یلدای امسال با استایلی خاص و جذاب

یلدای امسال با استایلی خاص و جذاب
یلدای امسال با استایلی خاص و جذاب

در فرهنگ ایران چند مناسبت باستانی وجود دارد که هر سال در بین مردم ایران در تمام نقاط دنیا هیجان، شور و شوق ایجاد می‌کند. که یکی از این مناسبت‌های باستانی شب یلدا، طولانی‌ترین شب سال است. با وجود بیماری کرونا و همه گیر شدن آن فکر می‌کنید که دیگر از جشن خبری نیست. اما شما در خانه می‌توانید استایلی جذاب و یلدایی داشته باشید و گرفتن عکس‌های یادگاری این شب طولانی خاطره انگیز را ثبت کنید. حال سوال این است که در شب یلدا چی بپوشیم؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا شما امسال استایل شب یلدای خاص و جذابی داشته باشید.  

آیتم‌های مناسب لباس شب یلدا

  لباسی که برای شب یلدا انتخاب می‌کنید بستگی به نوع مراسمتان دارد که چه لباسی انتخاب کنید. اگر به یک دورهمی کوچک دعوت هستید، لباستان باید راحت و زیاد مجلسی نباشد. ولی اگر به یک مهمانی بزرگ دعوت هستید، لباسی مجلسی باید انتخاب کنید. آیتم‌های پیشنهادی ما برای لباس در شب یلدا و انتخاب یک استایل جذاب و خاص شامل: شومیز و دامن، بلوز و شلوار، کت به همراه دامن یا شلوار، پیراهن و اورال می‌باشد. در ادامه به برسی این آیتم‌ها می‌پردازیم.  

• شومیز و دامن

  شما قرار است در شب یلدای امسال خوش استایل‌تر باشید. پس بهتر است در این استایل شومیز سفید یا تاپ با بند‌های ظریف را به همراه دامن‌فون، دامن جین، دامن چین دار، دامن خمره‌ای که امسال ترند هستند بپوشید و جلوه‌ی زیادی کنید.  

 

استایل یلدایی با شومیز و دامن

  

• بلوز و شلوار

  اگر سبک کژوال دوست دارید و دامن نمی‌پوشید، می‌توانید به جای آن شلوار را انتخاب کنید. اما برای اینکه شما استایل شب یلدای متفاوتی داشته باشید و جلوه کنید، پیشنهاد ما این است از شلوارهای لمه یا مخمل یا شلوارهایی که برش‌های خاصی دارند مثل دامن شلواری و شلوار پیلی دار استفاده کنید و برای بالا تنه بلوز انتخابی خود را متناسب با رنگ و جنس پارچه شلوار خود انتخاب کنید که هم از نظر جنس و هم رنگ با هم هماهنگ باشند تا استایلی جذاب و خاص داشته باشید.

 

  استایل شب یلدا با بلوز و شلوار

 

 

• کت دامن و شلوار

  اگر می‌خواهید یلدای امسال استایلی شیک و رسمی داشته باشید، پوشیدن کت انتخابی بسیار شیک است که می‌توانید آن را با دامن یا شلوار ست کنید. این انتخاب کاملا سلیقه‌ای می‌باشد.  

 

استایل یلدایی کت با دامن و شلوار

  

• پیراهن

  بدون شک راحت‌ترین و بهترین لباس برای شب یلدا، انتخاب پیراهن است. در انتخاب نوع پیراهن بهتر است به راحتی و فضایی که قرار است در آن باشید دقت کنید. اگر مهمانی در خانه باشد، پیشنهاد می‌شود یک پیراهن سبک و راحت، قد متوسط بپوشید. درنتیجه از پوشیدن پیراهن‌های آستین بلند و دست و پا گیر خودداری کنید تا جذاب‌ترین استایل شب یلدا را داشته باشید. همچنین اگر نو عروس هستید بدون شک انتخابتان یک پیراهن مجلسی باشد.  

 

استایل یلدایی با پیراهن

  

• اورال

  پوشیدن اورال استایل شما را متفاوت‌تر جلوه می‌‌دهد. در نتیجه اگر می‌خواهید کمی بیشتر استایلتان خاص و جذاب باشد بهترین گزینه برایتان اورال است. فقط توجه داشته باشید برای انتخاب اورال مناسب، بر اساس شکل بدن اورال را انتخاب کنید. زیرا انتخاب اشتباه تیپ و استایل شما را بهم می‌زند.  

استایل شب یلدا با اورال

 

 

رنگ‌‌های مناسب یلدای امسال

  معروف‌ترین رنگ‌ها برای استایل شب یلدا که معمولا تا به امروز مخاطب زیادی داشته است شامل: قرمز و سبز و طرح هندوانه است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که شب یلدای امسال را خاص و متفاوت ثبت کنید. این رنگ‌ها تکراری و قدیمی شده است و اگر جزو افرادی هستید که به خاص و تک بودن اهمیت می‌دهید امسال را متفاوت باشید. اگر هم می‌خواهید از قرمز و سبز استفاده کنید از طیف تیره این دو رنگ استفاده کنید که هم متفاوت باشد و هم حال و هوای یلدایی داشته باشد. نارنجی، زرشکی، سرخابی، سبز تیره و جگری رنگ‌هایی هستند که در استایل یلدایی به شما کمک می‌کنند.  

 

رنگ‌های مناسب استایل شب یلدا

  

اکسسوری‌های مناسب یلدای امسال

  یکی از آیتم‌های مهم در شب یلدا استفاده از اکسسوری‌ها است که استایل یلدایی شما را کامل می‌کند و جلوه ویژه‌ای به شما می‌دهد. تل، گیره سر، کش سر و باندانا یا دستبند، گوشواره، انگشتر و گردنبند طرح انار گزینه‌های مناسبی برای استایل شب یلدا هستند.  

 

اکسسوری‌های مناسب استایل شب یلدا

  

نکاتی که استایل یلدایی خاص داشته باشید

1. ست کردن دامن کوتاه با جوراب شلواری یک پیشنهاد جذاب به شماست.

2. شومیزها کاربرد زیادی دارند. حتما یک شومیز ساده رنگ خنثی داشته باشید. چون هم با همه چی ست می‌شوند و هم استایلتان را جذاب می‌کنند.

3. امسال بلوزهای آستین پف دار ترند شده است که گزینه مناسبی برای استایل شب یلدا است.

4. همانطور که گفته شد اکسسوری‌ هم تکمیل کننده استایل یلدایی شما است پس در انتخاب اکسسوری مناسب دقت کنید که ظریف و خاص باشد تا استایلی جذاب و شیک داشته باشید.

5. سعی کنید شب یلدای امسال به جای رنگ‌های خیلی روشن و زنده از طیف رنگی تیره و گرم استفاده کنید که خاص و متفاوت‌تر از سال‌های قبل بدرخشید. پس اگر می‌خواهید یلدای امسال استایلی جذاب و خاص را تجربه کنید، باید اصول ست کردن و انتخاب استایل یلدایی مناسب، را بدانید تا یک شب یلدای خاطره انگیز و به یاد ماندنی داشته باشد.