ماکسیمال، استایلی پرکاربرد برای فصل سرد

ماکسیمال، استایلی پرکاربرد برای فصل سرد
ماکسیمال، استایلی پرکاربرد برای فصل سرد

لباس های چند لایه، رنگ های جیغ، پارچه های شلوغ و اکسسوری های زیاد، تمامی اینها از خصوصیات استایل ماکسیمال هستند. این سبک از پوشش همانطور که از نامش پیداست سعی دارد با استفاده حداکثری از پوشاک و اکسسوری ها جلوه ای متفاوت را ایجاد کند. در استایل ماکسیمال همه چیز ظاهری اغراق آمیز دارد. هر چقدر که اکسسوری و یا بخشی از لباس بزرگتر باشد بهتر است. لباس های اورسایز، پیراهن های دنباله داری که دنباله آنها روی زمین کشیده می شود، پاچه های پر زرق و برق و شلوغ و خزهایی با رنگ نئونی مثال هایی از اجزای اصلی این استایلند. البته این استایل مناسب هر کسی نیست و باید شجاعت پوشیدن آن را داشته باشید.

ماکسیمال بر علیه مینیمال

همانطور که از نامشان پیداست این دو استایل معروف و پرکاربرد در نقطه مقابل یکدیگرند. در استایل مینیمال سعی بر یافتن زیبایی و جذابیت در جزئیات کمتر است و استفاده زیاد از اکسسوری و لباس های چند لایه مجاز نیست. اما برخلاف آن در استایل ماکسیمال جذابیت در شلوغی و جزئیات بیشتر یافت می شود. در مینیمال رنگ ها خنثی و جامدند ولی در ماکسیمال رنگ های گرم و شاد و جیغ طرفدار دارند. تضاد این دو استایل فراتر از پوشاک است و می توان این دو متضاد را در دکوراسیون هم مشاهده کرد. مینیمال همواره با جمله معروف "کمتر بیشتر است" (Less is more) در مقابل استایل شلوغ ماکسیمال که بر بیشتر کم است (More is less) می ایستد و آن را برای استفاده حداکثری از جزئیات به چالش می کشد.

ماکسیمال انتخابی آسان نیست

  استایل ماکسیمال

 

استایل ماکسیمال   استایل ماکسیمال یکی از شلوغ ترین و متنوع ترین استایل های دنیای مد و فشن است. در کمد لباس یک ماکسیمالیست انواعی از رنگ ها و طرح های جسورانه و خاص را می توان یافت. ماکسیمالیست ها هرگز برای اضافه کردن یک اکسسوری به استایل خود شک و تردید ندارند. آنها طرح ها و رنگ های متنوع را در کنار گردنبند، دستنبند، انگشتر و سایر اکسسوری ها ست می کنند. اما این بدان معنی نیست که در مورد انتخاب و هماهنگی این جزئیات فکر نمی کنند. برای رسیدن به استایل ماکسیمال لازم است با وسواس و حوصله ی زیاد تکه های مختلف لباس و اکسسوری را در کنار هم قرار دهید تا به نتیجه قابل قبولی برسید. در واقع سبک ماکسیمال می تواند به نوعی تفریح با مد و فشن می باشد و شما را تا حد زیادی سرگرم کند.

کودک درون تان را بروز دهید

فلسفه اصلی استایل ماکسیمال حداکثرگرایی است و شاید یکی از دلایل پرطرفدار بودن آن راحتی در انتخاب است. در سبک ماکسیمال کودک درون تان مجال بروز می یابد تا بتوانید به راحتی به فکر خرید بلوز زنانه طرحدار و شلوارهای رنگی باشید. رنگ های شاد و جیغ با طرح ها و چاپ های خاص و متنوع که شاید از نظر خیلی ها هیچ تناسبی با یکدیگر ندارند، به کودک درون تان اجازه می دهد تا هر آنچه دوست دارد را آزادانه انتخاب کند و استایلی جدید و متفاوت بیافریند.

چطور ماکسیمالیست شویم

همانطور که گفتیم آزادی در انتخاب یکی از دلایل اصلی پرطرفدار بودن سبک ماکسیمال است. اما برای اینکه استایل زیبا و خاص خود را داشته باشید لازم است تا همانقدر که آزادانه عمل می کنید و طرح ها و رنگ های مختلف را در کنار یکدیگر می گذارید وسواس مخصوص به خود را نیز داشته باشید. اول از همه سعی کنید تا تیشرت های طرحدار را با شلوارهای رنگی ست کنید. بعد به فکر خرید کیف زنانه و کفش مناسب با آن باشید و در آخر از گردنبندها و گوشواره و دستبندهایی که این استایل شما را تکمیل می کنند بهره بگیرید. فراموش نکنید که حداکثرگرایی عناصر بصری شما را برای رسیدن به سبک ماکسیمال یاری می کند تا سبک و استایلی متفاوت و خیره کننده داشته باشید. انتخاب لباس، نقش مهم اکسسوری ها و استفاده از رنگ های جیغ و پرحرارت المان های اصلی این سبک محسوب می شوند.

سبک ماکسیمال نماد قشر؟

سبک مینیمالیست را نماد قشر خاص، مرفه و ثروتمند جامعه می دانند. اگر به سبک ماکسیمال به عنوان سبکی که در آن می توانید هر لباسی که دارید را با اکسسوری های مختلف بپوشید، نگاه کنید این سبک هزینه بر نیست. اما با نگاهی درست به لباس ملکه و پادشاهان و افراد مشهور و سرشناس، استفاده از رنگ های گرم در کنار اکسسوری های مختف و آویزان کردن مدال های افتخار و طلا و لباس های چند لایه رد پای ماکسیمال را در استایل آنها متوجه می شوید.

رنگ در استایل ماکسیمال

رنگ های گرم، پر حرارت و جیغ برای این استایل بسیار مناسب است. فراموش نکنید که در انتخاب رنگ باید جسور باشید و به سراغ رنگ های براق بروید که ببیننده را مجذوب خود نماید. رنگ های نئونی یکی از انتخاب های عالی برای استایل ماکسیمال است.

اکسسوری در استایل ماکسیمال

اکسسوری ها رکن اصلی و اساسی این استایل هستند و در استفاده از آنها هیچ محدودیتی وجود ندارد. می توانید از هر مدلی که خوشتان می آید بهره ببرید اما برای اینکه اصالت استایل ماکسیمال بیشتر حفظ شود بهتر است اقدام اکسسوری هایی با رنگ های گرم و درخشان و طرح های فانتزی و خاص استفاده نمایید. استفاده از کیف زنانه بزرگ با رنگ های شاد و خاص، ساعت های قرمز، نارنجی و یا فسفری، عینک های فانتزی و گوشواره های بزرگ می تواند بهترین گزینه باشد.

استایلی مناسب برای زمستان

انتخاب چند تکه لباس متفاوت با رنگ ها و طرح های متنوع استایل شما را به ماکسیمال تغییر می دهد. در فصل تابستان پوشیدن چند لایه لباس به دلیل گرمای هوا کاری دشوار است. اما در زمستان لایه لایه پوشیدن بیشتر از ترند، یک نیاز است. برای مثال شاید خرید کت زنانه برای پوشیدن با شلوار سبزرنگ بهمراه شومیز طرحدار و شلوغ ایده خوبی برای فصل گرم نباشد ولی همین استایل حتی اگر یک پالتو هم به آن اضافه شود لباس مناسبی برای فصل زمستان باشد. پس می توانید به راحتی از استایل ماکسیمال در این فصل بهره بگیرید و در سرمای این فصل گرم بمانید.

ویژگی های سبک ماکسیمال

  سبک ماکسیمال

 

سبک ماکسیمال   اصلی ترین ویژگی های سبک ماکسیمال همانطور که گفتیم رنگ های گرم و جیغ و استفاده حداکثری از اکسسوری ست. فراموش نکنید که این سبک برای رسیدن به کمال نیست بلکه می خواد استایل و سبک تان را شخصی سازی کند. در ادامه ویژگی های این سبک را کامل تر توضیح داده ایم. • از لایه های مختلف و متنوع در لباس تان استفاده کنید. برای مثال در هنگام خرید تاپ زنانه یک تونیک یا بلوز برای رویه آن در نظر بگیرید. • در انتخاب اکسسوری به سراغ طرح های خاص، فانتزی، بزرگ و اغراق آمیز بروید. • استفاده از اکسسوری های متنوع و زیاد استایل تان را بهتر می کند. • بر روی تعداد زیادی رنگ و طرح تمرکز داشته باشید. • انتخاب لباس و اکسسوری در این استایل بسیار راحت است پس خود را محدود نکنید. • استایل ماکسیمال بر استفاده از رنگ های گرم و جیغ مثل زرد، قرمز، نارنجی، بنفش و رنگ های نئونی تاکید دارد. • در این استایل از کیف های بزرگ و عینک آفتابی های فانتزی، بند ساعت هایی با رنگ های جیغ و کفش های خاص می توان استفاده نمود.