معرفی انواع لباس‌های دو تکه ترند شده مخصوص مهمانی‌های عصرانه

معرفی انواع لباس‌های دو تکه ترند شده مخصوص مهمانی‌های عصرانه
معرفی انواع لباس‌های دو تکه ترند شده مخصوص مهمانی‌های عصرانه

بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند در مجالس و مهمانی‌ها لباس‌های دو تکه به تن کنند. این لباس‌ها از جذاب‌ترین لباس‌های مجلسی زنانه هستند که اندام را کشیده‌تر و کمر را باریک‌تر نشان می‌دهند؛ و گزینه‌ای عالی برای افراد خوش‌ اندام هستند. لباس‌های دو تکه با پارچه‌های کرپ، حریر، ساتن، نخی، لمه و... تهیه می‌شوند. اگر به دنبال لباس‌های دو تکه مخصوص مهمانی‌های عصرانه هستید، ما در این مقاله چند نمونه از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

ساتن و گیپور از پر طرف‌دارترین لباس‌های دو تکه

لباس‌های مجلسی گیپور به موجب تنوع بافت، طرح و رنگ‌های منحصر به فردش، همواره بخش قابل توجهی از کمد لباس خانم‌ها را به خود اختصاص داده است. لباس‌های گیپور همچنین کار را برای انتخاب اکسسوری‌ها آسان‌تر می‌کند. هر لباسی که در دوخت آن از پارچه گیپور استفاده شده باشد، یک هیچ از باقی لباس‌های مجلسی جلوتر است! زیرا این پارچه از الیاف ابریشم و پنبه با تنوع بافت و طرح چشم‌گیری تولید می‌شود، و خود به تنهایی لطافت و زیبایی زنانه را یادآور می‌شود. ترکیب ساتن و گیپور از زیباترین و پر طرف‌دارترین ترکیب لباس‌های دو تکه برای مجالس و مهمانی‌های عصرانه است.

 

لباس دو تکه ساتن و کیپور صورتی

 

با لباس‌های دو تکه عروسکی جوان‌تر شوید

پوشیدن لباس‌های دو تکه عروسکی برای خانم‌های جوان به دلیل آن‌که فرم اندامشان را زیباتر نشان می‌دهد، بسیار جذاب است. اگر قد کوتاه و پاهای تپلی دارید، بهتر است از این لباس‌ها استفاده نکنید. همچنین اگر پوست تیره دارید از رنگ‌های زرشکی، آبی کاربنی و سبز زمردی استفاده کنید. به یاد داشته باشید که از کفش مناسبی استفاده کنید؛ زیرا به دلیل کوتاهی لباس، کفش و پاهای شما در معرض دید است. استفاده از کفش‌های پاشنه بلند دخترانه انتخاب بسیار خوبی برای این لباس‌هاست؛ اما اگر با کفش‌های پاشنه بلند تعادل ندارید بهتر است با توجه به نوع لباس خود از کفش‌های تخت یا بوت استفاده کنید.

 

لباس دو تکه عروسکی سفید

 

لباس‌های دو تکه لمه از جذاب‌ترین لباس مجلسی‌ها

لمه یکی از جذاب‌ترین پارچه‌ها برای دوخت لباس‌های دو تکه مجلسی است. این پارچه انواع مختلفی دارد و به دلیل داشتن شاین بسیار، جلوه خاصی به لباس‌های مجلسی می‌دهد. لباس‌های لمه این روزها ترند شده‌اند و پشت ویترین همه مغازه‌ها به چشم می‌خورند و به خاطر براق بودنشان حسابی جلب توجه می‌کنند. این لباس‌ها معمولا تنگ هستند و بیشتر برای خانم‌های لاغر و خانم‌هایی که اندام ظریفی دارند، مناسب هستند.

استایل دخترانه می‌خواهید؟ لباس‌های دو تکه کراپ مناسب شماست

اگر به دنبال استایل زیبا و دخترانه هستید از لباس‌های دو تکه کراپ استفاده کنید. لباس کراپ به لباس‌هایی می‌گویند که طول آنها در مقایسه با تی‌شرت و دیگر لباس‌های شما کوتاه‌تر است، و معمولا نیم‌تنه بالایی شما را پوشش می‌دهد. این نوع لباس‌ها در انواع بنددار، آستین‌دار، بدون آستین، و تاپ طراحی و تولید می‌شوند. نیم‌تنه‌ها یا لباس‌های دو تکه کراپ فانتزی را می‌توانید با دامن، شلوار و شلوارک ست کنید.

 

لباس دو تکه کراپ با دامن بلند

 

با لباس‌های دو تکه همراه با کت استایلی رسمی داشته باشید

کت یکی از پر طرف‌دارترین لباس‌های مجلسی بین خانم‌ها است. کت زنانه مجلسی جزء آن دسته از لباس‌های شیکی است که هرگز از مد نمی‌افتد. نکته بسیار مهمی که در رابطه با کت‌های مجلسی وجود دارد این است که؛ کت باید فیت و سایز خودتان باشد، یعنی تنگ یا گشاد نباشد. این موضوع تأثیر زیادی در جذابیت تیپ شما دارد. شما می‌توانید کت مجلسی خود را با شلوار دمپا یا شلوار راسته و دامن ست کنید و استایل خود را به همراه کفش پاشنه بلند تکمیل کنید. همچنین انواع و اقسام لباس‌های دوتکه مجلسی وجود دارند که به همراه کت باید آن‌ها را پوشید.

حریر یک انتخاب عالی برای لباس‌های دو تکه

حریر نوعی پارچه ابریشمی بسیار نرم، نازک، خنک، سبک و لطیف است که حالتی لخت و شفاف دارد و جزء گزینه‌های بسیار عالی برای لباس‌های دو تکه مجلسی است. پارچه حریر انواع مختلفی دارد که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به حریر کرپ، حریر کریشه، حریر ژورژت، حریر نخی، حریر ژاکارد، حریر کریستال، حریر ساتن، حریر سیلک، حریر پلیسه‌ای، حریر لمه‌، حریر اورگانزا و... اشاره کرد.

 

لباس دو تکه حریر سفید

 

با لباس‌های دو تکه ماکسی دیگر نگران قد خود نباشید

لباس ماکسی به البسه نسبتا بلند خانم‌ها اطلاق می‌شود که یا بلندی آن تا قسمت نوک پا و یا تنها تا قوزک پا است. این لباس دارای مدل‌هایی مانند چاک‌دار، پلیسه‌دار، تابستانی خنک، لباس‌های دو تکه ماکسی و... است. لباس‌های دو تکه ماکسی برای اغلب مهمانی‌ها و یا مراسمات رسمی مناسب است و از دهه 1930 میلادی تا زمان جنگ جهانی دوم بسیار مرسوم بود، اما در زمان جنگ به دلیل کمیاب شدن منسوجات، لباس‌ها در مدل‌های تنگ و کوتاه تولید می‌شدند. اما پس از آن مجدد لباس‌های بلند ترند شد.

خانم‌ها همواره دغدغه داشتن قد بلند و اندامی کشیده را دارند. به همین دلیل افرادی که قد کوتاه‌تری دارند دوست دارند کفش پاشنه بلند بپوشند؛ اما دوست ندارند که خیلی به چشم بیاید. به همین علت لباس‌های دو تکه ماکسی، می‌توانند جلوه کفش پاشنه بلند را کمتر کنند. زیرا ماکسی به خاطر داشتن خاصیت بلند بودن، می‌تواند پاشنه کفش را پوشش دهد تا کمتر دیده شود.

نکاتی مهم در رابطه با لباس‌های دوتکه ماکسی

اگر می‌خواهید برای مهمانی‌ها و مجالس لباس‌های دو تکه ماکسی بپوشید، برای داشتن ظاهری زیبا و جذاب رعایت 6 نکته بسیار مهم است.

1. در صورت داشتن اندامی درشت، بهتر است لباس ماکسی شما به اندازه دور کمرتان باشد.
2. لباس‌های دو تکه ماکسی را باید با کفش پاشنه بلند بپوشید.
3. در صورت داشتن اندامی کوچک و ظریف از مدل‌ها و طرح‌های مینیاتوری و ریز استفاده کنید.
4. با پوشیدن ماکسی یک رنگ می‌توانید ظاهر خود را زیباتر جلوه دهید.
5. بهتر است در لباس‌های دو تکه ماکسی خود از طرح‌ها و عکس‌های برجسته و رنگ‌های تند استفاده نکنید.
6. رنگ‌های مناسب برای لباس‌های دو تکه ماکسی شامل رنگ آبی، قرمز، ارغوانی و سورمه‌ای است.

 

لباس دو تکه ماکسی

 

ما در این مقاله انواع لباس‌های دوتکه مجلسی ترند شده را به شما معرفی کردیم. همچنین نکات لازمه در رابطه با آن‌ها را نیز مورد بررسی قرار دادیم. حال نظر شما در رابطه با این لباس‌ها چیست؟ شما برای رفتن به یک مهمانی عصرانه کدام لباس را انتخاب می‌کنید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.