نکاتی برای خرید پالتوهای زمستانی

نکاتی برای خرید پالتوهای زمستانی
نکاتی برای خرید پالتوهای زمستانی

با سردتر شدن هوا وسوسه می‌شویم به جای پیروی از قواعد مد و ترندهای روز به سراغ پالتو همیشگی گرم داخل کمد لباس‌هایمان برویم.

همه ما یک پالتو یا کت گرم زمستانی داریم که با اینکه قدیمی شده اما دلمان نمی آید آن را کنار بگذاریم چرا که به ما حس خوبی می دهد و در آن احساس راحتی و گرما میکنیم.

اما اگر مطابق با استایل مورد علاقه تان از ترندهای جدید استفاده و آن ها را وارد کمد لباستان کنید و با استفاده از اکسسوری های متنوع مثل انواع شال های پشمی و ... به ظاهرتان تنوع بدهید، می توانید از تمام لباسهای زمستانی خود استفاده کنید. لباسهای انتخابی شما برای فصول سرد، علاوه بر زیبایی و آراستگی، باید گرم و کاربردی هم باشند.

یک پالتو زنانه مناسب از عناصر اساسی تشکیل دهنده استایل شما در هوای سرد است، بنابراین یکی از مهم‌ترین انتخاب‌هایی است که می بایست در خرید این فصل مد نظر داشته باشید. در ادامه نکاتی را در رابطه با خرید مدل های مختلف کت و پالتو در اختیار شما قرار می دهیم:

1. پالتو ردایی و کمربنددار

  استایل با پالتو ردایی و کمربنددار

  

با پوشیدن این پالتو در نگاه اول ممکن است اینطور به نظر برسد که ربدوشامبر یا لباس راحتی داخل خانه را برای پوشش بیرون انتخاب کرده اید اما اگر دوست دارید با پوشش بیرون از خانه نیز مانند محیط خانه احساس راحتی کنید این پالتو برای شماست!

پالتوهای ردایی تکه ای پارچه اضافی در قسمت جلو دارند که به شما این امکان را می‌دهند که در صورت نیاز برای گرمای بیشتر، آن را ببندید یا روی هم بیندازید.

یک کمربند پارچه‌ای ضخیم برای ایجاد انحنا روی اندام در قسمت کمر بسته می‌شود و ظاهر زنانه و آراسته شما را حفظ می‌کند. هر کسی با هر نوع اندام می‌تواند این سبک ردا مانند را بپوشد، اما اگر قدتان زیاد بلند نیست پوشیدن کفش زنانه و یا بوت های پاشنه بلند را همراه با این مدل پالتو در نظر داشته باشید.

2. پالتو مدل بارانی

  استایل با پالتو مدل بارانی  

بارانی ها در هر جنس و اندازه ای میتوانند یکی از آیتم های اساسی کمد هر خانم خوشپوشی را تشکیل دهند. این مدل ساده با وجود اینکه در ابتدا برای ارتش بریتانیا تولید شد اما با گذشت زمان به لباسی کاربردی برای زنان سراسر جهان تبدیل شده است.

اگر در حال حاضر یک بارانی مناسب درکمد خود ندارید، زمان آن رسیده تا در فصل پیش رو آن را امتحان کنید. بارانی ها از آیتم های مورد علاقه تمامی چهره های مشهور از آدری هپبورن گرفته تا کیت ماس هستند بنابراین چرا شما یکی از این بارانی ها را نداشته باشید؟

راحت و کاربردی بودن این مدل برای بیرون رفتن و رسیدن به امور روزمره در پاییز و زمستان مناسب است و می‌توانید آن را به راحتی با انواع لباس زنانه هماهنگ کنید.

این مدل بسیار انعطاف پذیر است. برای استایل های کژوال میتوانید این مدل را با شلوار جین و کفش کتانی و برای مناسبت های رسمی و جشن ها با لباس مهمانی و کفش پاشنه بلند هماهنگ کنید.

پالتو پارکا و انوراک

  استایل با پالتو پارکا و انوراک  

قد کت های پارکا و انوراک معمولا تا بالای زانو می آید، فرمی آزاد داشته و گاهی یک کمربند هم دارند.

این مدل کت ها گاهی اوقات از جنس پارچه ضد آب هستند و کلاه و زیپ یا دکمه پرسی دارند. این سبک از کتهای راحت معمولاً به رنگ‌های خاکی و سبز لجنی دیده می‌شوند و تا حدودی یادآور لباس های مردانه است. این سبک برای استایل های کژوال و راحت عالی هستند و با جین‌های مشکی و تنگ و بوت به خوبی هماهنگ می شوند.

پالتوی شنلی

  استایل با استایل با پالتو پارکا و انوراک

  

پوشیدن پالتویی شنلی شاید مثل پتویی گرم و راحت به نظر برسد، گرچه از پوشیدن یک پتو شیک‌تر است! طراحی منحصر به ‌فرد و بدون آستین بودن این مدل که به دوران قرون وسطی برمی‌گردد تا به امروز نیز محبوبیت خود را حفظ کرده است.

مدلی که کاملا فرم شانه ها را پنهان می کند، از جلو آویزان می‌شود و اغلب فرمی خفاشی شکل ایجاد می‌کند. این مدل مناسب خانمی است که علاقه دارد بدون رفتن سراغ پالتوهای معمولی دکمه دار، ظاهری پیراسته و کلاسیک داشته باشد.

به یاد داشته باشید که این مدل را با آستین‌های بلند برای گرما و یک کیف زنانه بدون دسته یا دسته کوتاه هماهنگ کنید، زیرا کیف‌های بند دار که روی شانه قرار می گیرند با پالتوهای شنلی هماهنگ نیستند.

پالتوی ماکسی

  استایل با پالتوی ماکسی

  

پالتوهای بلند دهه 80 که تا پایین زانو می‌رسیدند برای فصل پاییز و زمستان پیش رو دوباره ترند شده‌اند. گرچه خوشبختانه این بار بدون اپل هستند. این پالتوهای ماکسی در شهرهای اصلی مد در سراسر جهان رایج بوده‌اند و حالا آماده ورود به کمد لباس‌های شما هستند.

با سرمایه‌گذاری روی این مدل جذاب و کاربردی، خوش پوشی و گرم بودن برای شما در زمستان کار آسانی خواهد بود. تنها به یاد داشته باشید که این لباس بخش عمده اندامتان را می‌پوشاند.

پس اگر رنگی اصلی مانند مشکی را انتخاب می‌کنید، از اکسسوری های جذاب در رنگهای متفاوت در ظاهرتان استفاده کنید تا سادگی بیش از حد پالتوی بلند شما در استایلتان غالب نشود.