معرفی انواع تونیک ها و نحوه ست کردن آن ها

معرفی انواع تونیک ها و نحوه ست کردن آن ها
معرفی انواع تونیک ها و نحوه ست کردن آن ها

تونیک از آن دسته لباس های زنانه است که حتی با گذشت زمان و آمد و رفت ترند های جدید محبوبیت خود را در میان لباس های زنانه از دست نداده است. یکی از مهم ترین و بهترین ویژگی انواع تونیک ها، سازگاری آن ها با همه اندام ها ست؛ به این معنا که شما چه چاق باشید چه لاغر، تونیک لباسی است که صد در صد به شما می آید. به همین دلیل می تواند یک انتخاب عالی برای شرکت در مراسمات مختلف باشد. اما نکته بسیار مهم نحوه ست کردن این لباس های جذاب است؛ زیرا تونیک ها انواع مختلفی دارند و نحوه ست کردن هر کدام از آن ها متفاوت است. اگر نمی دانید تونیک خود را چگونه ست کنید ما در این مقاله به نحوه ست کردن این لباس های زیبا و پر طرفد دار می پردازیم؛ پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تونیک چیست؟

تونیک ها از انواع لباس های پر کاربرد زنانه هستند که قد آن ها تا زیر باسن می رسند، و قسمتی از ران و پهلو ها یا به طور کلی نیمی از پایین تنه را می پوشانند. این لباس ها انواع مدل های مختلفی دارند که می توانند هم آستین کوتاه باشند و هم آستین بلند. یکی از ویژگی های بسیار خوب انواع تونیک ها که باعث شده طرفداران زیادی نیز پیدا کنند، این است که افراد با هر فرم بدنی می توانند آن را در استایل های خود به کار ببرند.

 

تونیک مجلسی مشکی

 

انواع تونیک های زنانه

تونیک ها مانند هر لباس دیگری از گذشته تا به امروز تغییراتی زیادی کرده اند و در سبک های مختلفی تولید می شوند. اگر می خواهید یک استایل شیک و جذاب با تونیک داشته باشید؛ باید بدانید برای چه موقعیتی و کدام مدل را چگونه ست کنید. در ادامه انواع تونیک ها را معرفی و نحوه ست کردن آن ها را بررسی می کنیم.

تونیک مجلسی

پارچه های مناسب برای انواع تونیک های مجلسی، معمولا ریون و حریر هستند که بسیار ترند شده اند و طرف داران زیادی در میان بازیگران و سلبریتی ها پیدا کرده اند. این تونیک ها را می توانید با ساپورت و شلوار های پارچه ای ست کنید. همچنین با استفاده از صندل و یا کفش های پاشنه بلند می توانید استایل خود را کامل کنید. اگر به اکسسوری ها علاقه دارید می توانید با توجه به تونیک خود از کمربند و گردن بند های مختلفی استفاده کنید.

 

تونیک مجلسی مشکی با یقه طرح دار سفید

 

تونیک های اسپرت

اگر می خواهید یک استایل کژوال داشته باشید، تونیک های اسپرت مناسب شما هستند. این لباس ها در میان دختران نوجوان بسیار محبوب است. انواع تونیک های اسپرت معمولا جلو بسته و بدون دکمه هستند و آستین های آن ها سه ربع و یا کوتاه اند. شما می توانید این تونیک ها را با شلوار ها جین بگ و یا مام فیت ست کنید. همچنین برای کامل کردن استایل خود از کتانی و اکسسور هایی مانند کلاه و ساعت و دست بند استفاده کنید.

 

تونیک اسپرت دو تکه چهار خانه

 

تونیک کمربند دار

برخی از تونیک ها خودشان دارای کمر بند هستند و نیازی نیست شما به آن کمر بند اضافه کنید. این کمر بند ها می توانند از جنس پارچه تونیک و یا جنس دیگری باشند. این مدل لباس ها گزینه مناسبی برای خانم هایی با فرم بدنی ساعت شنی است. شما می توانید آن ها را بسته به طراحی مدل آن ها در موقعیت های مختلفی مانند مهمانی، دورهمی ها خانوادگی و تولد ها بپوشید. همچنین می توانید کمر بند آن را با کیف، کفش و شال خود ست کنید. اگر می خواهید پاهایتان پوشیده باشد؛ بهتر است از شلوار های جذب و یا ساپورت استفاده کنید.

تونیک یقه دار

معمولا اکثر تونیک ها دارای یقه هستند که باعث زیبا تر شدن این لباس ها می شود. یقه ها به طور معمول هفت، رافل دار، مردانه و یا استاده هستند. ست کردن انواع تونیک های یقه دار کار بسیار ساده ای است، زیرا با هر چیزی به راحتی ست می شود. شما می توانید این لباس ها را با ساپورت، شلوار های جین و یا شلوار های پارچه ای بگ و راسته ست کنید. تنها نکته مهم در رابطه با ست کردن این لباس ها توجه رنگ آن ها ست.

 

تونیک چهار خانه یقه دار

 

تونیک های اور سایز

اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه لباس های گشاد به تن می کنید؛ انواع تونیک های اور سایز مناسب شما هستند. این لباس ها معمولا چین دار و طرح دار هستند و برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه گزینه مناسبی اند. بهتر است آن ها را با ساپور و یا شلوار های جذب و کفش های پاشنه بلند ست کنید.

 

تونیک اور سایز راه راه افقی

 

تونیک یقه شل

یکی از محبوب ترین انواع تونیک های زنانه در سراسر دنیا، تونیک های یقه شل هستند. این لباس ها را می توان با شلوار هایی مانند شلوار بوت کات، جذب، جین راسته و... ست کنید و یک استایل جذاب برای دورهمی ها برای خود بسازید.

 

تونیک دخترانه یقه شل خاکستری تیره

 

نکات مهمی که برای خرید انواع تونیک ها باید بدانید

• توجه داشته باشید مهم ترین گزینه ای که با کمک آن به راحتی می توانید روسری، کیف و کفش خود را با انواع تونیک های خود ست کنید، رنگ لباس است. همچنین رنگ لباس اولین مورد است که برای زیبایی ظاهر و سبک مورد توجه قرار می گیرد.

• طرح تونیک یکی دیگر از نکات مهمی است که باید هنگام خرید آن، به آن توجه کنید. به عنوان مثال اگر هیکل درشتی دارید از تونیک هایی که طرح افقی دارند استفاده نکنید اما اگر لاغر هستید استفاده از طرح های افقی مشکلی ندارد. افراد درشت اندام بهتر است از لباس هایی که طرح عمودی دارند استفاده کنند.

• سایز تونیک از دیگر مواردی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید. زیرا برای استایل های رسمی بسیار حائز اهمیت است؛ از این رو باید کمر، قسمت باسن و قد لباس متناسب باشد تا بدن و استایل شما زیبا تر دیده شود.

• دکمه دار بودن یا نبودن تونیک ها کاملا اختیاری است و به سلیقه شما بستگی دارد. اما دقت داشته باشید؛ هر چند پوشیدن تونیک های بدون دکمه راحت تر است، اما تونیک های دکمه دار زیبایی دو چندانی دارند.

• نکته بعدی که بسیار اهمیت دارد؛ قیمت تونیک است. دقت داشته باشید که قیمت انواع تونیک ها متفاوت است و این تفاوت به عواملی مانند متریال، مدل، کیفیت دوخت و... بستگی دارد.

 

تونیک مجلسی دخترانه دکمه دار

 

ما در این مقاله انواع تونیک های مختلف را معرفی کردیم و نحوه ست کردن آن ها را نیز مورد بررسی قرار دادیم. همچنین نکات مهمی که هنگام خرید آن ها باید بدانید را برایتان بازگو کردیم. اکنون نظر شما در رابطه با انواع تونیک ها چیست؟ شما کدام مدل را بیشتر می پسندید؟ و چه ایده ای برای ست کردن تونیک خود و ساخت یک استایل جذاب دارید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.