گران قیمت ترین کیف های زنانه دنیا

گران قیمت ترین کیف های زنانه دنیا
گران قیمت ترین کیف های زنانه دنیا

یکی از محبوب ترین و البته واجب ترین اکسسوری های دنیا برای هر خانم شیک پوش و خوش استایلی، کیف دستی زنانه گران قیمت است.

برای درک میزان محبوبیت این اکسسوری خاص همین کافیست که بگوئیم هر خانمی هر تعدادی که کیف داشته باشد، باز هم زمانی که کیفی زیبا می بیند می خواهد که آن را به کلکسیون خود بیفزاید و یا وقتی لباس جدیدی می خرد نیاز به داشتن کیف دستی هماهنگ با آن را حس می نماید.

وقتی بحث قیمت می شود طیف گسترده ای از کیف های مختلف وجود دارد، از کیف های ارزان قیمت که برای مصارف روزانه مورد استفاده قرار می گیرند تا کیف های گران قیمتی که مخصوص شرکت در مهمانی ها و مراسم خاص هستند.

هر خانمی در کلکسیون خاص خود تعدادی کیف گران قیمت دارد که شاید برخی از آنها چند میلیون تومان ارزش داشته باشد و اگر چه روی آن المان منحصر به فردی کار نشده ولی نام یک برند مشهور و لاکچری روی آن هک شده است که همین باعث ارزش چند میلیونی تومانی آن می شود.

اما در دنیا کیف هایی هستند که هم در نهایت خلاقیت و ظرافت طراحی شده اند و هم قطعاتی از الماس، مروارید و یا طلا روی آنها کار شده است.

استفاده از این قطعات ارزشمند و همچنین طراحی و جنس خاص این کیف ها برای به نمایش گذاشتن پول و قدرت مالی صاحبان آن است و این افراد معمولا برای داشتن چنین کیف هایی چند هزار و حتی چند میلیون دلار هزینه می کنند.

از گذشته تا کنون از چرم به عنوان متریال اصلی ساخت کیف استفاده می شود اما امروزه هر چه چرم مورد استفاده عجیب غریب تر باشد قیمت کیف زنانه بالاتر می رود. تا جاییکه پوست کروکودیل می تواند یک کیف ساده را به کیفی گران قیمت تبدیل کند و مشتریان ثروتمندی که آرزوی داشتن کیفی چند هزار دلاری را دارند، به راحتی آن را خریداری کنند.

کیف دستی کورکودیل برند مارک جاکوبز (Marc Jacobs Carolyn Crocodile Handbag) - 38 هزار دلار؛کیف زنانه گران قیمت

برند مارک جاکوبز یک برند معروف آمریکایی ست که با تولید کیفی از چرم کورکودیل توانسته است عنوان ارزان ترین کیف دستی زنانه را در میان کیف های گران قیمت دنیا به خود اختصاص دهد. بر روی این کیف هیچ سنگ خاصی کار نشده است. خارج و داخل این کیف از چرم طبیعی ست و با قیمت 38 هزار دلار کیفی گران قیمت محسوب می شود.    

کیف دستی کورکودیل برند مارک جاکوبز  

کیف گادینو توسط هیلده پالادینو ( Gadino Bag by Hilde Palladino) - قیمت38،470 دلار

کیف گران قیمت بعدی مربوط به برند هیلد پالادینوی نروژی ست. این برند به خاطر کیف های دستی خاصی که که تولید می کند در دنیا معروف است. کارخانه این برند در ایتالیاست و مشتریانی در سرتاسر دنیا دارد. دسته این کیف معروف و گران قیمت پالادینو از طلا ساخته شده و 39 قطعه الماس بر روی خود دارد که 30 هزار دلار قیمت همین قسمت از کیف است.  

 

  کیف گادینو توسط هیلده پالادینو 

کیف چهل تکه لویی ویتون (LV Tribute Patchwork Bag) – 42 هزار دلار؛کیف زنانه گران قیمت

  شاید باور نکنید اما این کیف چهل تکه از برند لویی ویتون 42 هزار دلار قیمت دارد و تا کنون 20 عدد از آن تولید شده که یکی از آنها متعلق به بیانسه خواننده معروف آمریکایی ست. این کیف ظاهری عجیب غریب و متفاوت دارد که همین باعث شده توجه زیادی به آن جلب شود. در واقع این کیف ترکیبی از چندین کیف دستی کوچک است که به طور نامنظم در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.  

 

کیف چهل تکه لویی ویتون  

کیف گل رز لیبر (Leiber Precious Rose Bag) – 92 هزار دلار؛ کیف زنانه گران قیمت

  برند جودیت لیبر یک برند مجارستانی ست که اغلب کیف های آن با جواهر و کریستال تزئین شده اند. اما گران قیمت ترین کیف این برند کیف رز ساخته شده از الماس و طلا ست که به قیمت 92 هزار دلار به فروش می رسد. بر روی این کیف زیبا 1196 یاقوت کبود، 800 تورمالین و 1016 الماس کار شده است. این کیف چه به لحاظ کیفیت چه طراحی با کیف های دیگر قابل مقایسه نیست. کیف مدل رز جودیت لیبر جز لوکس ترین کیف سال 2018 معرفی شده است.    

 

کیف گل رز لیبر

  

کیف بیرکین کورکودیل هرمس (Hermes Matte Crocodile Birkin Bag) – 37،900 دلار

هرمس برند معروف پاریسی که لباس زنانه لوکس آن همیشه زبانزد خاص و عام بوده است، کیف کورکودیل مات خود را جهت ستایش جین بیرکین بریتانیایی ساخته است. سگک های این کیف با سنگ های قیمتی 10 قیراطی روشن پوشیده شده و قیمت آن حدود 37 هزار و 900 دلار است. البته هرمس برای افرادی که نمی توانند هزینه این کیف را بپردازند، مدل مشابه آن را بدون الماس با قیمت 5 هزار دلار روانه بازار کرده است.    

کیف بیرکین کورکودیل هرمس

    

کیف کلوپاترا لانا مارکز (Lana Marks Cleopatra Bag) – 250 هزار دلار

لانا مارکز برند محبوب سلبریتی های دنیاست که می توان هر ساله آن را در دست بسیاری از سلبریتی ها بر روی فرش قرمز دید. این برند هر ساله یکی از کیف های مجموعه کلوپاترا را معرفی می کند که هر کدام طرح متفاوتی دارد. در سال 2019 این برند کیفی با کمربند طلای 18 عیار و 1500 عدد سنگ قیمتی را به بازار روانه کرد که قیمت آن 250 هزار دلار است.    

 

کیف کلوپاترا لانا مارکز

 

کیف الماس شنل (Diamond forever bag by Chanel) – 261 هزار دلار

این کیف که از پوست تمساح ریز طراحی شده و با 334 سنگ قیمتی که در مجموع 3.65 قیراط می باشد ساخته شده است. بندهای این کیف از طلای سفید تولید شده و فقط 13 عدد از آن وجود دارد که 5 تای آن در آمریکاست. بر روی این کیف برچسب کمیاب و اشیای قیمتی خورده است که بی شک این کیف گران قیمت دنیا، این صفات را دارد.    

 

کیف الماس شنل

 

کیف هرمس بیرکین طراحی گینزا تاناکا (Hermes Birkin Bag by Ginza Tanaka) – 1.9 میلیون دلار

با معرفی این کیف از مرز میلیون دلار گذشته ایم. این کیف از پلاتین ساخته شده و 2 هزار سنگ قیمتی را بر روی خود حمل می کند. هرمس برای طراحی این کیف از طراح معروف ژاپنی گینزا تاناکا کمک گرفته است. زنجیری که به عنوان دسته بر روی این کیف نصب شده قابل جدا شدن است و می توان از آن به عنوان گردنبند و یا دستبند استفاده کرد. البته سنگ قلبی شکل 8 قیراطی روی کیف نیز قابل جدا شدن است که می تواند نقش گل سینه را بر روی لباس شما بازی کند. البته باید بدانید که این کیف 1.9 میلیون دلاری فقط به صورت سفارشی تولید می شود.    

 

کیف هرمس بیرکین طراحی گینزا تاناکا  

و اما گران قیمت ترین کیف دنیا

گران قیمت ترین کیف زنانه دنیا متعلق به برند مواواد Mouawad می باشد. مواواد برند ساخت جواهرات و ساعت است که دفتر مرکزی آن در دبی قرار دارد. کیف استثنایی این برند به نام الماس های هزار و یک شب، شاهکار 10 صنعتگر خبر است که برای ساخت آن مجبورند 8800 ساعت کار کنند. این کیف دستی قلبی شکل از طلای 18 عیار ساخته شده و بر روی آن 56 جواهر صورتی، 105 سنگ قیمتی زرد و 4356 سنگ قیمتی دیگر کار شده است. کتاب رکوردهای گینس این کیف را به عنوان گران قیمت ترین کیف دستی زنانه ثبت کرده است. قیمت این کیف 3.4 میلیون دلار است.  

 

گران قیمت ترین کیف زنانه دنیا