بازگشت جذاب ترین نوستالژی، در ترند شلوارهای جین ۲۰۲۳

بازگشت جذاب ترین نوستالژی، در ترند شلوارهای جین ۲۰۲۳
بازگشت جذاب ترین نوستالژی، در ترند شلوارهای جین ۲۰۲۳

معرفی شیک‌ ترین مدل ها از شلوار های بوت کات ترندی

شلوار های بوت کات، امسال بنا بر قرار همیشگی دنیای مد که در مورد بازگشت آیتم‌های نوستالژی با تغییرات جذاب است، به کمدهایمان بازمی گردند. این شلوار ها که با طراحی و برش جذاب، اندامتان را باریک تر و خوش فرم تر نشان می‌دهند، از ترند های هیجان انگیز بهار ۲۰۲۳ هستند. اما سوال اینجاست که این شلوار ها را با چه لباسی بپوشیم؟ شلوار بوت کات برای چه اندامی مناسب است؟ برای رسیدن به پاسخ تمام سوالات احتمالی شما و معرفی این شلوار جین جذاب، این مقاله را تهیه کردیم، پس همراه ما باشید.

 

شلوار جین های بوت کات ترندی ۲۰۲۳

 

شلوار بوت کات چیست؟

شاید آخرین باری که این شلوار ها محبوبیت بسیاری داشتند، مربوط به دهه ۹۰ باشد. اما حالا با تشکر از مد، بار دیگر این آیتم جذاب با کمی تغییرات، به کدم لباس هایمان بازگشته اند. شلوار جین بوت کات همانطور که از اسمش پیداست، به دلیل گشادی و فضایی که در دم پا داشت، توسط گاوچران ها و دامداران با بوت پوشیده می‌شد. در واقع این مدل شلوار ها در قسمت کمر تا زانو، حالت تنگ و راسته دارند اما از قسمت زانو به پایین گشاد می‌شوند. این مدل شلوار ها می‌توانند دارای طرح و نقش باشند یا چاکی در قسمت پایین شلوار داشته باشند و ... که در ادامه، در مورد انواع آن صحبت خواهیم کرد.

انواع شلوار های بوت کات ترندی ۲۰۲۳

شلوار بوت کات در انواع جین و پارچه ای تولید می شود. در بین آن‌ها، شلوار جین بوت کات از همه پر طرفدار تر است. این شلوار ها در رنگ های متنوع و طیف های آبی تیره تا روشن عرضه می‌ شوند. در ادامه انواع مدل شلوار های بوت کات را باهم خواهیم شناخت.

• شلوار بوت کات فاق بلند

شلوار های بوت کات با کمری بلند، می توانند اندام را کشیده و شکم را تخت و باسن را برجسته تر نشان دهند. پس میتواند گزینه جذابی برای افراد کوتاه قد و ریز اندام باشد. از این شلوار هم در مهمانی و هم روزمره می توانید استفاده کنید.

• شلوار بوت کات فاق کوتاه

این شلوار ها دارای فاق کوتاه و تا زیر ناف هستند. شلوار بوت کات فاق کوتاه مناسب برای مهمانی و دورهمی است. برای داشتن استایلی زیبا باید ان را با کراپ تاپ ها ست کنید.

 

انواع شلوار های بوت کات فاق کوتاه و فاق بلند

 

• شلوار بوت کات طرح دار

شلوارهای بوت کات طرح دار شاید نسبت به دیگر مدل ها از میزان محبوبیت کمتری برخوردار باشند اما انتخاب مناسبی، برای افرادی با اندام بزرگ هستند. چرا که انتخاب طرح مناسب می‌تواند اندامتان را لاغرتر نشان دهد.

• شلوار بوت کات کراپ

این مدل شلوار که نسبتا قد کوتاهی دارد و اندازه آن تا کمی بالاتر از مچ پاست، از ترند های دوست داشتنی امسال است. شلوار بوت کات کراپ را هم کوتاه قد ها و هم بلند قد ها می توانند استفاده کنند. این شلوار را می‌ توانید با صندل های پاشنه بلند یا بوت های جورابی بپوشید.

• شلوار بوت کات چاکدار

از ترند های جذاب تابستان امسال شلوار های بوت کات چاکدارهستند. این شلوار ها از قسمتی که گشاد می‌شوند (زانو)، می‌توانند دارای چاک بلندی تا دمپای شلوار باشند. این مدل برای افراد قد بلند پیشنهاد می‌ شود. افرادی با قد متوسط یا کوتاه، بهتر است از چاک کوتاه تر یا بدون چاک استفاده کنند. افراد کوتاه قد می‌توانند برای درخشیدن دریک مهمانی، یک شلوار بوت کات تیره چاکدار را با یک کراپ تاپ رنگ روشن استایل کنند. همچین می‌توانید این شلوار را در جشن و دورهمی ها، با بادی و انواع شومیز ست کنید.

 

انواع شلوار های بوت کات طرح دار‌، کراپ و چاک دار

 

شلوار های بوت کات برای چه اندامی مناسب هستند؟

این مدل از شلوار ها برای تمام اندام ها ایده آل هستند و افراد لاغر را نیز کشیده تر نشان می دهند،۰۰ ولی به دلیل سیلوئتی که دارند، بیشتر برای افراد قد بلند با اندامی کشیده و پر، کاربردی هستند. این شلوار همانطور که گفتیم، طراحی شده تا در قسمت کمر و باسن به خوبی قرار بگیرد و از زانو به پایین گشاد شود. این باعث می‌شود ساق پا کشیده، انحناها برجسته تر، اندام لاغر تر و متناسب تر دیده شود. البته با رعایت قوانین و تغییرات در استایل، محدودیتی برای استفاده از آن‌ ها وجود ندارد.

 

شلوار های بوت کات مناسب اندام چاق و لاغر

 

شلوار های بوت کات ترندی ۲۰۲۳ را چگونه استایل کنیم؟

شما در انتخاب پوشش بالاتنه انتخاب های زیادی دارید، از انواع تاپ و کراپ تاپ برای مهمانی، تا کت و جلیقه و پیراهن برای روزمره... تنها چیزی که باید به آن توجه کنید، رعایت بعضی نکات است که به تناسب اندام شما کمک می‌ کند.

• استایل با شلوار های بوت کات برای مهمانی

برای مهمانی می توانید انواع تاپ های برش دار، تیشرت ها یا ترکیب کت کوتاه با کراپ تاپ را برای استایل کردن با شلوار بوت کات امتحان کنید. لباس های کلاسیک و تاپ های تنگ، علاوه بر زیبایی، در ترکیب با این شلوار تناسب را نیز به استایلتان هدیه می دهند.

 

استایل با شلوار بوت کات برای دورهمی و مهمانی

 

• استایل با شلوار های بوت کات برای روزمره

یکی از انتخاب های شما برای استایل کژوال با این شلوار می تواند کت جین باشد. کت و بلیزر های جذاب از دیگر ترند های امسال هستند. پس شما با هر اندامی که دارید، می‌توانید یک شلوار جین بوت کات را با کت بلیزر و نیم بوت بپوشید. اگر می خواهید این شلوار را با مانتو بپوشید، دقت کنید که از مانتوهای کوتاه در استایلتان استفاده کنید.

• کفش های مناسب برای استایل با شلوار های بوت کات

همانطور که اشاره کردیم، این شلوار ها ابتدا با بوت و چکمه پوشیده می‌شدند اما امروزه می‌توانیم با انواع کفش ها آن را ست کنیم. کفش های پاشنه دار، اسپرت، کتاتی و صندل پاشنه تخت نیز می‌توانند، گزینه خوبی برای استایل با شلوار بوت کات باشند. شلوار جین بوت کات معمولا رویه کفش را می پوشاند. افراد با قد کوتاه می‌توانند این شلوار را با بوت نوک تیز و پاشنه بلند به زیبایی ست کنند. برای روزمره می توانید از کتانی های جذاب مد روز مثل Converse، New Balance استفاده کنید. دقت داشته باشید که جنس و رنگ کفش با استایل همخوانی داشته باشد

 

استایل با شلوار های بوت کات برای اجتماع

 

از زمان محبوبیت این شلوار ها در دهه ۹۰، شاید فکر امتحان کردن آن‌ ها دیگر به ذهنتان نرسیده باشد. امسال زمان آن رسیده که از این شلوار ها با طراحی جذاب استفاده کنید. شلوار های بوت کات، همچینین گزینه خوبی برای آقایان که اندامی کشیده و عضلانی دارند است. در این مقاله مفصل در مورد نحوه استایل کردن و انواع بوت کات ها توضیح دادیم، حالا شما بگویید. شلوار های جین بوت کات خود را با چه چیزی ست می کنید؟