برای دورهمی‌های پاییزی چی بپوشیم؟

برای دورهمی‌های پاییزی چی بپوشیم؟
برای دورهمی‌های پاییزی چی بپوشیم؟

بالاخره پاییز با رنگ‌های طلایی، نارنجی و قرمز فرا رسیده است. این فصل جادویی که با آب و هوای خنک و برگ‌های چنار و افرا روی زمین خودنمایی می‌کند و به ما احساس خوشبختی را القا می‌کند. با وجود تمام این زیبایی‌ها، آب و هوای فصل پاییز غیر قابل پیش بینی است و تصمیم گیری درمورد انتخاب لباس را با دشواری همراه می‌کند، چه بپوشیم، چند لایه بپوشیم و پرسش‌هایی از این قبیل که ذهن ما را درگیر می‌کند. حالا با این تفاسیر مناسب‌ترین استایل دورهمی های پاییزی چیست؟  

دامن مینی جذاب و بوت همیشه اولین گزینه است

  یکی از جذاب‌ترین استایل‌هایی که می‌توانید در مهمانی‌ها داشته باشید، پوشیدن دامن و پیراهن مینی است. همانطور که می‌دانید لباس‌های مینی در پاییز و زمستان امسال بسیار ترند شده‌اند. دامن مینی همیشه جذاب است و این که کمی از پای شما دیده شود استایل شما را جذاب‌تر می‌کند. حالا از آن‌جایی که هوا سرد است و ممکن است سرما بخورید، از بوت‌های بلند استفاده کنید که البته به جذاب‌تر شدن استایل شما هم کمک می‌کند. ترکیب بوت بلند و دامن مینی فوق‌العاده است. دامن خود را با یک پلیور زیبا ست کنید و جذاب‌تر از همیشه باشید.  

کت و دامن را فراموش نکنید

  از میان مناسب‌ترین استایل دورهمی های پاییزی، کت و دامن را فراموش نکنید که از جمله شیک‌ترین گزینه‌ها است؛ بخصوص اگر مهمانی شما رسمی باشد، یک دست کت و دامن شب شما را می‌سازد. اندازه و سایز کت و دامن به خود شما بستگی دارد، می‌توانید کت و دامن سایز خودتان را بپوشید. دامن چه بلند باشد، چه متوسط و چه کوتاه، زیباست. می‌توانید دامن مینی را با کت بلیزر اورسایز و نیم بوت ست کنید.  

 

کت و دامن مینی

  

کراپ‌های جذاب

  از دیگر جذاب‌های دوست‌داشتنی که پاییز امسال بسیار ترند شده‌اند، می‌توان کراپ‌ها را نام برد. گاهی کت یا بلوز کراپ خیلی زیباتر از بلوزهای بلند است. کت و تاپ‌های کراپ، ست دوتکه‌ی جذابی برای خانم‌های شیک پوش می‌سازند. کراپ و دامن مینی همراه با بوت بلند، ترکیب منحصر به فردی برای دورهمی‌های پاییزی است.  

رنگ‌های روشن و جذاب

  درست است که رنگ‌های روشن بیشتر در تابستان کاربرد دارند؛ اما امسال لباس‌های رنگی در پاییز و زمستان هم ترند هستند. اصلاً امسال هرچه رنگی‌تر بهتر! در دورهمی‌ها لباس‌های شاد بپوشید و غوغایی از رنگ به پا کنید.  

جین تیره ترند سال 2021

  حالا که امسال لباس‌های جین ترند شده‌اند، شما هم فرصت را غنیمت بشمرید و چه در خیابان و چه مهمانی، لباس‌های جین بپوشید. سرتا پا جین بپوشید؛ مثلا شلوار جین را با شومیز یا کت جین امتحان کنید. اگر یکی از اجزای لباس شما بگی باشد، عالی می‌شود چون لباس‌های بگی همچنان ترند هستند.  

کت و شلوار رسمی و شیک

  روی یک کت خوب سرمایه گذاری کنید. کت برای تابستان گرم است و برای زمستان سرد؛ پس پاییز بهترین فصلی است که می‌توانید کت بپوشید و جذاب باشید. شما می‌توانید کت و شلوار ست بپوشید یا کت خنثی تهیه کنید و آن را با هر شلواری که دوست داشتید ست کنید. این ست با یک جفت کفش پاشنه بلند عالی می‌شود.  

پلیور بگی ترندی؛ همیشه پر طرفدار

  امروزه لباس‌های اورسایز بسیار ترند شده‌اند، پلیورها هم از این قاعده مستثنی نیستند. پلیور لباس مناسبی برای استایل دورهمی های پاییزی است. پلیور خود را با دامن مینی ست کنید. اگر اهل شلوار پوشیدن هستید، آن را با شلوار جین اسکینی یا مشکی جذب ست کنید. این استایل با کتانی یا بوت فوق‌العاده می‌شود.  

 

پلیور پاییزی

 

پیراهن تابستانی را از یاد نبرید!

  پیراهن‌های تابستانی از جذاب‌ترین لباس‌های تابستانی هستند. این پیراهن‌ها ممکن است ماکسی یا مینی باشند. پیراهن ماکسی با بوت کوتاه بسیار جذاب است. پیراهن مینی را می‌توانید با یک جفت بوت بلند ست کنید تا هم جذاب باشید و هم سرما نخورید. اگر احساس سرما می‌کنید، می‌توانید روی پیراهن خود کت جین بپوشید.  

لباس‌های مشکی؛ ترند پاییزه

  اگر از طرفداران لباس‌های مشکی هستید و فکر می‌کنید هیچ لباسی به شیکی و جذابی لباس مشکی نیست، الآن وقت درخشش شما است. لباس‌های مشکی به دلیل این که گرما را به خود جذب می‌کنند، اصلاً برای فصل تابستان مناسب نیستند. حالا که فصل خنک پاییز از راه رسیده، می‌توانید با خیال راحت لباس‌های مشکی دلخواه خود را بپوشید و از آن‌ها لذت ببرید.  

سفیدهای زمستانی

  رنگ سفید، همواره ما را به یاد زمستان می‌اندازد. لباس‌های سفید هم رنگ سرد و خنثی دارند، اما می‌توانید در دورهمی‌های خود لباس سفید بپوشید. اگر می‌خواهید کمی از حالت خنثی خارج شوید، لباس چاپی استفاده کنید. بلوز سفید خود را با شلوار خاکی یا جین ست کنید. اگر از طرفداران لباس‌های اورال یا سرهمی هستید، بلوز سفید با اورال جین فوق‌العاده می‌شود.  

چه کفش‌های مناسب دورهمی‌های پاییزی هستند؟

  در دورهمی‌های پاییزی کفش‌های مختلفی را می‌توانید بپوشید. همه مدل کفشی را می‌توانید در دورهمی‌ها بپوشید و استایل دورهمی های پاییزی خاص خود را بسازید. با توجه به استایل خود می‌توانید نوع کفش را تعیین کنید. در این مقاله چند مدل از آن‌ها را بررسی می‌کنیم.  

• بوت‌های جذاب پاییزی

  معمولاً بوت‌ها طرفداران زیادی در میان خانم‌ها دارند؛ به خصوص آن که فصلی هستند و در تمام روزهای سال امکان پوشیدن آن‌ها نیست و همین امر ارزش آن‌ها را بیشتر می‌کند، بنابراین تا زمانی که فرصت هست باید از پوشیدن آن‌ها لذت برد. در دورهمی‌ها هم یک جفت بوت، استایل شما را جذاب‌تر می‌کند. با توجه به لباسی که می‌پوشید، بوت بلند، متوسط یا نیم بوت را انتخاب کنید و شیک باشید.  

 

دو مدل بوت پاییزی

  

• صندل‌های تابستانی

  اگر احساس می‌کنید تابستان به اندازه‌ی کافی از صندل‌های خود استفاده نکردید و هنوز نمی‌توانید از آن‌ها دل بکنید؛ نگران نباشید هنوز هم می‌توانید آن‌ها را بپوشید. صندل تابستانی خود را با پیراهن پاییزی و بلوز آستین بلند خود ست کنید.  

• کفش‌های اسپرت

  اگر استایل اسپرت دارید می‌توانید کفش‌های کتانی و اسپرت را امتحان کنید. به طور مثال کت بلیزر و شلوار با کتانی سفید عالی می‌شود، پلیور اورسایز و دامن مینی هم با کتانی خیلی جذاب می‌شود.  

• کفش‌های پاشنه بلند

  این کفش‌ها همیشه شیک هستند و استایل جذابی را برای شما به ارمغان می‌آورند. اگر به مهمانی رسمی دعوت شده‌اید و تمایل دارید استایل شیک و بی نقصی داشته باشید،کفش پاشنه بلند بهترین گزینه است. در این مقاله، استایل دورهمی های پاییزی را بررسی کردیم. سعی کردیم استایل‌های متفاوت مناسب با این فصل را معرفی کنیم. کفش‌های مناسب برای این دورهمی‌ها را هم نام بردیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت و استفاده‌ی کافی را برده باشید.