بهترین عطر های مناسب پاییز کدامند؟

بهترین عطر های مناسب پاییز کدامند؟
بهترین عطر های مناسب پاییز کدامند؟

یک عصر دل انگیز و جذاب پاییزی را متصور شوید که می خواهید برای یک دورهمی و یا یک مهمانی خاص آماده شوید. بی شک از مهم ترین عنصر های کامل کننده استایل شما، استفاده از یکی از عطر های مناسب پاییز جذاب است.

برخی گمان می کنند که هر چه از عطر های تند و تیز تری استفاده کنند تاثیر گذار ترند! در حالی که عطر های تند و بیش از حد گرم یا شیرین برای حضور در مراسمات رسمی که در فضای باز قرار دارند، طراحی شده اند. عطر یکی از آیتم های همیشه ترند در تمامی استایل هاست.

در فصل پاییز به دلیل هوای متعادل و به نسبت سردی که وجود دارد، عطر های گرم و سبک زیادی را می توان برای این فصل مناسب دانست. در این مقاله تلاش مان بر این است تا بهترین عطر های مناسب پاییز زنانه و مردانه را به شما معرفی کنیم. امیدواریم این مطالب برای شما راهنمای خوبی باشد.

بهترین عطر های مناسب پاییز

عطر های آب و هوای گرم و تابستان، همیشه با رایحه های لطیف، میوه ای و شاداب همراه است؛ در حالی که در فصل پاییز و زمستان که هوا سرد است عطر ها به طور عمده رایحه های تلخ تر و سنگین تری دارند که به تبع با احساسات قوی و دراماتیک هستند.

عطر هایی با گروه بویایی چوبی، ادویه ای، چرمی، شرقی و ... که با طبع گرم خود سعی می کنند تا با سرمای پاییز خود را متعادل کنند. در ادامه به چند نمونه از عطر های پر طرفدار زنانه و مردانه در فصل پاییز می پردازیم:

عطر های زنانه

اگر به عنوان یک خانوم خوش پوش و خوش استایل به دنبال بهترین عطر های مناسب پاییز هستید، حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید:

عطر میس دیور صورتی

همان طور که هر خانوم با احساس و عاشقی در کمد لباس خود باید یک لباس صورتی داشته باشد، عطر میس دیور صورتی هم مانند یک لباس صورتی حس و حال اشتیاق و شور را در شما ایجاد می کند و لازمه ی هر کنسول آرایشی است. پاپیون زیبای بسته بندی این عطر یک نشانه و المان از یک بانوی شیک پوش فرانسوی است.

این ادکلن میوه ای در سال 2016 به عنوان اغوا کننده ترین و جذاب ترین عطر برای خانم های پر شور و عاشق معرفی شد.

میس دیور صورتی دارای بوی ابتدایی انار و تمشک است و سپس با رز و گل صد تومنی به رایحه ی مشک سفید می رسد و بوی دل انگیزی برای شما ایجاد می کند.

 

عطر میس دیور صورتی

 

ایو سن لورن بلک اوپیوم

نامی آشنا برای علاقه مندان به عطر های گرم و شیرین است که طرفداران زیادی هم دارد. این عطر زنانه با بسته بندی جذاب و مشکی رنگ، حال و هوای دختری را توصیف می کند که مخالف سنت های قدیمی است. با استایل شیک مشکی که دارای روحیه ی سر سخت و سرکش است. این عطر در ابتدا یا عطر تند گلابی، شکوفه درخت پرتقال و فلفل صورتی آغاز می شود؛ سپس با رایحه ی قهوه به سمت بوی وانیل و نعنای هندی می رود.

انتخاب این عطر برای مهمانی های شبانه و یا دیدار های رسمی در فصل پاییز، یک انتخاب هوشمندانه است.

 

عطر ایو سن لورن بلک اوپیوم

 

لانکوم لاویست بل لئو اینتنس

در زبان فرانسوی معنای لغوی اسم این عطر، به معنای زندگی شاد است. این عطر با رایحه ی گل های طبیعی ساخته شده و می خواهد حسی را به مخاطب القا کند که با چیز های کوچک و ساده نیز می توان شاد بود. در نت اولیه ی این عطر رایحه های ترنج، پرتقال، گلابی، فلفل صورتی و جوانه ی انگور مشکی است. نت میانی با عطر زنبق، یاس، گل مریم و شکوفه گیلاس ادامه می یابد و در نهایت رایحه ای از فندق و خامه به مشام می رسد که بوی شیرین و گرم آن در روز های خنک و سرد پاییزی، حس جذابی برایتان ایجاد خواهد کرد.

 

عطر لانکوم لاویست بل لئو اینتنس

 

عطر کارولینا هررا گود گرل

جذاب ترین ویژگی این عطر بسته بندی منحصر به فرد آن است که طرفداران خاص خودش را در خانوم های خوش سلیقه دارد. این عطر جذاب با رایحه شرقی و گل فامش اغواگری خودش را به نهایت رسانده است. ترکیب جدید و جسورانه ی بوی بادام، گل نرگس و کاکائو باعث شناخته شدن این عطر به عنوان بهترین عطر های مناسب پاییز شد. گود گرل با رایحه ی شیرینی که دارد یک گزینه عالی برای قرار های عاشقانه است و با ماندگاری بالا و پخش بویی که دارد می تواند شما را مرکز توجه قرار دهد.

 

عطر کارولینا هررا گود گرل

 

شنل کوکو مادمازل

یکی دیگر از بهترین عطر های مناسب پاییز کوکو مادمازل است که برند شنل تولید می کند و با توجه به بوی تلخ و گرمی که دارد برای ماه های سرد سال انتخاب مناسبی است. بعد از اسپری کردن ابتدا بوی ترنج، پرتقال، شگوفه گریپ فروت و نارنگی ماندارین به مشام می رسد. در نت میانی می توانید رایحه ی میموس، گل یالانگ، سرخالو، رز و یاس را استشمام کنید. در این عطر در انتها به بوی لوبیا، تونکا، اپوپوناکس، مشک و وانیل ختم می شود که حس خوب و گیرایی در شما ایجاد می کند.

 

عطر کوکو مادمازل شنل

 

ایو سن لورن لیبر

لیبر یکی دیگر از عطر های بی نظیر ایو سن لورن است که با بو های وانیل، پرتقال، سدر و لاوندر ترکیبی شیرین و اغوا کننده برای شما رقم می زند که آن را به بهترین عطر های مناسب پاییز تبدیل کرده است.

این عطر جذاب مناسب مهمانی های رسمی و غیر رسمی شماست که توجه همه را به شما جلب می کند. در نت های آغازین اسطوخودوس، نارنگی ماندارین، انگور سیاه و برگ نارنج حس می شود و در ادامه به سدر، عنبر، وانیل و مشک ختم خواهد شد.

 

عطر ایو سن لورن لیبر

 

تام فورد متالیک

اگر جزو آن دسته از خانوم های خاص پسندی هستید که می خواهید عطری با رایحه ی شیک و بی نظیر داشته باشید، تام فورد بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این عطر آمریکایی است که در سال 2019 با عطر ترنج، گل برف، وانیل و گل ختمی تولید شد. از ویژگی های جالب این عطر آن است که تمام کسانی که برای اولین بار از این عطر در پاییز استفاده می کنند را به خرید مجدد آن وادار می کند.

 

عطر تام فورد متالیک زنانه

 

دیور پیور پویزن

یک عطر فرانسوی که در سال 2004 توسط سه عطر ساز با سه شامه حساس و روحیات متفاوت ساخته و در بازار عرضه شد. دیور پیور پویزن عطری است سرمست کننده و هوس انگیز. در ابتدا با رایحه ی شیرین ترنج و یاس مواجه هستیم و در ادامه با ایجاد بوی گل های سفید در محیط پخش می شود. در انتها با بوی صندل و کهربا استایل پاییزه ی شما را تکمیل می کند.

 

عطر پیور پویزن دیور

 

کلوین کلاین ایفوریا

ایفوریا محصول 2005 از یک برند آمریکایی کلوین کلاین است که در نهایت جذابیت قرار دارد. این عطر دارای گروه بویایی شرقی و گلی است که با طبع گرم و فضای صمیمی و راحت خود، باعث می شود که بتوان از آن یک عطر روزانه در پاییز به شمار آورد. رایحه ی گلی ایفوریا با ترکیب رایحه های میوه ای مثل انار و رایحه ی معطر کهربا و بنفشه به یک عطر دل پذیر و همه پسند تبدیل شده است.

 

عطر کالوین کلین ایفوریا

 

عطر های مردانه

عطر های مردانه در فصل پاییز از تنوع بسیار زیادی برخوردار است که در این مطلب ما سعی کردیم به چند نمونه از بهترین عطر های مناسب پاییز برای مردان بپردازیم:

پرادا لونا روسا بلک

پرادا در سال 2018 این عطر جذاب را با طبع گرم تولید کرد که نظر بسیاری از آقایان طرفدار عطر های ایتالیایی را به خود جلب کرد.

رایحه ی شرقی و چوبی این عطر نقطه ی قوت آن برای جذب مخاطب است. ترکیب رایحه های تلخ و تند با رایحه های گل فام و میوه ای می تواند آمیزه ای بی نظیر و مردانه برای عطر های پاییز خلق کند. هم چنین با قرار دادن رایحه ی ترنج در کنار سنبل، نعنا، مشک و کهربا در نهایت پرادا توانست عطری دل فریب بیافریند تا علاوه بر القای حس گرما، تصوری از خنکی پاییز هم در ذهن مخاطب ایجاد کند. این عطر گزینه ی مناسبی برای مراسمات نیمه رسمی و یا قرار های کاری خواهد بود.

 

عطر لونا روسا بلک از برند دیور

 

جیورجیو آرمانی امپریو استرانگر ویت یو

عطری با طبع گرم و با پخش و ماندگاری خوب که در سال 2017 تولید شد و در زمره ی عطر های پر طرفدار لوکس دنیا قرار گرفت. این عطر دارای نت گرم و شیرینی است که مناسب برای مهمانی هایی با فضای باز است.

رایحه ی فلفل و هل در کنار آناناس، وانیل و سدر، ترکیبی مرموز برای این عطر خلق کرده تا نظر سخت پسندان عطر هم به خود جلب کند.

 

عطر استرانگر ویت یو از برند آرمانی

 

دولچه گابانا کی

عطر کی (کینگ) در سال 2020 توسط برند دولچه گابانا تولید و به بازار عرضه شد. یکی از بهترین عطر های پاییزی مردانه است که در گروه بویایی چوبی و ادویه ای قرار دارد و به دلیل بوی خوبی که دارد بسیار محبوب واقع شده. نت های به کار رفته شامل لیمو ترش، هل، فلفل قرمز شیرین، پرتقال خونی، اسطوخودوس، نعنا هندی، انجیر و سدر می شود.

 

عطر کی از برند دولچه گابانا

 

کارولینا هررا سی اچ من پرایو

این عطر با رایحه ی چرمی به یکی از محبوب ترین عطر های فصل های معتدل بهار و پاییز برای آقایان شیک پوش با استایل رسمی تبدیل شده است. نت های استفاده شده در این عطر شامل گریپ فروت، دارابی، ویسکی، اسطوخودوس، هل، آویشن و چرم است که با حرارت بخشیدن به این رایحه آن را بسیار مناسب فصل پاییز کرده است.

 

عطر سی اچ من پرایو از برند کارولینا هررا

 

کرید گرین آیریش توید

یکی از قدیمی ترین محصولات برند عطر کرید اما هم چنان پر طرفدار است و مورد استفاده قرار می گیرد. این عطر مردانه دارای طبع خنک و رایحه ای گلی، چوبی و مشکی است.

از این عطر علاوه بر فصل پاییز به دلیل فضای تر و تازه اش مناسب فصل بهار هم هست. از سرزنده ترین و شاداب ترین نت ها مانند زنبق، به لیمو، برگ بنفشه، کهربا و چوب صندل سفید در این عطر به کار رفته شده است.

 

عطر گرین آیریش توید از برند کرید

 

کاراموزاتی زرجف رجیو

برند زرجف عطری از سری کازاموراتی به عنوان رجیو تولید کرد. عطری تند با رایحه ی شرقی که با فضای بسیار گرم مناسب افرادی است که استایل های تیره و خیلی رسمی می پوشند. با این حال تندی این عطر به حدی نیست که آزار دهنده باشد و بوی خوشی دارد. در نت های این عطر از لیمو ترش، ترنج، اسطوخودوس، میخک، گل شمعدانی، هل سبز، شکوفه لیمو، نعنا هندی و مشک وجود دارد.

 

عطر کاراموزاتی زرجف رجیو

 

باربری لندن مردانه

کمتر کسی پیدا می شود که با برند کلاسیک و قدیمی باربری آشنایی نداشته باشد. یکی از محصولات قدیمی این برند بریتانیایی، عطر لندن مردانه آن است که با گذشت سالیان زیاد هم چنان محبوبیت خود را حفظ کرده است. در این عطر رایحه ی تنباکو به ظرافت با نت های دارچین و چرم ترکیب شده و فضایی آلبالویی و بسیار بوییدنی به این عطر کلاسیک و ماندگار داده است.

 

عطر لندن مردانه از برند باربری

 

سخن پایانی

در این مقاله سعی ما بر این بود که بتوانید متناسب با شخصیت و سلیقه خود از عطر های مناسب پاییز انتخاب درستی داشته باشید. باید بدانید که کدام عطر می تواند برای شما مناسب تر باشد. کمپانی های مختلف عطر سازی در سراسر جهان، از فرانسه و ایتالیا، تا هند و آمریکا در سال های اخیر تلاش بسیاری کردند تا متفاوت ترین عطر های گرم و شگفت انگیزی برای فصل زیبای پاییز روانه بازار کنند. امید داریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.