مجموعه برنس به چه می اندیشد؟

مجموعه برنس به چه می اندیشد؟
مجموعه برنس به چه می اندیشد؟

 

مجموعه برنس

  مجموعه برنس به عنوان مجموعه ستیا تمایز یک آرمان از سال1395 به عنوان وارد کننده لباسهای شب زنانه ( ترک) پا به عرصه پوشاک ایران گذاشت و با سرمایه گذاری مناسب و انتخاب طرح ها و مدلهای روز دنیا به سرعت توانست جایگاه مناسبی در این عرصه پیدا کند .  

زمینه فعالیت؛مجموعه برنس

  دومین نشت هم اندیشی و معرفی برنس با حضور مدیرعامل

 

دومین نشت هم اندیشی و معرفی برنس با حضور مدیرعامل     لیکن درسال 1397 با توجه به وجود آمدن شرایط خاص اقتصادی کشور ، مجموعه ستیا اقدام به ایجاد تغییراتی دراستراتژیهای خود نموده و با تولید و عرضه کالاهای ایرانی علاوه بر حفظ مشتریان، وارد عرصه جدیدی از پوشاک زنانه شامل شومیز، شلوار، پیراهن ، کت و شلوار گردید.  

مراکز فروش مجموعه برنس

  در حال حاضر این مجموعه با سرمایه گذاری مناسب در فضای مجازی دارای گروه مشتری فعال بالغ بر 250،000 نفر میباشد که از طریق کانالهای اینستاگرام ، وب سایت  و فروشگاه واقع در پاساژ گلستان شهرک غرب و دو مزون واقع در خیابان شریعتی و بلوار ارتش قادر به خرید میباشند .  

طرح ملی شتاب دهنده مد و لباس :

  مجموعه ستیا در راستای توسعه فعالیتهای خود در  سال 1397 ، پس از بررسی ساختاری بازار داخلی و تمرکز روی نقاط ضعف و قوت بازار مد ولباس ایران  بر آن شد تا با ارائه طرح شتاب دهنده مد ولباس به عنوان اولین شرکت پیشرو در سرمایه گزاری روی استعداد های ایرانی اعم از طراحان ، تولیدکنندگان و صاحبان برند های ایرانی باشد.  

محل شرکت :

  در حال حاضر ساختمان برنس واقع درخیابان ظفر شامل 6 طبقه صرفا جهت توسعه طرح شتاب دهنده صنعت مد ولباس تجهیز گردیده و مجموعه برنس به پشتوانه نیروهای متخصص در زمینه تولید، مارکتینگ و فروش محصولات مدو لباس ، مصمم است تا به این طرح بزرگ و ملی جامه عمل بپوشاند.  

دفاتر خارجی و نمایشگاه های بین المللی  :

  واحد بازرگانی مجموعه برنس با اتکا به دفاتر مجموعه، واقع در امارات ( دبی )  ترکیه(استانبول ) و همچنین ثبت برند خود با نام تجاری " برنس " در عرصه بازار اروپا از سال 1397 اقدام به حضور در معتبرترین نمایشگاههای پوشاک ( میلان )  نموده و شرایط لازم جهت صادرات را مهیا نموده است.  

صادرات :

در حال حاضر مجموعه برنس ، صادرات خود به کشورهای امارات و عراق را آغاز نموده و مصمم است که در آینده نزدیک اولین فروشگاه " برنس " را در کشورهای حوزه خلیج فارس افتتاح نماید.