مانتو کتی چیست ؟ معرفی مانتو کتی و استایل جذاب آن

مانتو کتی چیست ؟ معرفی مانتو کتی و استایل جذاب آن
مانتو کتی چیست ؟ معرفی مانتو کتی و استایل جذاب آن

مانتو یکی از مهم‌ترین لباس‌های زنانه است. طرح و رنگ مانتو تاثیر زیادی روی جذابیت ظاهری خانم‌ها دارد. از این رو باید در انتخاب آن دقت و حساسیت زیادی داشته باشید. همانطور که می‌دانید یکی از این مانتوهای جذاب که چند سالی است وارد کمدهای ما شده، مانتو کتی است. این مانتوها بسیار شیک و جذاب هستند. مانتوهای کتی همیشه اولین انتخاب برای قرارهای مهم و رسمی ما هستند. در این مقاله با چند مدل مانتو کتی آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.  

با مانتوهای کتی همیشه شیک باشید!

  مانتوهای کتی همانطور که از اسمشان پیدا است، مانتوهایی هستند که به سبک کت مردانه دوخته می‌شوند. این مانتوها در انواع جلو باز و دکمه دار وجود دارند. مانتو کتی در دو مدل مجلسی و اسپرت وجود دارد. مدل غالب بیشتر مانتوهای کتی به صورت مجلسی است. برخی خانم‌ها این مانتوها را به عنوان لباس مجلسی در مجالس می‌پوشند. پوشیدن این مانتوها برای مجالس توسط خانم‌های محجبه، انتخاب هوشمندانه‌ای است. مانتوهای کتی اسپرت بیشتر برای دورهمی‌های دوستانه در کافه و خیابان گردی کاربرد دارند.  

شیک پوشی به سبک مانتوهای کتی

  همانطور که گفتیم، مانتوهای کتی اغلب حالت رسمی و شیک دارند. این مانتوهای برای قرارهای کاری و قرارهای مهم دوستانه انتخاب‌های مناسبی هستند. مانتوهای کتی به سادگی با انواع لباس‌ها هماهنگ می‌شوند و استایل شیکی به شما می‌دهند. بیایید با استایل‌های مختلف با مانتوهای کتی آشنا شویم.  

1. کت و شلوار جذاب

  کت و شلوارها از مدل‌های بسیار جذاب و رسمی مانتوهای کتی هستند. کت و شلوارها با توجه به مدلشان می‌توانند رسمی یا کژوال باشند. معمولاً کت و شلوارهایی که فیت و اندامی باشند، رسمی هستند. در حالی که کت و شلوارهای اورسایز بیشتر حالت کژوال دارند. شلوار کت و شلوارهای اورسایز ممکن است راسته یا بگی باشد. کت اورسایز با شلوار راسته از جمله جذاب‌ترین استایل‌ها است.

 

  دو مدل کت و شلوار

  

2. مانتو کتی با شلوار مام استایل شیک

  اگر شما هم از طرفداران استایل کژوال هستید و راحتی را ترجیح می‌دهید، مانتو کتی را با شلوار مام استایل امتحان کنید. این ترکیب هم استایل بسیار جذاب و خاصی به شما می‌دهد و هم بسیار راحت و آزاد است. مانتو کتی و شلوار مام استایل با شومیز یا تی‌شرت و یک جفت کتانی، بسیار جذاب و خواستنی است.  

3. مانتو کتی با شلوار جذب جذاب

  مدل مانتو کتی ساده و اسپرت همراه با شلوار جذب، از جمله استایل‌های شیک و جوان پسند است. مانتو کتی همراه با شلوار جین جذب و تی‌شرت و همینطور کفش کتانی، کالج یا صندل؛ استایل بسیار جذابی می‌سازد. می‌توانید به عنوان اکسسوری از کمربند استفاده کنید و ظاهر خود را تکمیل کنید.  

4. مانتو کتی و شلوار بگی ترندی

  امروزه مد به سمت راحتی و آزادی پیش می‌رود. از این رو برای پوشیدن لباس‌های مختلف و ست کردن آن‌ها با یکدیگر، محدودیت خاصی ندارید. می‌توانید به سادگی لباس‌های مختلف را با هم ست کنید. از جمله لباس‌هایی که شاید ست کردن آن‌ها با هم عجیب به نظر برسد؛ مانتو کتی و شلوار جین بگی هستند. ترکیب مانتو کتی و شلوار جین بگی همراه با کتانی یا صندل، استایل کژوال و جذابی را به شما می‌دهد. در این مقاله همه چیز را در مورد شلوار جین بگی گفته‌ایم.  

این چند مدل مانتو کتی جذاب را بشناسید

 

1. مانتو کتی جذاب چهارخانه

  لباس‌های چهارخانه همیشه ترندی و جذاب هستند. مانتو کتی چهارخانه از آن مانتوهای کاربردی و پرطرفدار است که تیپ خاصی به شما می‌دهد. مانتوهای کتی چهارخانه به سادگی استایل می‌شوند؛ از این رو می‌توانید مانتوهای کتی چهارخانه را تا سال‌های سال بپوشید و از آن‌ها لذت ببرید. این مانتوها با شلوار جذب و یا شلوار مام استایل، همراه با اکسسوری‌هایی مثل کمربند، کیف و گردنبند؛ استایل بسیار جذابی برای شما می‌سازند.  

 

دو مدل مانتو کتی چهارخانه

  

2. مانتو کتی ملوانی خاص

  مانتو کتی ملوانی نوعی مدل مانتو کتی است که به رنگ سرمه‌ای وجود دارد. این مانتوها معمولاً جزئیات سفید، طلایی و قرمز رنگی هم دارند. یکی از راه‌های جذابیت با این مانتوها این است که آن‌ها را با رنگ‌های ملایم‌تری مثل سفید، کرم و قهوه‌ای بپوشید. ست کردن این مانتو با شلوار کرم و بژ انتخاب جسورانه‌ای است. این مانتوها با کتانی استایل جذابی می‌سازند؛ همچنین اگر آستین‌ها را بالا بدهید خیلی خوش‌تیپ‌تر می‌شوید.  

3. مانتو کتی رنگی جذاب

  در گذشته کت‌ها بیشتر به رنگ‌های خنثی مثل مشکی، خاکستری و سرمه‌ای بودند. اما امروزه مانتوهای کتی در انواع و اقسام رنگ‌ها و طرح‌ها وجود دارند. از میان رنگ‌ها مانتوهایی که به رنگ‌های سورمه‌ای، کرم، زرشکی و بژ هستند؛ انتخاب‌های مطمئنی هستند و کاربرد بیشتری دارند. با این حال اگر به دنبال انتخاب‌های جسورانه هستید، از رنگ‌های سبز، نارنجی، آبی و سفید غافل نشوید. این رنگ‌ها را می‌توانید با تی‌شرت ساده و سفید و شلوار جین آبی، خاکستری و زغالی ست کنید.  

4. مانتو کتی بلیزر کلاسیک

  داشتن یک مانتو کتی بلیزر، از واجبات کمد لباس هر دختر خوش‌تیپ و اهل مد است. کت بلیزر نقش مهمی در کمد خانم‌ها ایفا می‌کند، چون کلاسیک است و از مد نمی‌افتد و با انواع استایل‌های رسمی و کژوال ست می‌شود. مانتوهای کتی بلیزر از پارچه‌های مرغوب دوخته می‌شوند و در همه‌ی فصل‌ها کاربرد دارند. این مدل مانتوها با توجه به فصل مورد نظر، در جنس‌های مختلف دوخته می‌شوند. با مانتو کتی بلیزر، استایل رسمی و کژوال داشته باشید. مانتو کتی بلیزر شبیه کت مردانه است، البته اسپرت و راحت است. مدل‌های قدیمی و متداول کت‌های کلاسیک بلیزر معمولاً در یک سمت دکمه داشتند، همینطور یک جیب سینه‌ای و دو جیب بغل داشتند. امروزه مدل‌های متنوع‌تری به وجود آمده‌اند. نام این مانتوها براساس نوع یقه انتخاب شده است. یقه‌ی بلیزر شبیه یقه انگلیسی است اما قسمت دال آن کمی زیاد است و مقداری از آن روی هم قرار می‌گیرد. این مدل برای انواع مانتو، پالتو و بارانی عالی است.

 

  مانتو کتی یقه بلیزر

 

در این مقاله انواع مدل مانتو کتی و استایل‌های مناسب با آن‌ها را بررسی کردیم. اگر در کمد خود جای خالی مانتو کتی را حس می‌کنید حتماً آن را تهیه کنید، چرا که مانتو کتی حکم آچار فرانسه‌ی کمد شما را ایفا می‌کند و بسیار به کارتان خواهد آمد. با وجود مانتو کتی در کمدتان می‌توانید سالیان سال استایل شیکی داشته باشید. آیا شما در کمد خود مانتو کتی دارید؟