بُرنُس فصل جدیدی در صنعت پوشاک

بُرنُس فصل جدیدی در صنعت پوشاک
بُرنُس فصل جدیدی در صنعت پوشاک

برند برنس در هفته ای که گذشت خبرساز بود. روزنامه های جام جم و ایران در روزهای دوم و چهارم خرداد ماه در خصوص توانایی ها و فرصتهایی که این برند در صنعت مد و فشن ایجاد کرده است نوشتند. شما میتوانید در قسمت زیر مقاله منتشر شده در این روزنامه ها را مطالعه کنید.

"شرکت سیتا تمایزیک آرمان" محصولات خود را با نشان تجاری بُرنُس در بازار عرضه می نماید.


بُرنُس فصل جدیدی در صنعت پوشاک

بُرنُس پس از ثبت در ایران با توجه به نگرش صادراتی و عرضه توانایی های صنعت مد و فشن در خارج از کشور، نام تجاری خود را در ترکیه و اتریش نیز ثبت نموده و با همکاری طراحان مجرب ایرانی و به کارگیری نیروهای متعهد و متخصص در زمینه طراحی و تولید و بهره گیری از جدیدترین متد روز تولید ( تولید برون سپاری و تخصصی ) و آخرین روش های مارکتینگ در قالب پوشاک زنانه شامل شومیز ، پیراهن ، شلوار ، دامن ، کت ، تاپ ، تیشرت و ...خلق محصولات خود را به صورت Omni channel در پلتفرم های آنلاین و آفلاین و به صورت حضوری در تهران و شهرستان ها و فروش عمده در سراسر کشور و فروش سازمانی با شرکت های بزرگ و ارگان های مختلف ، عرضه مینماید. این شرکت در سال۱۳۹۷ به عنوان یک شرکت خلاق زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ثبت گردید؛ اکنون محصولات شرکت در بخش های آنلاین در پلتفرم های دیجی کالا، تگ موند، تخفیفان، دیجی استایل ، اسنپ، آلین لند، داپ اَپ و مدیسه در بخش های آنلاین و در فروشگاههای دبنهامز و روشا بصورت حضوری عرضه میگردد و دارای بیش از ۲۰۰ مشتری فعال در زمینه فروش عمده میباشد.


ایده شکل گیری بُرنُس

حمیدرضا شیرازیها مدیرعامل شرکت "ستیا تمایز یک آرمان" درباره نحوه شکل گیری این ایده با توجه به گذشته خانواده خود گفت: « پدربزرگ بنده نیز به نوعی در این صنعت فعالیت داشتند و در صنف علاقه بند مشغول به فعالیت بودند؛ ایشان به توزیع مواد اولیه به صورت عمده جهت تولید پوشاک به کارخانجات مشغول بودند، در ادامه پدرم نیز به فروش عمده ی پوشاک پرداختند و‌حالا من و برادرانم با تلفیق تخصص IT و اشراف بر فضای مجازی و تجربه و سابقه خانوادگی خود در پوشاک ، برند بُرنُس را به ثبت رساندیم.

 

نحوه کار بُرنُس

حمیدرضا شیرازیها در مورد ویژگی های کاری بُرنُس به جام جم گفت: « به جرأت میتوان گفت نمونه شرکت ما با این نوع نگرش در عرصه صنعت پوشاک با این سبک از فعالیت وجود ندارد چون ما با ایجاد یک ساختار منسجم در تمامی واحد ها از جمله طراحی، تأمین مواد اولیه و اکسسوار ، مهندسی محصول تولید (Outsource) ، کنترل کیفیت ، انبارش ، واحد مارکتینگ متمرکز و در نهایت انواع فروش (به صورت Omni channel ) و پشتیبانی فروش بطور منحصر به فرد عمل میکنیم .در صنعت ما بیشتر برندها واحدهای طراحی و تولید ندارند و مهندسی محصول را خود انجام نمی دهند و این باعث یونیک نبودن کارها و تولیداتشان میشود اما ما خودمان محصول را به طور کامل در تمام مراحل ، مهندسی و آنالیز میکنیم.

وی در ادامه گفت:«ما نمونه ها را همراه با تمام جزییات کاری مثل پارچه،زیپ،دکمه و ملحقات دیگر به کارخانه ها می دهیم وپس از برش زدن و کار دوخت به واحد انبار بازگشته و بعد از سپری کردن مراحل مختلف درنهایت در کانال های فروش خود توزیع و عرضه می نماییم.

 

 

bornosmdoe

 

ویژگی های منحصر به فرد بُرنُس

حمیدرضا شیرازیها مدیرعامل برند بُرنُس ،در بیان ویژگی های منحصر به فرد این برند، به جام جم گفت: « به جهت کیفیت محور بودن، در نظر گرفتن تناسب مواد اولیه با طراحی لباس مورد نظر و محل استفاده آن، تهیه این مواد در واحد خرید مواد اولیه شرکت صورت می پذیرد و با توجه به تخصصی بودن تولید پوشاک زنانه و تنوع محصولات این گروه مصرف هر محصول را به همان کارخانه تولیدی تخصصی آن محصول برون سپاری میکنیم و پس از تولید با در نظر گرفتن چارچوب ها و استانداردهای مدنظر واحد طراحی و پیش تولید در واحد کنترل کیفیت محصول تولیدی با دقت فراوان بررسی و پس از تأیید به واحد انبار ارسال میگردد»

وی در ادامه بیان ویژگی های خاص بُرنُس افزود: « با توجه به تخصصی بودن صنعت و گسترده بودن سبک پوشش بانوان ، ما مزیت رقابتی برند خود را به صورت متمرکز در طراحی و تولید محصولات کلاسیک بانوان تعریف نمود و با توجه به درخواست مشتریان و بسط و گسترش بازار های بیشتر با همکاری برندهای دیگر که مزیت رقابتی در سبک های متفاوت را دارند، برای تامین نیاز مخاطبین اقدام به همکاری نموده ایم. از دیگر ویژگهای برتر بُرنُس بررسی و پاسخ مناسب به نیاز هریک از کانالهای عرضه کالای خود میباشد. مثل فضای مجازی که در آن مشتری محصول را لمس نکرده و از ابعاد خود و محصول اطلاعات کافی ندارد و این مجموعه با تولید محتوای مناسب جهت اطلاع رسانی دقیق مثل جدول سایز ، عکس واضح و دقیق از محصول در زوایا و رنگهای مختلف آن و پشتیبانی فروش سعی بر ایجاد یک حس ناب از خرید آنلاین ایجاد کرده است. »

مشکلات پیش روی بُرنُس

-با اینکه ورود مواد اولیه به کشور ازاد است اما با توجه به اینکه این صنعت فصل ، ترند سال ، بسیار تعیین کننده می باشند و عدم هماهنگی گمرک وزارت صنعت و عدم وجود زیر ساخت مناسب لجستیک باعث میشود وارد کننده مواد اولیه این صنعت نتواند در وقت مناسب کالاهای خود را به ما برساند.
-عدم ثبات قیمت ارز و هزینه های سازمان
-عدم تنوع مواد اولیه و ملحقات جانبی که سطح تنوع و زیبایی محصولات را کاهش می دهد .
-تغییر پی در پی قوانین بالادستی و در تضاد بودن تفکر مسئولین باهم به دلیل عدم آگاهی و نداشتن تخصص کافی
-بالا رفتن مداوم تورم و در پی‌‌‌ داشتن مشکلات اجتماعی و فرهنگی در میان نیروی انسانی
-عدم روحیه ی همکاری در بین تولیدکنندگان صنعت پوشاک

آینده و بُرنُس

برند بُرنُس که خود را با برند فرمال زنان معرفی کرده است در نمایشگاه بین المللی ۱۴۰۰ به صورت رسمی مجموعه خود را به پلتفرم تخصصی مد و فشن تبدیل کرد.
بُرنُس در حالی فضای فروش فرمال خود را حفظ خواهد کرد که از سایر برندها و تولید کنندگانی که در چارچوب های تعریف شده سازمان بُرنُس ( کیفیت محور ) و تخصصی به تولید میپردازند دعوت کرده تا با نام خود در صفحه ی مجازی برند بُرنُس محصولات خود را به فروش‌ برسانند و در حال حاضر نیز در حال همکاری و عقد قرارداد با برندهای دیگر است که این باعث کمک به پیشرفت این صنعت و رضایتمندی مشتریان می شود.

ضمناً با توجه به اشتغال زا بودن این صنعت و ارزش افزوده زیاد آن و نگرش صادراتی این مجموعه که قبلا به آن اشاره شده است ما در حال بررسی پتانسیل های برندهای ایرانی و خلع بازارهای منطقه ای و فرا منطقه ای هستیم که انشالله بتوانیم از مزیت های نسبی و رقابتی کشورمان در این زمینه نهایت بهره را برده و پس از جمع بندی این تحقیقات بتوانیم به عنوان شرکت
Export Management Company ( EMC ) ( شتابدهنده )با استفاده از ظرفیت های کشور عزیزمان بتوانیم عدم حضور برند های ایرانی را در بازارهای جهانی جبران کنیم.


شعار بُرنُس:
" بُرنُس ، یک حس ناب"

راههای ارتباطی:
آدرس دفتر مرکزی: تهران خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از دستگردی، کوچه جم پلاک ۲۱ ساختمان مرکزی بُرنُس
شماره تماس:۲۸۱۱۱۱۲۳
آدرس سایت: www.bornosmode.com
در تمامی شبکه های اجتماعی از قبیل: فیسبوک، آپارات، یوتیوب، لینکدین، تلگرام، اینستاگرام، پینترست با عنوان bornosmode هستیم.