شلوار جین مام استایل چیست؟ انواع و کاربردهای شلوارجین مام استایل

شلوار جین مام استایل چیست؟ انواع و کاربردهای شلوارجین مام استایل
شلوار جین مام استایل چیست؟ انواع و کاربردهای شلوارجین مام استایل

شلوار جین مام استایل


یکی از شیک ترین و خاص ترین لباس ها برای استایل کژوال، شلوار جین مام استایل است که دارای فاق و زیپ بلند می باشد. این مدل از شلوار جین، فرم شلوارهای بگی را دارد که معمولا پارگی و ساییدگی ندارد و با داشتن حس زنانگی بیشتر، جایگزینی مناسب برای شلوارهای جین مدل (Boy Friend) بوی فرند می باشد و می توانید از آن برای قرارهای ناهار یا یا حتی یک شب بیرون رفتن شهری با دوستانتان استفاده کنید.  


شلوار جین مام استایل (Mom Style) مشکی رنگ


این شلوار، ظاهری شیک و جذاب دارد و با هر لباسی به خوبی ست می شود. شما می توانید آن را با کت چرمی و چکمه بپوشید یا برای محل کار آن را با پیراهن دکمه دار سفید، کت و صندل ست کنید. گزینه های زیادی برای این ظاهر وجود دارد و شما می توانید هر روز از سال، ست جدیدی را امتحان کنید. در واقع، این شلوار یک آیتم لباس برای کمد لباس هر فردی است.  


مام استایل مشکی رنگ

مام استایل (Mom Style) آبی رنگ


برای ایجاد ظاهری متین و متعادل، شلوار مام استایل آبی رنگ را انتخاب کنید که ست کردن لباس ها با آن، بسیار راحت است و با توجه به موقعیت و قرارتان، به سرعت امکان هماهنگ کردن لباس ها با آن وجود دارد. شما می توانید آن را با یک تیشرت ساده و یک کت تک رنگی بپوشید و یا با اضافه کردن یک کمربند به استایل خود، ظاهری مدرن و جذاب برای خود ایجاد کنید. به عنوان یکی از متنوع ترین لباس ها، می توانید آن را در هر فصلی استفاده کنید و در عین جذاب بودن، راحت بودن خود را حفظ کنید.


مام استایل آبی  

مام استایل (Mom Style) آبی روشن


چه در حال رفتن به محل کار خود باشید و چه با دوستانتان ناهار صرف کنید، این رنگ از شلوار جین مام استایل، گزینه ای بی انتها و خاص برای هر موقعیتی است و با ست کردن آن با یک تیشرت تابستانی خنک، ظاهری جذاب برای فصل تابستان خواهید داشت. این شلوار را با یک تیشرت سفید و کت بلیزر اور سایز بپوشید تا احساسی الهام گرفته از دهه 80 داشته باشید و یا برای فصل زمستان می توانید آن را با یک بافت زیبا و یک جفت کفش کتانی ست کنید تا ظاهری خاص و گرم داشته باشید. آیتم های زیادی برای استایل کردن با این شلوار وجود دارد؛ بنابراین گزینه های مختلف را برای ست کردن با آن امتحان کنید.


شلوار آبی روشن

مام استایل (Mom Style) اسیدشور


اگر فردی جسور هستید و دوست دارید که لباس های خارج از عرف را امتحان کنید، شلوار جین اسید شور مام استایل با داشتن ظاهری منحصر به فرد و جذاب گزینه مناسبی برای شما است. این شلوار را می توانید با یک تیشرت سفید و یک کت اورسایز ست کنید اما به یاد داشته باشید این آیتم، لباسی کاربردی است و تقریبا می توانید با هر لباسی آن را بپوشید. همچنین ست کردن آن با یک کفش پاشنه بلند، به شما ظاهری مدرن می بخشد.


شلوار اسیدشور

مام استایل (Mom Style) زاپ دار


با وجود چند زاپ و پارگی در جین مام استایل، ظاهر این مدل شلوار جذاب تر و امروزی تر از مدل کلاسیک و معمول آن می شود و برای فصل تابستان می تواند شما را خنک نگه دارد و ظاهری پانک مانند به شما ببخشد.


شلوار زاپ دار مام استایل

مام استایل (Mom Style) مدل بگی


این مدل به عنوان یکی از راحت ترین گزینه ها برای شلوار جین است و با داشتن فاق مخروطی و پاچه شلوار گشادتر، می توانید ظاهر آن را با یک تاپ تنگ و یا شومیز اورسایز، مناسب و اندازه نگه دارید. با حفظ تناسبات در سایر آیتم ها، می توانید یک کفش پاشنه بلند با آن بپوشید تا ظاهری زیبا و زنانه داشته باشید. شلوار جین مام استایل مدل بگی، شلواری پر کاربرد است و می توانید از رنگ های سیاه، آبی روشن و یا رنگ آبی سنتی شلوار جین استفاده کنید.


شلوار بگی

در چه موقعیت هایی می توانید از مام استایل (Mom Style) استفاده کنید؟


از رفتن به یک کافه گرفته تا یک گالری هنری، روش های زیادی وجود دارد که می توانید شلوار جین مام استایل را بپوشید. شما می توانید به راحتی آن را با یک بلوز ابریشمی به همراه یک کت ست کنید. برای داشتن یک ظاهر کژوال، یک جفت کفش کتانی را به جای کفش پاشنه بلند بپوشید یا از کمربند و دستمال گردن به همراه آن برای قرارهای شبانه استفاده کنید. همچنین برای تکمیل لباس خود، اکسسوری هایی مانند دستبند یا گردنبند را اضافه کنید که ظاهری شیک به شما می بخشند.


موقعیت های مناسب با این شلوار

استایل کردن (Mom Style) به سبک دهه 90


از آنجاییکه شلوار جین مام استایل متعلق به دهه های قبل است، می توانید آن را با یک تیشرت و کت به رنگ های زرد، صورتی و آبی ست کنید تا ظاهری همانند دهه 90 داشته باشید. همچنین شلوار جین مام استایل اسید شور، از مدل های این شلوار در دهه 90 بوده است که می توانید آن را با یک جفت کفش با پاشنه کوتاه و یک کت زیبا بپوشید.  


استایل کردن به سبک دهه 90

استایل کردن (Mom Style) به سبک دهه 80


برای داشتن استایلی به سبک دهه 80 میلادی، شلوار جین مام استایل را به همراه یک کت کرم، بوت های سیاه و یک کیف کوچک به رنگ مشکی بپوشید تا ظاهر کاملا مناسبی را ایجاد کنید. برای ایجاد استایلی ورزشی، یک تیشرت ورزشی اورسایز به همراه کلاه کپ، اسنیکرز و کت بلیزر را با این شلوار امتحان کنید.


استایل کردن به دسبک دهه 80

استایل کردن (Mom Style) برای اندازه پلاس سایز


شلوار مام استایل، یکی از بهترین گزینه ها برای انواع فرم بدنی است. فاق بلند و آزاد در این مدل شلوار، به شما ظاهر اندامی با فرم ساعت شنی می دهد و پاهایتان را کشیده تر نشان می دهد. می توانید آن را با یک پیراهن فیت ساده و کت بلیزر ست کنید و برای بلندتر نشان دادن قدتان از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید. برای اندازه کردن کمر شلوار، یک کمربند را به استایل خود اضافه کنید. رنگ های تیره تر این شلوار، برای قرارهای شبانه مناسب تر است اما شما همچنان می توانید رنگ های روشن یا مدل های زاپ دار آن را امتحان کنید. به یاد داشته باشید که استفاده از شلوار جین مام استایل، ظاهرتان را از حالت معمول همیشگی خارج می کند و در عین حال استایل شما را خاص و جذاب نگه می دارد. بنابراین برای ایجاد تنوع در ظاهر خود، از این مدل شلوار استفاده کنید و استایلی مدرن و امروزی برای خود بسازید.


استایل کردن برای پلاس سایزها