نحوه ست کردن لباس پاییزه برای خانم های شیک پوش

نحوه ست کردن لباس پاییزه برای خانم های شیک پوش
نحوه ست کردن لباس پاییزه برای خانم های شیک پوش

با فرا رسیدن فصل پاییز، دغدغه‌ی خانم‌های شیک پوش برای داشتن ظاهری جذاب آغاز می‌شود. از آن جایی که پاییز آب و هوای متنوعی دارد، لباس‌های متفاوتی هم در این فصل وجود دارند. به همین دلیل به سادگی و با دانستن اصول لازم می‌توانید شیک پوشی را در این فصل زیبا تجربه کنید. در این مقاله از ست های پاییزه می‌گوییم و ترندهای جذاب سال 2021 را بررسی می‌کنیم. اگر می‌خواهید خاص و به روز باشید و جذاب‌ترین ست‌ها را در این فصل داشته باشید، با ما همراه باشید.  

پاییز؛ فصل جذاب و رنگی

  در فصل پاییز می‌توانید استایل‌های متفاوتی بسازید. با رعایت اصول و نکات مهم و آشنایی با مدل‌ها و ایده‌های جدید، ظاهر جذاب و منحصر به فردی در این فصل برای خود بسازید. در فصل پاییز به رنگ‌ها توجه زیادی داشته باشید. رنگ بندی لباس‌های پاییزی بسیار مهم است. می‌توانید در این فصل با لباس‌های رنگی، در طرح‌ها و مدل‌های مختلف؛ حال و هوای کمد خود را پاییزی کنید.  

ست های پاییزه ترند 2021

    پاییز امسال، فصل جسارت به خرج دادن است. بعد از این دوران سخت پاندمی که همه‌ی ما پشت سر گذاشتیم؛ حالا زمان آن است که کمی از خانه‌ها خارج شویم (البته با رعایت پروتکل‌ها تا پایان واکسیناسیون و ایمنی کامل). اما این خروج دوباره می‌تواند با کمی تغییر همراه باشد تا هیجان‌انگیزتر و جذاب‌تر باشد.  

1. رنگ‌های جذاب

  امسال از رنگ‌ها شجاعانه استفاده کنید. از رنگ‌های جذابی مثل زرد، صورتی، سبز و قهوه‌ای برای ست های پاییزه خود استفاده کنید. در همین مضمون، بنجامین برونر از اصطلاح «رنگ درمانی» استفاده می‌کند. او معتقد است که پوشیدن رنگ‌های شاد و روشن در فصل‌های سرد ممانعتی ندارد و وقتی رنگ روشن بپوشید حس بهتری به خود دارید. به طور مثال، می‌توانید یک کت بلیزر زرد لیمویی را با شلوار هم رنگ و ست خودش یا شلوار جین ست کنید، با پوشیدن یک جفت کفش یا بوت مشکی یا قهوه‌ای استایل خود را کامل کنید.  

 

لباس‌های رنگی

  

2. کاپشن پفی جذاب

  از جمله ترندهای جذاب امسال، کاپشن‌های پفی هستند. این کاپشن‌ها برای روزهای سرد فوق‌العاده هستند و به شدت احساس خوبی به شما تزریق می‌کنند. از خوبی این کاپشن‌ها، این است که برای هر سنی مناسب هستند و اگر یک بار آن‌ها را بپوشید دیگر آن‌ها را از تنتان در نمی‌آورید. رنگ‌های نمایشی و خاص برای کاپشن‌های پفی بهتر هستند. اما کاپشن خود را چگونه ست کنیم؟ از آنجایی که این کاپشن‌ها بیشتر حالت کژوال دارند، با شلوار مام استایل ترکیب عالی و جذابی می‌سازند. این استایل همراه با یک جفت بوت نظامی بسیار جذاب و خواستنی می‌شود.  

3. جین تیره و جذاب

  مجله‌ی ووگ از جمله‌ی جالبی استفاده کرده و گفته شلوارهای اسکینی و جذب خود را کنار بگذارید و به جای آن شلوارهای بگی را وارد کمدهای خود کنید. با توجه به این جمله می‌توان نتیجه گرفت که شلوارهای بگی پاییز امسال هم مثل بهار و تاستان ترند هستند و حالا حالاها قصد رفتن ندارند. پس با خیال راحت به پوشیدن آن‌ها ادامه دهید و ست‌های جذاب پاییزی خود را بسازید. البته کت جین تیره هم در این فصل بسیار کاربردی است.  

4. بافت رنگی و جذاب

  بافت‌ها از جمله لباس‌هایی هستند که همیشه مد هستند. شما همیشه می‌توانید با خیال راحت بافت‌های خود را بپوشید. اما برای سال 2021 که کلاً تم رنگی دارد، بافت‌های رنگی بیشتر ترند هستند. بافت رنگی خود را با شلوار جین و بوت جیر، نبوک یا چرم بپوشید و ست پاییزی زیبایی برای خود بسازید. اگر قصد رفتن به یک مهمانی خودمانی را دارید، بافت خود را با دامن کوتاه و جوراب شلواری ست کنید که ترکیب جذابی می‌شود.  

 

بافت‌های رنگی پاییزی

  

5. کاپشن اورسایز ترندی

  همان‌طور که در جریان هستید، لباس‌های اورسایز در پاییز نیز همچنان ترند هستند. البته این لباس‌ها استایل زیبا و جذابی برای شما می‌سازند. این روزها ما شاهد تغییرات اقلیمی هستیم که باعث تغییرات آب و هوایی شده است. این تغییرات پیش بینی هوا را تقریباً غیر ممکن کرده است. از این رو این کاپشن‌ها انتخاب‌های مناسبی به شمار می‌روند و شما را برای این شرایط خاص آماده می‌کنند.  

لباس‌های ترندی پاییزی برای شیک پوشان

  ما همیشه باید لباس‌هایی بپوشیم که نمودی از خودمان باشند. در واقع ما خود را با لباس‌هایمان ابراز می‌کنیم. امسال طراحان سعی کرده‌اند لباس‌هایی طراحی کنند که قدرت زنان را نشان دهد و هدف این است که لباسی انتخاب کنید تا چیزی که هستید را نشان دهد. حالا به چند مورد از ترندهای پاییز امسال بپردازیم.  

1. کت و دامن‌های کوتاه جذاب

  دامن‌های کوتاه یا به اصطلاح «مینی»، به دامن‌های خیلی کوتاهی گفته می‌شود که شاید در کمدهای خیلی از ما جایی نداشته باشند. اما پاییز امسال، این دامن‌ها را برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه‌ی خود در نظر بگیرید. می‌توانید آن‌ها را به صورت کت و دامن یا دامن تک همراه با شومیز بپوشید. همچنین می‌توانید با جوراب شلواری و نیم بوت یا بوت بلند، استایل خود را تکمیل کنید.  

2. لباس‌های راه راه ترندی

  لباس‌های راه راه برای پاییز امسال ترند شده‌اند. اگر هنوز بلوز یا بافت پاییزی مناسبی پیدا نکرده‌اید، طرح‌های راه راه را امتحان کنید که از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.  

 

 بافت‌های راه راه

    

3. لباس‌های عجیب و غریب

  یکی از ترندهای جذاب امسال، لباس‌های عجیب هستند. اما منظور از لباس‌های عجیب چیست؟ منظور از این عبارت این است که لباس‌های چاپی، گرافیکی و کلاژ را با هم بپوشید؛ یا مثلاً لباس کلاژ شلوغ بپوشید. در واقع زمانه‌ی عجیب، سبک عجیبی هم می‌طلبد! این طور نیست؟  

4. آستین‌های خیلی بلند

  از دیگر ترندهای امسال، لباس‌های اورسایز با آستین‌های بسیار بلند هستند. البته این مورد هم کمی عجیب به نظر می‌رسد! شاید طراحان این مدل را با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی طراحی کرده‌اند که دیگر نیازی به دست زدن به سطوح مختلف و دستگیره‌ی در نباشد. اگر به این استایل علاقه‌مند هستید، می‌توانید یک هودی یا بافت با آستین‌های بلند را با شلوار بگی یا مام استایل و بوت نظامی ست کنید.  

رنگی و جذاب

  همان‌طور که گفتیم پاییز فصل رنگ‌ها است. رنگ‌های لباس خود را جسورانه انتخاب کنید و نترسید. بنابراین ست های پاییزه امسال هرچه رنگی‌تر بهتر! اما هدف از رنگی پوشیدن، شاد شدن و منتقل کردن شادی به دیگران است. در همین جهت لباس‌های گل‌گلی نیز انتخاب‌های فوق‌العاده‌ای هستند. لباس‌های گل‌گلی هرگز از مد نمی‌افتند، پس با خیال راحت آن‌ها را بپوشید و از استایل خود لذت ببرید.   در این مقاله‌ی جذاب، از انواع ست های پاییزه برای خانم‌های شیک پوش گفتیم. داشتن استایل متفاوت و خاص جسارت بیشتری می‌طلبد، پس با شجاعت و اطمینان به خود، استایل منحصر به فرد خود را بسازید و از آن لذت ببرید. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.