آشنایی با کیف های پاسپورتی

آشنایی با کیف های پاسپورتی
آشنایی با کیف های پاسپورتی

کیف های پاسپورتی و نحوه ست کردن آن ها

تا به حال برایتان پیش آمده؛ که بخواهید مسافرت بروید اما نمی دانید مدارک خود را کجا نگهداری کنید تا امن تر باشد؟ یا در جایی بودید که به صورت فوری نیاز داشته باشید تا به مدارکتان دسترسی پیدا کنید اما هر چه گشتید آن ها را پیدا نکردید؟ به همین منظور کیف های پاسپورتی به نجاتتان آمده اند تا به مدارکتان نظم و انضباط ببخشند. ما در این مقاله کیف های پاسپورتی را به شما معرفی کرده و نحوه ست کردن آن ها را بررسی می کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

کیف پاسپورتی چیست؟

کیف پاسپورتی، کیفی است که به منظور سهولت در نگهداری و حمل مدارک شخصی و مهم، پول نقد، تلفن هوشمند، کارت های بانکی، پاسپورت و... دوخته می شود. این کیف در واقع قسمت های مجزای بسیار زیادی دارد که می توانید وسایل و مدارک خود را در آن جای دهید. کیف های پاسپورتی وظیفه دارند تا از مدارک مهم کار و زندگی روزمره شما محافظت کنند. این کیف ها محدودیت جنسی ندارند و خانم ها و آقایان می توانند از آن به راحتی استفاده کنند.

 

چهار مدل کیف پاسپورتی دخترانه

 

انواع کیف های پاسپورتی

حال که با کیف های پاسپورتی آشنا شدید، برای داشتن یک استایل عالی باید انواع این کیف ها را به شما معرفی کنیم. با شناخت بهتر این کیف ها می توانید استفاده مناسب تری از آن ها داشته باشید و آن ها را به راحتی با لباس های خود ست کنید.

 

کیف پاسپورتی دستی

کیف های پاسپورتی دستی هیچ گونه بند زنجیری یا چرمی ندارند و شما باید کیف را در دست خود نگه دارید. به همین دلیل نام این کیف، کیف پاسپورتی دستی است.

 

کیف های پاسپورتی دوشی یا شانه ای

وجود بند بلند در این کیف های پاسپورتی باعث راحتی؛ و انداختن آن ها به صورت مورب موجب امنیت بیشتر کیف و مدارک داخل آن از خطر سرقت می شود. این کیف به دلیل سبکی و قابل تحمل بودن؛ حتی اگر ساعت های طولانی روی دوش شما باشد، شما را خسته نخواهد کرد.

 

کیف های پاسپورتی گل بابونه

 

کیف های پاسپورتی بند دار

کیف های پاسپورتی بند دار اغلب برای مواقعی کاربرد دارند که با خانواده خود درحال مسافرت هستید و تعداد زیادی گذرنامه باید نگه‌داری کنید. این کیف بند دار، دارای فضای مناسب برای جا دادن چندین پاسپورت و کارت اعتباری است.

 

کیف های پاسپورتی دسته‌ دار

این کیف های پاسپورتی به عنوان کیف دستی عمل می‌ کنند. بنابراین یکی از مناسب ‌ترین موارد برای سفر هستند. همچنین دارای فناوری مسدود کننده RFID است که موارد مهم شما را از هکر هایی که سعی می ‌کنند اطلاعات شما را از راه شناسایی فرکانس رادیویی سرقت کنند، محافظت می‌ کند.

 

کیف های پاسپورتی کمری

کیف های پاسپورتی کمری از لحاظ امنیتی خیال شما را کاملا راحت می‌ کنند و شما می‌ توانید با اطمینان بیرون بروید بدون این‌ که نگران گم شدن مدارک و وسایلتان باشید.

 

کیف های پاسپورتی با رنگ های پاستلی

 

اهمیت داشتن کیف ‌های پاسپورتی

کیف های پاسپورتی از آن دسته اکسسوری هایی هستند که باید در کمد لباس های هر شخصی باشد. زیرا داشتن این کیف ها از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه اهمیت داشتن یک کیف پاسپورتی را برایتان بازگو می کنیم.

 

کیف با چند جیب؛ انتخاب مناسبی برای حمل و نگهداری لوازم شخصی

این کیف دارای جیب‌ ها و زیپ‌ های بسیاری است که به خانم‌ هایی که وسایل بیشتری را می‌ خواهند با خود حمل کنند، کمک می‌ کند. از جمله بزرگ‌ ترین مزیت ‌های این کیف، طراحی جا دار و استفاده آسان از جیب ‌های آن است.

 

امنیت بالا با داشتن قفل

یکی از گزینه ‌های جذاب در میان انواع کیف‌ های پاسپورتی، کیف دارای قفل است. در واقع، در های قفل ‌دار در این نوع کیف‌ ها همگان را به یاد محصولاتی از برند های لوکس جهان می ‌اندازند که این نوع کیف‌ ها، بیشتر مورد پسند خانم ‌های شیک‌ پوش هستند.

 

راهنمای خرید کیف های پاسپورتی

خرید کیف های پاسپورتی می تواند برای بسیاری از ما کار سختی باشد. اگر شما نیز قصد دارید یک کیف پاسپورتی بخرید حتما به نکاتی که در ادامه گفته می شود توجه کنید:

 

اندازه کیف

برای خرید کیف های پاسپورتی، اندازه آن خیلی مهم است. حتماً قبل از خرید کیف برای خودتان مشخص کنید استفاده روزمره دارید یا استفاده تزئینی. زیرا برای استفاده روزمره نیاز نیست مدل های طرح دار و شیک را خریداری نمایید.

 

کیف های پاسپورتی تدی

 

جا دار بودن

بعضی از کیف های پاسپورتی دارای جا های کارت اضافی هستند که می توانید از آن ها برای نگهداری کارت های اعتباری، بلیط هواپیما و یا کارت های ورود به کنسرت ها استفاده کنید.

 

کیفیت دوخت

برای خرید کیف های پاسپورتی باید به کیفیت دوخت خوب و مناسب آن توجه داشته باشید؛ تا به راحتی از جای دوخت پاره نشوند.

 

کیف های پاسپورتی چرم

اگرچه کیف های پاسپورتی مختلفی از نظر جنس و کیفیت در بازار وجود دارند، اما کیف های چرمی از همه محبوب تر هستند. از آن جایی که شما قرار است فقط یک بار این کیف با کیفیت را خریداری نمایید؛ پیشنهاد ما به شما این است که حتما جنس چرم آن را تهیه کنید، زیرا دوام و کیفیت بالایی دارد و مدارک شما نیز در محل امن تری قرار می گیرند.

 

رعایت چند نکته هنگام خرید کیف پاسپورتی چرم

کیف های پاسپورتی به قدری شیک و زیبا هستند که ممکن است هنگام خرید شما را در همان نگاه اول مجذوب کنند. با رعایت چند نکته کوتاه که در ادامه مطلب آمده است مطمئنا از خرید خود پشیمان نمی شوید.

 

تشخیص چرم اصل

به طبیعی یا مصنوعی بودن چرم کیف های پاسپورتی دقت کنید. برای این که مطمئن شوید کیف پاسپورتی چرم شما جنس مرغوب و با کیفیتی است آن را در جهات مختلف خم کنید. چرم بی کیفیت به راحتی خم نمی شود. اما چرم مرغوب خم می‌شود و حالت شکنندگی ندارد. همچنین اگر با ناخن انگشت خود به آرامی روی سطح کیف با کیفیت بکشید نباید ردی از ناخن شما به جا بماند.

 

کیف خود را با دقت بررسی کنید

تعداد جیب ها را بررسی کنید و ببینید آیا از عهده نگهداری کارت های متعدد شما بر می‌آید یا نه. زیپ های کیف های پاسپورتی چرم را چک کنید که روان باشند. قفل ها به راحتی کار کنند و آویز های کیف از کیفیت لازم برخوردار باشند. هرچه دوخت کیف پاسپورتی چرم حرفه ای تر باشد زیبا تر به نظر می آید.

 

کیف های پاسپورتی رنگ روشن مناسب برای تابستان

 

روش های نگهداری از کیف های پاسپورتی چرم

 

استفاده درست

از کیف های پاسپورتی چرم برای قرار دادن ابزار یا پوشه های بزرگ استفاده نکنید. انباشته شدن وسایل هر چند کوچک باعث پارگی یا کش امدن کیف شما می‌شود. حواستان باشد کیف پاسپورتی جای پوشه، بسته های آدامس و شکلات و دسته کلید ها نیست!

 

حفظ پاکیزگی

به صورت دوره ای کیف های پاسپورتی چرم خود را به وسیله یک پارچه نرم و چند قطره مایع صابون تمیز کنید. این روش ساده ترین راه سالم ماندن کیف پاسپورتی شما است. گرد و خاک های داخل کیف را می‌توانید به وسیله سری های کوچک جارو برقی به راحتی و با سرعت رفع کنید

 

استفاده از واکس چرم

در صورت تماس با آب و خشکی کیف های پاسپورتی چرم از واکس های مخصوص چرم استفاده کنید. این واکس ها در همه فروشگاه ها در دسترس هستند.

 

ست کردن کیف پاسپورتی و کفش

یکی از قدیمی ‌ترین قوانینی که درباره ست کردن کیف با سایر اقلام استایل شما وجود دارد، ست کردن کیف با کفش است. بهتر است رنگ آن‌ ها را خیلی نزدیک بهم یا در یک طیف رنگی یکسان انتخاب کنید. البته باید به این نکته توجه کنید که اگرچه ممکن است جنس کیف و کفشتان یکی نباشد اما اختلافشان آن ‌قدر هم مشخص و فاحش نباشد که خیلی نا زیبا جلوه کند.

 

ست کردن کیف های پاسپورتی با لباس مردانه

برای ست کردن کیف‌ های پاسپورتی با لباس مردانه، باید به توجه به رنگ‌ ها و استایل لباس‌ ها داشت. در واقع، بهتر است رنگ کیف‌ پاسپورتی با رنگ لباس ‌های شما هماهنگ باشد. مثلاً اگر لباس شما سفید است، انتخاب کیف با رنگ ‌های خنثی یا رنگ‌ هایی مانند طوسی و قهوه‌ ای مناسب خواهد بود. البته ما به شما توصیه می‌کنیم برای این‌که شیک ‌تر به نظر برسید از رنگ‌ های خنثی و مینیمال استفاده کنید.

 

کیف های پاسپورتی دخترانه در رنگ های مختلف

 

ما در این مقاله کیف های پاسپورتی را به شما معرفی کردیم، و انواع آن را برایتان مورد بررسی قرار دادیم. همچنین نحوه ست کردن آن ها را برایتان بازگو کردیم. حال نظر شما در رابطه این کیف ها چیست؟ شما چه ایده ای برای ست کردن این کیف ها در استایلتان دارید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.