نحوه استایل کردن رنگ مشکی

نحوه استایل کردن رنگ مشکی
نحوه استایل کردن رنگ مشکی

رنگ مشکی امروزه به عنوان یک رنگ پرکاربرد و پرطرف‌دار در دنیای مد معروف شده است. زیرا ست کردن و ساختن یک استایل زیبا با آن بسیار راحت‌تر از بقیه رنگ‌هاست، بنابراین اکثر مردم این رنگ را ترجیح می‌دهند. اما باید بدانید قوانینی برای ست کردن رنگ مشکی وجود دارد که از آن‌ها بی‌خبر هستید. ما در این مقاله قصد داریم تا این قوانین را مورد بررسی قرار دهیم تا بدانیم چگونه بهترین استایل را برای خود بسازیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

استفاده از سه طیف رنگی در استایل

یکی از بهترین انتخاب‌هایی که می‌توانید برای استایل‌ خود با رنگ مشکی داشته باشید؛ این است که از سه رنگ متفاوت در استایل خود استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا استایل شما خسته‌کننده و غمگین به‌نظر نرسد. به ‌عنوان مثال ترکیب رنگ مشکی، سفید و قرمز یک ترکیب فوق‌العاده زیبا و جذاب است. همچنین با این ترکیب می‌توانید وقار و زیبایی را در استایل خود نشان دهید. اگر به رنگ سفید علاقه ندارید، می‌توانید طوسی را جایگزین آن کنید. همچنین استفاده از رنگ‌های آبی نفتی، طوسی و مشکی در کنار هم، می‌‌توانند ایده‌ای خلاقانه باشند.

 

دختری با مانتو مشکی بلند

 

جذابیت را با استفاده از چکمه در استایل‌های خود پیدا کنید

چکمه‌های بلند به‌طور کلی جلوه‌ای خاص استایل شما می‌بخشد. حال تصور کنید در این استایل از رنگ مشکی استفاده کردید، به عنوان مثال شلوار یا کت شما مشکی است؛ استفاده از چکمه در این استایل می‌تواند زیبایی و جذابیت شما دو چندان کند، به‌طوری که همه نگاه‌ها به سمت شما باشد.

در استایل خود تا می‌توانید لایه لایه بپوشید

لایه لایه پوشیدن لباس امروزه بسیار ترند شده و تعداد زیادی جوانان و نوجوانان در استایل‌های خود از این روش پیروی می‌کند. اما آیا می‌‌دانستید که رنگ مشکی بهترین رنگ لباس برای لایه لایه پوشیدن است؟ زیرا این رنگ بسیار انعطاف‌پذیر است و با همه رنگ‌ها رابطه خوبی دارد. از رنگ‌های خنثی گرفته تا شاد و درخشان. شما می‌توانید در فصل‌های پاییز زمستان از این روش پیروی کنید. به عنوان مثال ژاکت مشکی روی شومیز، شومیز مشکی زیر ژاکت جلو باز طوسی و ده‌ها انتخاب دیگر پیش روی شماست و به شما کمک می‌کنند تا استایلی زیبا و جذاب داشته باشید و همواره از پوشیدن آن لذت ببرید.

 

دختری با کت و شلوار چرم مشکی

 

آبی روشن در کنار رنگ مشکی، انتخابی معجزه آسا

شاید خیال کنید رنگ مشکی در کنار آبی روشن جالب به‌نظر نرسد؛ اما باید بدانید که سخت در اشتباهید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما یک بار آن را امتحان کنید تا به زیبایی آن پی ببرید.

پوشیدن تناژهای مختلف با رنگ مشکی ممنوع

این قانون برای افرادی‌ست که علاقه بسیار زیادی به داشتن استایلی یک‌دست دارند. پس اگر می‌خواهید چنین استایلی داشته باشید؛ بهتر است از لباس مشکی با تناژ رنگی یکسان استفاده کنید. زیرا استفاده بیش از اندازه از تناژهای مختلف رنگی باعث شلخته دیده شدن استایلتان می‌شود.

 

دختری با کت مشکی و شلوار سبز چرم

 

از اکسسوری‌های خیره‌کننده استفاده کنید

بهترین انتخاب اکسسوری برای استایل‌های مشکی، اکسسوری‌های متالیک، براق و خیره‌کننده هستند. استفاده از زیورآلات طلایی، کریستالی و مرواریدی بخاطر انعکاس نوری که بازتاب می‌کنند؛ باعث می‌شوند تا سایه‌های تیره رنگ مشکی از روی پوستتان محو شوند و شفافیت و درخشش استایل و چهره شما را بیش‌تر کند.

استفاده از مشکی‌های بور و کدر ممنوع

همیشه سعی کنید از تیره‌ترین تناژ رنگ مشکی در استایلتان استفاده کنید. البته باید بگوییم تعداد پارچه‌های مشکی با تناژهای مختلف در بازار بسیار زیاد است. پارچه‌های پشمی به‌خاطر جنسشان اکثرا در تیره‌ترین تناژ به بازار عرضه می‌شوند. بنابراین برای لباس‌های پاییزی و زمستانی گزینه عالی محسوب می‌شوند.

در استایل کژوال مشکی خود حتما از شلوار جین استفاده کنید

اگر کژوال پسند هستید و به دنبال شلوار مناسب برای مانتوی مشکی خود می‌گردید، می‌توانید از انواع جین‌های آبی روشن تا تیره برای ست کردن آن استفاده کنید. استفاده از شلوار زنانه مشکی هم گزینه بسیار مناسبی است. 

 

دختری با لباس مشکی و شلوار جین

 

کفش‌های مناسب برای استایل‌های مشکی

از آن‌جایی که رنگ مشکی، رنگی انعطاف‌پذیر است؛ همه رنگ و مدل کفش با آن هماهنگ می‌شود. اما باید دقت کنید که به کجا می‌روید و چه استایلی می‌خواهید داشته باشید. برای مراسمات غیررسمی با استایل یک‌دست مشکی، تقریبا هر رنگی با این استایل ست می‌شود. اما برای مجالس رسمی، توصیه می‌شود از رنگ‌های خنثی استفاده کنید.

راز استایل خود را فاش نکنید

همان‌طور که گفتیم، رنگ مشکی را می‌توان با هر رنگی ست کرد و محبوب‌ترین رنگ‌ها برای ست کردن با مشکی، رنگ‌های خنثی هستند. از آن‌جایی که ممکن است ست تمام مشکی خسته‌کننده به‌نظر برسد، تنها بخشی از آن را به رنگ خنثی اختصاص دهید و استایل منحصر به فردی برای خود بسازید.

 

دختری با کت چرم و شلوار جین مشکی

 

لباس‌های طرح‌دار خود را برای استایل کردن با رنگ مشکی نگه‌‌دارید

از آن‌جایی که رنگ مشکی با هر رنگی هماهنگ است، بهتر نیست استایل‌های مشکی خود را کمی از سادگی خارج کنیم؟ برای این‌ کار چه چیزی بهتر از لباس‌های طرح‌دار است؟ این لباس طرح‌دار می‌تواند یک شومیز گل‌دار یا چهار خانه باشد که زیر کت می‌پوشید.

بخشی از پوست بدن خود را نشان دهید

لایه لایه پوشیدن لباس‌های مشکی در فصل زمستان بسیار کاربرد دارند. اما اگر در شهری زندگی می‌کنید که هوا زیادی هم سرد نیست، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از شلوار جین زاپ‌دار مشکی استفاده کنید. ست کردن رنگ مشکی با نشان دادن بخش کوچکی از پوست، استایل منحصر به فردی به شما هدیه می‌دهد. البته توجه داشته باشید که زاپ شلوار زیاد نباشد و تنها بخش کوچکی از پوستتان را نمایان کند. اختلاف رنگ پوستتان و شلوار مشکی، باعث می‌شود تا استایلتان از یک‌نواختی خارج شود.

 

دختری با شلوار زاپ‌دار مشکی

 

رنگ‌ها را به خورد لباس‌های مشکی‌تان بدهید

اگر می‌خواهید یک استایل خلاقانه داشته باشید، پیشنهاد ما به شما این است رنگ‌هایی که می‌خواهید با مشکی ست کنید را در زیری‌ترین لایه لباستان به‌کار ببرید. به عنوان مثال؛ اگر می‌خواهید یک مانتوی مشکی به تن کنید، بهتر است از تی‌شرتی به رنگ دیگر برای زیر مانتوی خود به تن کنید. این کار در مورد پوشیدن کت و شلوار زنانه نیز صدق می‌کند.

از فرم‌های خلاقانه استفاده کنید

همیشه به یاد داشته باشید که استایل مشکی شما زمانی خسته‌کننده و تکراری می‌شود که سادگی رنگ مشکی در کنار سادگی فرم لباس‌ها قرار گیرد. برای جلوگیری از آن بهتر است از فرم‌های ساده و برش‌های صاف و تکراری در مانتو، پیراهن، شلوار یا هر تکه دیگری از استایلتان دوری کنید. به عنوان مثال؛ می‌توانید از چین‌های خاص و جذاب در شلوار یا دامنتان استفاده کنید؛ یا آستین‌های لباس خود را در مدل‌های مختلف بدوزید.

از میکاپ هوشمندانه استفاده کنید

اگر می‌خواهید استایلتان غمگین به‌نظر نرسد، باید به میکاپ خود بیش‌ترین توجه را بکنید از با کمک آن؛ استایلتان را از غمگین بودن نجات دهید. بهترین انتخاب می‌تواند رژ لب قرمز باشد.

 

دختری با استایل یک‌دست مشکی

 

ما در این مقاله در مورد نحوه ست کردن و ساختن یک استایل زیبا و جذاب با رنگ مشکی صحبت کردیم. و دانستیم برای داشتن یک استایل منحصر به فرد چه بایدها و نبایدهایی باید رعایت شود. اکنون نظر شما در این باره چیست؟ شما کدام یک از این قوانین را قبول دارید؟ به نظر شما چه نکات دیگری در این باره وجود دارد که در این مقاله به آن اشاره نکرده‌ایم؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.