لباس پاییز امسال

لباس پاییز امسال
لباس پاییز امسال

هر ساله پیش از آنکه نمایش های مد فرصت پیدا کنند، مؤسسه رنگ پنتون 12 رنگ اصلی را شناسایی میکند. رنگهایی که در هفته های مد، خیابان‌ها، وبلاگ ها و اینستاگرام برای لباس پاییز امسال خواهیم دید.

ترند رنگهای پاییز 2020

 

به گفته لئاریس آیزمن، مدیر اجرایی مؤسسه رنگ پنتون، ترند رنگهای پاییز 2020، یک گام کوچک از رنگ مایه‌های روشنی که پیش بینی شده بود، فاصله گرفته است، و یک رویکرد «هر چه کمتر بهتر» را اتخاذ کرده است.

    رنگ نارنجی برای لباس پاییز امسال

    

برای پاییز امسال انتظار یک پالت تماماً خنثی را نداشته باشید: پنتون بر انواع و اقسام رنگ‌های خلاق از ارغوانی متمایل به سرخ گرفته تا سرخ‌های گرم و زرد پسته‌ای اسیدی تأکید دارد، که مطمئن باشید همه این‌ها را در سکوهای مد پاییز 2020 خواهید دید.

در این میان نارنجی به ویژه نارنجی سوخته قرار است یکی از بزرگ‌ترین ترندهای سال 202 در صنعت مد شود.

این ترند رنگی جذاب را می‌توان راحت‌تر از هر رنگی پوشید زیرا این رنگ بسیار روشن و نیروبخش است و اگر دقیق‌تر نگاه کنید، روش های باورنکردنی زیادی برای پوشیدن رنگ نارنجی در همه نوع ترکیب رنگی وجود دارد.

بله به زرد

  رنگ زرد برای لباس پاییز امسال

    

یکی از رنگ‌های محبوب ما که با نارنجی سوخته هماهنگ می‌شود، زرد است. هر دو رنگی‌هایی شاد و مثبت هستند. آن‌ها تصویری از نقاشی معاصر را به وجود می‌آورند! و چه کسی دوست ندارد روزش را با رنگی تازه و آفتابی شروع کند؟

 

همیشه اکسسوری اضافه کنید

  نقش اکسسوری برای لباس پاییز امسال

    

یکی از راه های متفاوت برای استفاده از این ترند جذاب استفاده از آن در اکسسوری زنانه مورد علاقه تان است. میتوانید با یک عینک آفتابی با فریم هندسی یا یک کیف دستی کوچک شروع کنید. با یک نسخه نارنجی از اکسسوری مورد علاقه جذابیت را به استایل تان بیفزایید. این نارنجی براق و محبوب به رنگ‌های تیره و نقش‌های یک استایل، روشنی می‌بخشد.

 

یک نقش یا الگو انتخاب کنید

    انتخاب نقش و الگو برای لباس پاییز امسال

  

نارنجی را به صورت یک نقش یا الگو بپوشید. این رنگ گرم جذاب در ترکیب با رنگ های دیگر در نقوش پارچه میتواند یک انتخاب مناسب و در عین حال متفاوت باشد. رنگ نارنجی در ترکیب با رنگ های خنثی استایل های پاییزی ترکیب فوق العاده ای به وجود می آورد.

 

کت های پشمالو!

  کت های پشمالو برای لباس پاییز امسال

  

کت های پشمالو معروف به تدی یکی از ترندهای پاییز 2020 هستند. یک ژاکت گرم یا پشمی را با رنگی روشن یا نارنجی سوخته امتحان کنید. این کت مناسب پوشیدن روی لباس هایی با رنگ مایه‌های گرم‌تر قهوه‌ای و خاکستری هستند.

اگر این استایل را انتخاب کردید، می‌توانید آن را با یک مدل شال پاییزی و جین پاره ست کرده و با حال و هوای دهه 90 بیرون بروید.

 

ظاهر تک‌رنگ

  ظاهر تک رنگ برای لباس پاییز امسال

    

اگر در همه چیز از عینک آفتابی تا کاپشن تسلط یافتید، وقت آن است که برای رسیدن به ظاهری تک‌رنگ یا مونوکروم، همه چیز را با هم هماهنگ کنید. راز این کار رفتن به سراغ انواع رنگ های مشابه نارنجی است که با اجزای گوناگون مدل لباس زنانه ترکیب شوند. در حالی که نارنجی تنها یک رنگ است، سایه‌های آن ممکن است از خرمالویی تا قهوه ای تغییر کند. این رنگ را برای کیف دستی خود به کار ببرید، ولی مطمئن شوید که یک رنگ خنثی متعادل کننده (مثلاً برای کفش‌هایتان) دارید.

 

نارنجی را با جین به اوج برسانید

    ست نارنجی با جین برای لباس پاییز امسال

  

معمولی‌ترین انتخاب جفت کردن آیتم هایی به رنگ نارنجی سوخته با جین است. این ممکن است به معنای یک پیراهن به رنگ نارنجی سوخته با یک مانتوی جین یا یک بلوز و شلوار جین با یک کت نارنجی باشد.

به عنوان یک ترکیب مشابه، رنگ آبی تیره انتخاب کلاسیک زیبایی است که با نارنجی سوخته به خوبی هماهنگ می شود. اگر احساس می‌کنید خیلی تند است، می‌توانید آن را با آبی لاجوردی هم امتحان کنید.

 

نارنجی را با سبز همراه کنید

سبز رنگ مکملی برای نارنجی است، پس ست کردن این دو رنگ با همدیگر بدون شک انتخابی مناسب است. میتوانید این دو رنگ را پایه قرار داده و از تناژهای آنها در اجزای استایلتان استفاده کنید.

 

آن را با طلایی درخشان کنید

اگر در استایلتان زیورالات به کار می‌برید، طلا شدت زیبایی رنگ نارنجی را بیش‌تر می‌کند. آن‌ها هر دو براق و پراحساس هستند، و همدیگر را تکمیل می‌کنند. پس موقع پوشیدن نارنجی به سراغ زیورالات طلایی بروید. استفاده از یک کیف دستی نارنجی با بند زنجیری ضخیم طلایی یک انتخاب ترندی است.

 

مشکی و قهوه‌ای ممنوع

نمی‌خواهیم بگوییم که نارنجی سوخته را با سیاه یا قهوه‌ای نپوشید زیرا ممکن است واقعاً گزینه زیبایی باشد. اما وقتی سیاه یا قهوه‌ای زیادی را با این رنگ می‌پوشید، مراقب باشید، زیرا ممکن است مثل تزئینات هالووین یا یک درخت در پاییز به نظر برسید. به علاوه، رنگ‌های سیاه خنثی ممکن است کیفیت رنگ را پایین بیاورند یا آن را بی‌روح و پیش‌پاافتاده کنند نه براق و فوق‌العاده! اگر به برخی رنگ‌های خنثی نیاز دارید، رنگ مایه‌های خنثی روشن‌تر را انتخاب کنید. در این پاییز و زمستان پیش رو از گزینه های پیشنهادی ما استفاده کنید واین رنگ ترندی جذاب را وارد کمد لباس خود کنید.