لباس‌های پاییز و زمستان 2021

لباس‌های پاییز و زمستان 2021
لباس‌های پاییز و زمستان 2021

همه‌ی ما با سرد شدن هوا به سراغ کمد خود می‌رویم و لباس‌های گرم خود را برای فصل‌های سرد سال آماده می‌کنیم و اگر لباسی لازم داشته باشیم آن را تهیه می‌کنیم تا کمد لباس‌هایمان تکمیل شود. البته قبل از تهیه‌ی لباس، سری به اینترنت می‌زنیم تا از لباس‌های مد روز با خبر شویم. در این مقاله ما به کمک شما آمده‌ایم تا شما را از لباس‌های ترند پاییز و زمستان 2021 امسال آگاه کنیم. این مطلب را از دست ندهید!  

ترند پاییز و زمستان 2021

  چیزی که در طراحی‌های امسال طراحان به چشم می‌خورد خلاقیت است. لباس‌های ما در سال 2021 به گونه‌ای هستند که انرژی و امید را به دیگران ساطع کنند. ترندهای امسال پیام روشن و مهمی دارند: «بگذارید نور شما بدرخشد. خانم‌ها! آینده درخشان به نظر می‌رسد.» طبیعتاً از همین دو جمله‌ی مهم می‌توان حدس زد که لباس‌های امسال به چه سمتی پیش می‌روند. طراحان برای پاییز و زمستان امسال لباس‌های جذابی را طراحی کرده‌اند که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.  

امسال تا می‌توانید بدرخشید

  همان‌طور که گفتیم آینده درخشان است و شما هم باید بدرخشید! لباس‌های درخشان، شما را قدرتمند و شکوهمند نشان می‌دهند. پاییز و زمستان امسال لباس‌هایی که شما را درخشان‌تر نشان می‌دهند مثل لباس‌های پولکی و لمه را برای مهمانی‌های خود در نظر بگیرید.  

هرچه رنگی‌تر بهتر!

  شما با لباس‌های خود باید اشاعه دهنده‌ی شادی و امید برای خود و دیگران باشید. برای این منظور چه کاری بهتر از رنگی شدن! تا می‌توانید رنگ‌ها را در استایل خود به کار ببرید و به اطرافیان پیام رهایی بدهید. رنگ‌های روشنی مثل خردلی، لیمویی، سبز و هر رنگی که به ذهنتان می‌رسد را جسورانه بپوشید. از رنگ‌های مکمل استفاده کنید تا جذابیت خود را دو چندان کنید.  

 

لباس‌های رنگی

  

لباس‌های لایه بندی شده را فراموش نکنید

  پاییز و زمستان بهترین فصل‌ها برای لایه لایه پوشیدن لباس‌ها هستند. در این فصل‌ها به سادگی می‌توانید با پوشیدن یقه اسکی، جلیقه، کاپشن و شال گردن، استایل لایه لایه‌ی زیبایی برای خود ایجاد کنید و همین‌طور در مقابل سرما از خود مراقبت کنید.  

راحتی همیشه مهم‌ترین گزینه است

  یکی از درس‌هایی که از سال گذشته گرفتیم این است که مردم همیشه راحتی را انتخاب می‌کنند. در سال قبل لباس‌های راحت مد بودند و امسال هم همینطور است. به این ترتیب لباس‌های بدون دکمه همیشه به لباس‌های دکمه‌دار ارجحیت دارند. بنابراین لباس‌های بافت از درجه اهمیت بالایی برخوردارند چون راحت و البته شیک هستند. این نکته را هم در نظر بگیرید که حتماً نباید بلوز بافت یا ژاکت بپوشید، بلکه می‌توانید دامن، ماکسی و یا ست نیم‌تنه و دامن بپوشید و شیک‌تر از همیشه باشید. رنگ‌های صورتی و قرمز را برای بافت خود در نظر داشته باشید که بسیار جذاب هستند. پارچه‌های مخملی و لباس‌های اورسایز هم به راحتی شما کمک می‌کنند.  

چه لباس‌هایی پاییز و زمستان امسال ترند هستند؟

 

1. به کاپشن پفی خود اطمینان کنید

  کاپشن‌های پفی از جمله لباس‌های ترند پاییز و زمستان 2021 هستند. این کاپشن‌ها نه تنها از مد نمی‌افتند بلکه همیشه در قدرت باقی می‌مانند، پس به آن‌ها اعتماد کنید. رنگ‌های قوی و تندی مثل بنفش و قرمز را برای کاپشن خود انتخاب کنید تا به چشم بیایید. کاپشن پفی شما را در طول سرما، گرمِ گرم نگه می‌دارد.  

 

کاپشن‌های پفی

 

2. کراپ‌های جذاب

  لباس‌های کراپ همیشه جذابیت زیادی دارند. البته این لباس‌ها با لباس‌هایی که در دوران نوجوانی می‌پوشیدید کمی تفاوت دارند. این لباس‌ها ست دوتکه‌ی زنانه و شیکی را برای شما می‌سازند. در فصل‌های سرد سال می‌توانید کت و بافت‌های کراپ را همراه با شلوار یا دامن برای مهمانی‌ها ست کنید و خیره کننده به نظر برسید.  

3. دامن میدی را به استایل خود اضافه کنید

  همان‌طور که می‌دانید، دامن میدی به دامن‌هایی گفته می‌شود که اندازه‌ی آن‌ها بین زانو تا مچ پا است. دامن میدی از آن لباس‌های پاییزی است که هم برای بیرون کاربردی و شیک است و هم دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه. البته برای دورهمی‌ها بهتر است طرح گل‌گلی آن را انتخاب کنید!  

4. کت‌های ترندی

  در گذشته کت فقط همراه با شلوار به کار می‌رفت؛ اما امروزه کت و دامن هم بسیار جا افتاده است. طراحان معتقدند که در لباس‌های ترند پاییز و زمستان 2021 چیز جدیدی را وارد بازار کرده‌اند و آن استفاده از کت به جای کاپشن‌های فیت است. اکنون که مراکز واکسیناسیون با موفقیت در حال واکسینه کردن افراد هستند؛ ما نیز با آغوش باز از این کت‌ها استقبال می‌کنیم. پس اگر می‌خواهید حسابی نظر دیگران را به استایل جذاب خود جلب کنید، کت‌ها را از یاد نبرید! فرقی نمی‌کند آن‌ها را در مهمانی بپوشید یا خیابان، کت‌ها همیشه شیک هستند.  

طرح‌ها و الگوها را بیابید

  پیام امسال طراحان این است که «آینده قوی، روشن و جالب توجه است». ما هم باید این پیام را در ظاهر خود ایجاد کنیم. به همین دلیل امسال چاپ‌های شلوغ، جسورانه و در هم و برهم بسیار ترند هستند. به این منظور طراحان مختلف از طرح‌های مختلفی استفاده کرده‌اند؛ به عنوان مثال نقاشی‌های لوور، گل‌‌های عاشقانه‌ی سبک باروک و طرح‌های مبهم و عرفانی از نمونه کارهای طراحان هستند. پاییز عزیز بیا! ما می‌خواهیم از تن‌های خاکستری و خنثی رهایی یابیم و شادابی را در زندگی ایجاد کنیم  

 

مدل لباس‌های طرح‌دار

  

برگردیم به مشکی

  خیالتان را راحت کنیم! لباس‌های مشکی همیشه هستند و هیچ گاه از مد نمی‌افتند. آن‌ها هرگز ما را ترک نخواهند کرد، فقط در فصل‌های مختلف، نسبت‌ها کمی تغییر می‌کند. در فصل پاییز و زمستان پیراهن‌ها و دامن‌های مینی مشکی را از یاد نبرید و در مهمانی‌ها آن‌ها را بپوشید. قانون کلی که طراحان در این زمینه بیان می‌کنند این است: «عزیزان، لطفاً چند روز پاهای خود را نشان دهید.» در این مقاله انواع لباس‌های ترند پاییز و زمستان 2021 امسال را مورد بررسی قرار دادیم. لباس‌های مختلف مناسب خیابان و مهمانی را از نظر گذراندیم. همان‌طور که اشاره کردیم رنگ‌ها بسیار مهم هستند. تا می‌توانید از رنگ‌ها و طرح‌ها استفاده کنید و خاص باشید. امسال تا می‌توانید در استایل خود خلاقیت و جسارت داشته باشید. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.