفاده کنید و سوغات طبیعی رنگ مرجانی در طبیعت سواحل را به نمایش بگذارید. استفاده از کیف و کفش صدفی و سفید همراه با یک ست رسمی کت و دامن یا کت و شلوار مرجانی طراوت رنگ مرجانی را به خوبی نشان می دهد.