لباسهای کاربردی پاییز و زمستان

لباسهای کاربردی پاییز و زمستان
لباسهای کاربردی پاییز و زمستان

خرید اینترنتی پوشاک زنانه و لباس کاربردی پاییز و زمستان

بعضی چیزها نشانگر ردپای پاییز هستند، تغییر رنگ برگ ها، کاهش دما، شروع مدارس، لباس کاربردی پاییز و زمستان و صد البته مدلهای جدید پوشاک زنانه که مغازه ها و آنلاین شاپ ها و فضای اینستاگرام را پر می کنند.

مقاومت در برابر این همه مدل و طرح کار راحتی نیست. احتمالا به این فکر می کنید که کدام یک از آن ها ارزش خرید دارد و کدام مدل در پایان سال از مد خواهد افتاد و کدام یکی می تواند سال ها در کمد لباس شما بماند.

 

پاییز زمان فوق العاده ای برای مرتب کردن کمد لباس و یک شروع تازه در زندگی است.

وقتی لباس مناسب خود را به تن می کنید، خود واقعی شما بروز می کند. خود را در حین انتخاب لباس کشف کنید. حتی موها و آرایش شما هم می تواند به نشان دادن خود واقعی شما کمک کند. هنگامی که نوع زیبایی منحصر به فرد خود را کشف کنید احساس بهتری خواهید داشت.

یک سری مدل ها هستند که هرسال هنگام پاییز و زمستان برمی گردند مثل جین اسکینی، بارانی ها و نیم بوت. گاهی اوقات ظاهری مدرن تر پیدا میکنند اما در کل جز استایل های کلاسیک هستند.

کلید داشتن یک کمد پاییزی خوب در این است که آیتم های اصلی را طوری کنار هم جمع کنید که بتوان آن ها را به شکل های مختلف ست کرد.

داشتن گروهی از اساسی ترین لباس های مد روز از لباس مجلسی گرفته تا اداری و اسپرت در کمد لباس می تواند در هر شرایطی به شما کمک کند انتخاب مناسبی داشته باشید. چه در یک شرکت یا اداره کار کنید و چه از خانه فعالیت داشته باشید، ایده های لباس پاییزه بسیاری برای کار پیش روی شما قرار دارد.

وقتی به لباس پاییزی فکر می کنید احتمالا پارچه های بافت دار و رنگ های گرم به ذهنتان خطور می کند. علاوه بر ژاکت پشمی ضخیم و یقه اسکی که حتما باید داشته باشید به آیتم های دیگری هم نیاز دارید.

با نزدیک شدن پاییز لیستی از آیتم هایی که هرگز از مد نمی افتند و می توانید هر سال آن ها را بپوشید آماده کرده ایم.

بنابراین چه بخواهید فقط آیتم های اساسی را در کمد لباس خود داشته باشید و چه بخواهید مدل های جدید پوشاک زنانه این فصل را به کمد خود اضافه کنید این لیست به کارتان می آید.

یک مانتوی پاییزی؛ و لباس کاربردی پاییز و زمستان

  مانتو پاییزی از لباس کاربردی پاییز و زمستان

 

شما به یک مانتوی ساده برای ورود به فصل پاییز نیاز دارید. این مانتو در رنگهای خنثی می تواند یک پایه برای ترکیب با دیگر اجزای استایل شما باشد. قد مانتو را میتوانید با توجه به سلیقه خود کوتاه یا بلند انتخاب کنید. پارچه این مانتو را میتوانید از انواع پارچه های نسبتا ضخیم مثل جیر، میکرو، کشمیر سبک و فوتر نازک انتخاب کنید. هرچه ظاهر این مانتو ساده تر باشد با تعداد بیشتری از اجزای کمد لباس شما میتواند هماهنگ شود.

یک بارانی شیک کلاسیک؛ و لباس کاربردی پاییز و زمستان

  بارانی شیک کلاسیک از لباس کاربردی پاییز و زمستان

 

هر لباسی با یک بارانی، شیک می شود. این آیتم توانایی هماهنگ شدن با تقریبا هر استایلی را دارد. میتوانید با شلوار جین و پیراهن دکمه دار چهارخانه در لیست و یک شال پشمی جذاب به همراه بارانی یک استایل کژوال بی عیب و نقص درست کنید یا بارانی خودرا با شلوار یا دامنی رسمی و پلیوری لطیف هماهنگ کرده و یک استایل کلاسیک و خانومانه را به وجود بیاورید. بهتر است رنگهای خنثی را برای بارانی انتخاب کنید چرا که قرار است سالها در کمد لباس شما باقی مانده و با لباسهای دیگر هماهنگی داشته باشد.

یک ژاکت پشمی سیاه ساده

ژاکت پشمی از لباس کاربردی پاییز و زمستان

 

یک ژاکت پشمی سیاه بهترین گزینه برای وقتی است که می خواهید برای بیشتر گرم شدن روی لباس هایتان بپوشید تا شانه هایتان را بپوشاند.

ژاکتی پیدا کنید که مناسب پاییز باشد. این ژاکت آخرین لایه ی لباسی است که برتن می کنید و رنگ های خنثی متنوعی دارد، پس می توانید چیزی پیدا کنید که با لباس های درون کمد همخوانی داشته باشد.

یک بلوز بامزه؛ و لباس کاربردی پاییز و زمستان

  بلوز خوب از لباس کاربردی پاییز و زمستان

  

شما باید چندتایی بلوز داشته باشید که راحت و مناسب و روزمره باشند. می توانید برای داشتن ظاهری غیررسمی آن را با جین بپوشید و یا برای داشتن ظاهری رسمی در کنار شلوار پارچه ای استفاده کنید. بلوز خال خالی گزینه خوبی برای وقت هایی است که می خواهید در کنار استفاده از رنگ های خنثی، نقش و طرح هم به لباس، خود اضافه کنید.

یک پلیور یقه گرد پشمی کلاسیک و راحت

  پلیور یقه گرد پشمی از لباس کاربردی پاییز و زمستان

 

یک پلیور پشمی خوب سبک، گرم و فوق العاده نرم است. می توانید یک پلیور خوب و با کیفیت به رنگ خنثی تهیه کنید و مادام العمر از آن استفاده کنید. پلیورهای درشت بافت(chunky) نیز می توانند گزینه خوبی برای استایل های کژوال و روزمره باشند.

یقه اسکی

یک پیراهن یقه اسکی کلاسیک زیر پلیور ، ژاکت و یا حتی به تنهایی با شلوار جین فوق العاده به نظر می¬رسد. یک یقه اسکی لطیف و راحت همراه خوب روزهای سرد شماست که میتواند با ایجاد یک لایه پایه در زیر لباسهایتان شما را در طول روز گرم نگه دارد.

یک جفت بوت مناسب استفاده روزمره

  یک جفت بوت مناسب از لباس کاربردی پاییز و زمستان

 

یک جفت بوت مناسب از لباس کاربردی پاییز و زمستان   یک جفت بوت با کفش لژدار و بند سگک دار علاوه بر راحتی و زیبایی، همیشه به کار می آید و به روز است.

پس از مدت ها کمدهای لباس از انحصار مطلق شلوارهای جین اسکینی درآمده و شلوارهای فاق بلند، زاپ  دار و راسته آیتم های جدیدی هستند که باید برای استایل خود در نظر داشته باشید.

یک پیراهن چهارخانه پشمی راحت

پیراهن چهارخانه پشمی از لباس کاربردی پاییز و زمستان

 

هیچ چیز بهتر از پوشیدن یک پیراهن دکمه دار پشمی چهارخانه در یک روز زیبای پاییزی نیست. جنس نرمی دارد و به قدر کافی ضخیم هست تا شما را گرم و نرم نگه دارد و در کنار یک تی شرت ساده و یا زیر یک کت بلند جین یا بارانی کوتاه عالی می شود.

شال و روسری پشمی

  شال و روسری پشمی از لباس کاربردی پاییز و زمستان

 

وقتی پاییز از راه می رسد، نوبت به شال و روسری های ضخیم تر می رسد. سعی کنید با توجه به آیتم های کمد لباس خود حد اقل یک یا دو شال یا روسری در رنگهای خنثی مثل طوسی، زغالی یا بژ داشته باشید. بهتر است با پرداخت هزینه کمی بیشتر کالایی با کیفیت تر تهیه کنید تا در مقابل سالهای بیشتری بتوانید از آنها استفاده کنید. شال های طرح دار گزینه مناسبی برای ست شدن با مانتوی کلاسیکی هستند که در ابتدای لیست درباره آن صحبت شد. میتوانید رنگ مانتو یا بارانی خود را با یکی از رنگ های موجود در شال یا روسری طرح دار مورد علاقه خود هماهنگ کنید. ما در لیست خود در کنار این دوست داشتنی های همیشگی کت های بادی یا پافر را هم اضافه کرده ایم که به سرعت در حال تبدیل شدن به آیتم هایی مدرن ، کلاسیک و ضروری هستند. شلوارهای جین برای استفاده روزمره بسیار کاربردی هستند اما بعضی اوقات نیاز است کمی رسمی‌تر لباس بپوشیم. شلوارهایی هستند که مانند جین راحت و نرم اند اما ظاهری شبیه شلوار رسمی دارند. الگوهای آن ها ممکن است متنوع باشد اما به اندازه کافی ساده هست تا مناسب استایل روزمره باشد. یک دامن بلند پشمی چهارخانه ی ساده هم تاریخ انقضا ندارد و به هرفردی می آید. یک دامن کرپ به قدر کافی برای پوشیدن در روزهای سردتر پاییز به ویژه با جوراب شلواری مناسب است.

شما چه لباس دیگری به این لیست اضافه میکنید؟