ترندهای زنانه پاییزی

ترندهای زنانه پاییزی
ترندهای زنانه پاییزی

ترندهای جذاب پاییز 1401

پاییز فصل جذابیت است. در این فصل می توانید با لباس های زیبا ظاهر بسیار جذابی داشته باشید. در فصل پاییز پارچه ها جذاب و حتی شفاف می شوند و کت و شلوارها به میان می آیند. لباس های زیبای مخمل، چاپ های درشت و جسورانه و رنگ هایی که حس شادی و خوشحالی را در شما متبلور می کنند به منصۀ ظهور خواهند رسید. لباس های بافتنی هم از جمله ترندهای زنانه پاییزی هستند در این فصل حتماً حضور خواهند داشت و با سایر لباس ها ست می شوند.

بزرگ ترین ترند پاییز و زمستان 1401 چیست؟

شما می توانید لباس های زیبا را در هر زمان و هر مکانی که می خواهید بپوشید. تاپ کراپ که در دو فصل گذشته حسابی ترند شده بود، از جمله لباس های ترندی پاییز است. کاپشن های خلبانی پولک دوزی و چرم با دامن زنانه و چکمه های بلند از جمله ترندهای جذاب پاییزی هستند. بلیزر اورسایز هم در این فصل بسیار جذاب است. بلیزر با لباس های مختلفی از دامن های براق مینی و بوت های بلند و شیک گرفته تا شلوارهای بگ و کتان به خوبی ست می شود. چه بخواهید به شیک و جذاب شدن فکر کنید یا نه، این لباس ها از جمله لباس های پر کاربرد و ترندی امسال هستند که در مکان های مختلف استفاده می شوند. با این استایل های جذاب از زیبایی پاییز لذت ببرید.

تاپ سفید ساده

پیدا کردن یک لباس اساسی برای کمدها یکی از دغدغه های طراحان بود که با احیای تاپ های سفید ساده در کمدها پایان یافت. تاپ سفید یکی از بهترین لباس هایی است که می توانید در کمد خود داشته باشید. می توانید آن را به سادگی با لباس های مختلفی ست کنید. در مهمانی ها تاپ سفید را با یکی از شیک ترین دامن ها یا شلوار جین خود ست کنید. تاپ سفید همچنین یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن با بلیزر است.
استایل با تاپ سفید ساده

با کاپشن های خلبانی پرواز کنید

یکی از ترندهای زنانه پاییزی که جزو اصلی کمد است و هرگز از مد نمی افتد چیست؟ کاپشن خلبانی. کاپشن یک لباس بیرونی است و به همین دلیل می توانید از کلاس ورزشی صبحگاهی گرفته تا نهار آخر هفته یا مهمانی عصرانه آن را بپوشید. تکرارهای زیبا و سبک قدیم در این کاپشن ها مشهود است. این کاپشن ها برای روزهای خنک پاییزی عالی هستند. می توانید آن ها را با شلوار جین و بوت ست کنید. اگر به دنبال استایل خاص و متفاوت هستید در مهمانی ها آن را با دامن مینی و بوت بلند امتحان کنید.

کمرهای زیبا

در پاییز امسال لباس هایی بپوشید که زیبایی کمرتان را نشان دهند. بسیاری از طراحان کرست های زیبایی در کالکشن های پاییزی خود طراحی کرده اند. با پوشیدن این کرست ها و کراپ های جذاب می توانید در دورهمی ها بدرخشید. لباس هایی که در ناحیۀ کمر باریک شده باشند هم گزینه های مناسبی برای نشان دادن زیبایی کمر شما هستند.

لباس های بافتنی یار همیشگی پاییزی

سیستم گرمایشی را چند درجه کمتر کنید و خود را با لباس های بافت بپوشانید. بافت یکی از ترندهای زنانه پاییزی پر طرفدار است. می توانید چند لایه لباس بافت بپوشید تا گرم شوید و در عین حال استایل متفاوتی داشته باشید. هر بافتی که ترجیح می دهید، از ژاکت های پشمی گرفته تا پیراهن های بافت و ژاکت و پلیورهای خاص و جذاب را تهیه کنید و از گرمای آن لذت ببرید.

لباس های ماکسی جذاب

مد بدون خلاقیت و شکستن قوانین معمولی اهمیتی ندارد. بعد از این که دامن های مینی در کت واک های بهاری مسلط شدند، در پاییز لباس ها به زمین کشیده می شوند. کت های ماکسی زیبا با برش های پیراهنی شیک یکی از اصلی ترین گزینه ها در مجموعه های متعدد هستند. دامن های ماکسی و لباس های زیبا همیشه توجه ها را به خود جلب کرده و زیبایی شما را چند برابر می کنند.

از دامن های مینی غافل نشوید

پیش تر از اهمیت لباس های ماکسی در پاییز گفتیم، اما دامن های مینی همچنان در ترندهای پاییزی قرار دارند. چه دوست داشته باشید یا نه، دامن مینی این جا است تا بماند. گرایش به دامن های بالای زانو به این معنا است که بزرگ ترین داستان فصل گذشته همچنان ادامه دارد. دامن های مینی با شور و هیجان تازه ای از جوانی در کت واک ها حضور دارند. دامن های اسپرت و کلاسیک از جمله دامن های مینی و پرکاربرد هستند. دامن مینی را با بافت یقه اسکی، کت و بوت بلند ست کنید و استایل جذابی داشته باشید.

پاییز امسال چهارشانه باشید

امسال شانه های قوی از جمله ترندهای زنانه پاییزی هستند. کالکشن های طراحان مختلف برای کت های خود عرض شانۀ پهن طراحی کرده اند. نکتۀ کلیدی در کمد پاییزی شما کت بلیزر اورسایز است. می توانید بلیزر اورسایز خود را با لباس های مختلفی ست کنید. در دورهمی ها می توانید بلیزر خود را با دامن مینی، پیراهن های جذاب و بوت های بلند ست کنید. ترکیب شلوار جین و تاپ سفید با بلیزر یکی از بهترین گزینه ها در استایل های خیابانی است.
استایل پاییزی با کت بلیزر

کمی از پوست خود را نشان دهید

در پاییز امسال هم مانند سال گذشته سعی کنید پوست خود را نشان دهید. دامن های مینی و تاپ های کراپ برای این هدف گزینه های مناسبی هستند. همچنین می توانید از لباس هایی با پارچه های شفاف و برش های جذاب و شجاعانه استفاده کنید.

نکات تکمیلی

  • در پاییز 1401 از لباس های چرمی (البته چرم مصنوعی) غافل نشوید. دامن های مینی چرمی و پیراهن هایی با لبه های چرم از جمله لباس هایی هستند که می توانید در پاییز امسال به تن کنید.
  • طراحی های پاییزی بسیار جسورانه هستند. در طراحی ها همه چیز در مورد رنگ ها چشم نواز است. برخی از طراحان از رنگ های جذاب و خاصی در کت و شلوارهای اورسایز خود استفاده کرده اند. بنابراین اهمیت رنگ ها را از یاد نبرید.

ترندهای زنانه پاییزی بسیار جذاب هستند. هر یک از این لباس ها می توانند استایل جذابی برای پاییز شما بسازند. برای ساختن استایل خود از رنگ هایی استفاده کنید که با سایر لباس های شما همخوانی داشته باشند. شما کدام یک از لباس های معرفی شده را در مهمانی ها و رفت و آمد پاییزی خود ترجیح می دهید؟