پرکاربردترین رنگ‌ها برای استایل پاییزی

پرکاربردترین رنگ‌ها برای استایل پاییزی
پرکاربردترین رنگ‌ها برای استایل پاییزی

فصل جذاب و خوش رنگ پاییزی آغاز شده است. با شروع پاییز تقریباً تمام خانم‌های شیک پوش در تکاپوی تهیه‌ی لباس‌های پاییزی خود هستند. یکی از آیتم‌هایی که در تهیه‌ی این لباس‌ها بسیار اهمیت دارد، رنگ آن‌ها است. رنگ لباس و درست ست کردن آن‌ها، باعث شیک‌پوش شدن شما می‌شود. در این مقاله‌، پرکاربردترین رنگ های پاییزی را برای شما آورده‌ایم تا راحت‌تر رنگ لباس خود را انتخاب کنید.  

رنگ های پاییزی جذاب

  رنگ‌های زنده و پویا برای فصل پاییز ارجحیت بیشتری دارند. در پاییز امسال، از رنگ‌هایی که آرامش و صفا به زندگی می‌بخشند و رنگین کمانی از امید و شادی به شما می‌دهند، استفاده کنید. این رنگ‌ها بیان و سبک هر شخص را تقویت می‌کنند و جلوه‌ای از زندگی هستند. بیایید بدون معطلی به رنگ های پاییزی امسال بپردازیم؛ رنگ‌هایی که حسابی شما را از آب و هوای سرد این فصل رها می‌کنند.  

پاییز امسال از رنگ زرد غافل نشوید!

  رنگ زرد این روزها حسابی ترند است. این رنگ از جمله رنگ‌هایی است که امید و شادی را به دل‌ها تزریق می‌کند. از این رنگ نترسید. رنگ زرد بسیار شاد و جالب توجه است و به تنهایی شدت و قدرت زیادی دارد. از رنگ زرد برای کت و شلوار، کت تک، پلیور یا کاپشن استفاده کنید و آن را با شلوار جین، شلوار کتان یا دامن ست کنید. اگر حس می‌کنید زیادی زرد شده‌اید؛ از زرد ملایم‌تری استفاده کنید، یا می‌توانید رنگ‌های دیگر را به صورت لایه‌ای به کار ببرید تا رنگ زرد شما خیلی جلب توجه نکند.

 

  لباس‌های زرد پاییزی

  

رنگ صورتی برای پاییز فوق‌العاده است

  رنگ صورتی هم از رنگ‌های ترندی سال 2021 است. هم صورتی پررنگ و هم رنگ روشن آن برای پاییز امسال بسیار کاربردی هستند. رنگ صورتی بسیار پرکاربرد است و برای استایل‌های شهری مثل کاپشن، کت بلیزر و بافت بسیار جذاب است. اگر از صورتی پر رنگ استفاده می‌کنید، آن را با رنگ‌های خنثی ترکیب کنید تا خیلی درخشان و رنگی نباشید. با صورتی ملایم هم می‌توانید استایل‌های راحت و جذابی بسازید. از صورتی روشن برای بلوزهای اورسایز و کت‌های بلیزر استفاده کنید. این رنگ را با رنگ‌های خنثی مثل خاکستری و شتری بپوشید. ترکیب صورتی روشن با سفید خیلی استایل عاشقانه‌ای را می‌سازد.  

رنگ نارنجی همیشگی پاییزی

  کسی نیست که با شنیدن واژه‌ی پاییز، به یاد رنگ نارنجی نیوفتد. رنگ نارنجی به طور حتم مشخصه‌ی پاییز است و از آن جدا نمی‌شود. می‌توانید برای استایل خیابانی خود، کت، شال یا شکت نارنجی تهیه کنید و آن را با رنگ‌های خنثی ست کنید و استایل پاییزی جذابی داشته باشید.  

در فصل پاییز، رنگ سبز را فراموش نکنید!

  احتمالاً تا الآن شنیده‌اید که رنگ سبز، در پاییز و زمستان امسال بسیار ترند شده است. به رنگ چمن، سرخس و زمرد چشمگیر فکر کنید که چه رنگ‌های جذابی هستند. رنگ سبز دریایی، ارتشی و سبز پررنگ از ترندی‌ترین رنگ های پاییزی امسال هستند. یک بافت سبز رنگ زیبا تهیه کنید و آن را با رنگ‌های تیره و خنثی ست کنید. می‌توانید جسارت بیشتری به خرج داده و یکدست سبز بپوشید یا مثلاً در مهمانی‌ها ماکسی سبز بپوشید. رنگ سبز ارتشی هم در این فصل خیلی کاربردی است. کت، ژاکت و پافر به رنگ سبز ارتشی تهیه کنید و آن‌ها را با شلوار جین و یا رنگ قهوه‌ای استایل کنید.  

 

رنگ سبز ترندی

  

رنگ آبی را همیشه به یاد داشته باشید

  رنگ آبی، بسیار آرامش بخش است. زیبایی این رنگ، هر استایلی را بهتر می‌کند. رنگ آبی ملایم، اگرچه مثل زرد نیست، اما به هر لباسی روشنایی می‌دهد. آبی، رنگ سرد و زمستانی است، رنگ روشن آن کمی گرما هم دارد. پیراهن، کاپشن، بافت و جین آبی حس آرامش و زنانگی لباس‌ها را به ما منتقل می‌کنند.  

رنگ صورتی هلویی برای پاییز 1400

  همانطور که می‌دانید رنگ هلو نسبت به رنگ صورتی، کم رنگ و خاکی‌تر است. این رنگ با رنگ پوست همخوانی دارد و ست کردن آن راحت است. صورتی هلویی را با سفید ترکیب کنید و ظاهری تازه و شاداب داشته باشید. از ترکیب این رنگ با رنگ‌های خنثی، استایل کلاسیک و جذابی داشته باشید. پاییز امسال، بلوز ابریشمی یا کتان آستین بلند خود را با جین روشن بپوشید و خیره کننده ظاهر شوید. پافر و کت‌های بلیزر این رنگی هم خیلی ناز هستند. اگر اهل دامن پوشیدن در مهمانی‌ها هستید، دامن پارچه‌ای چین دار و میدی هلویی خود را بپوشید و حسابی جذاب شوید. با این رنگ لطیف و با کلاس، کمد خود را برای ماه‌های سرد سال آماده کنید.  

 

رنگ جذاب صورتی روشن

  

این رنگ‌های گرم همیشه در پاییز کاربرد دارند

 

1. رنگ آجری گرم

  رنگ آجری و تناژهای آن همیشه در پاییز کاربرد دارند. این رنگ به دلیل گرم بودن در فصل سرما حس گرمابخش و خوبی به شما می‌دهد. با بافت و کت آجری، کمد خود را گرم کنید.  

2. رنگ قرمز جذاب

  لازم به ذکر نیست که قرمز، رنگی قوی و جذاب است. این رنگ که ماکسیمال است را با رنگ‌های مینیمال ترکیب کنید تا جذاب‌تر شوید. قرمز نماد نوآوری است. کت‌های کلاسیک قرمز برای خیابان و لباس‌های مجلسی و مینی قرمز برای مهمانی‌ها بسیار خواستنی هستند.  

رنگ نقره‌ای را از یاد نبرید

  حالا که تمام رنگ‌ها را بررسی کردیم، بهتر است به رنگ نقره‌ای هم نگاهی بیندازیم. این رنگ برای بافت، کت‌های بلیزر و دامن‌های چین‌دار خیلی زیبا است. ترکیب این رنگ با زرد، صورتی و یاسی فوق العاده می‌شود. رنگ‌ها در روحیات و زندگی روزانه نقش اساسی دارند. هر شخصی با توجه به خصوصیات خود از ترکیب رنگی مورد علاقه‌ی خود استفاده می‌کند. با این حال بد نیست گاهی هم به رنگ‌های خود تنوع ببخشیم و استایل متفاوت و به‌روزتری داشته باشیم؛ به خصوص در فصل پاییز که رنگی‌ترین فصل سال است. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت و استفاده‌ی کافی را برده باشید و رنگ های پاییزی را به خانه بیاورید.