پیراهن‌های جایگزین مانتو

پیراهن‌های جایگزین مانتو
پیراهن‌های جایگزین مانتو

در سال‌های اخیر قواعد دنیای مد کمی جابه‌جا شده و تغییر کرده است. دیگر آن قوانین قدیمی که در گذشته حاکم بودند، از بین رفته است. امروزه شاهد تنوع روز افزون پوشش و استایل هستیم. یکی از این دگرگونی‌ها در مورد مانتو است. این روزها مانتوهای مختلفی تولید می‌شوند؛ مانتوهایی با مدل‌هایی که شاید در گذشته حتی به ذهنمان هم خطور نمی‌کردند. دنیای امروز متفاوت است. دنیای امروز دنیای تنوع و جایگزین کردن مانتو‌های تکراری با مانتوهای مدل جدید است. یکی از مدل‌هایی که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده، پیراهن مانتویی است.

پیراهن مانتویی خنک و راحت

فقط کافی است در شهر بگردید یا در فضای مجازی جست‌وجو کنید تا با انواع پیراهن‌های مانتویی روبه‌رو شوید. این پیراهن‌ها خنک و آزاد هستند و برای فصول گرم سال فوق‌العاده‌اند. پیراهن‌های مانتویی اغلب از پارچه‌های خنک دوخته می‌شوند تا برای فصل بهار و تابستان حس خوبی به شما منتقل کنند. پارچه‌های به کار رفته برای پیراهن‌های مانتویی از الیاف طبیعی ساخته می‌شوند و بوی نامطبوع ایجاد نمی‌کنند. اگر از استایل روزمرۀ خود خسته شده‌اید و به فکر یک استایل خاص و جذاب هستید، پیراهن‌های مانتویی بهترین گزینه هستند.

بهترین ست برای پیراهن‌های مانتویی

اگر پیراهن مانتویی شما بلند است می‌توانید به سادگی آن را با کفش مناسب و شال ست کنید. پیراهن‌هایی که کوتاه‌تر هستند را با شلوار جین جذب یا ساپورت ست کنید. ترکیب دامن و پیراهن هم برای پیراهن‌های کوتاه‌تر عالی می‌شود. اگر استایل شما کژوال است و پیراهنتان آزاد و غیر رسمی است، یک جفت کتانی سفید بهترین گزینه برای ست شدن با استایل شما است. در تابستان پیراهن خود را با صندل‌های تابستانی ست کنید.

 

ست پیراهن‌های مانتویی با کتانی و صندل

 

اکسسوری را از یاد نبرید

اکسسوری‌های مناسب، تکمیل کنندۀ استایل شما با پیراهن خواهند بود. دستنبد، انگشتر و گردنبند را از استایل خود دریغ نکنید. نگران زیاده‌روی در اکسسوری هم نباشید؛ اکسسوری بیشتر استایلتان را جذاب‌تر می‌کند.

پیراهن‌های اورسایز

همانطور که می‌دانید لباس‌های اورسایز چند سال است که محبوب دل بسیاری از ما شده‌اند. پیراهن‌های اورسایز هم ترندهای زیبا و جذابی هستند. این پیراهن‌ها آزاد هستند و جریان هوا به راحتی از آن‌ها عبور می‌کند؛ به همین دلیل برای تابستان بسیار عالی هستند. پیراهن‌های اورسایز را با شلوار جین جذب یا جوراب شلواری ست کنید. کفش کتانی یا صندل برای این استایل مناسب است.

سارافون‌های جذاب

برخی از پیراهن‌های مانتویی بدون آستین هستند که با نام سارافون شناخته شده‌اند. می‌توانیم سارافون‌ها را به جای مانتو بپوشیم و آن‌ها را با شومیز یا بلوز مناسب به عنوان زیرسارافونی ست کنیم. پوشیدن سارافون هیچ محدودیت سنی ندارد، پس در هر سنی که هستید با خیال راحت سارافون بپوشید. بهترین فصل برای پوشیدن سارافون فصل بهار است. اگر مدت زیادی است که سارافون دارید اما آن را نپوشیده‌اید، امسال دل را به دریا بزنید و آن را امتحان کنید. سارافون را با شلوار جین جذب یا ساپورت ست کنید.

زیادی است که سارافون دارید اما آن را نپوشیده‌اید، امسال دل را به دریا بزنید و آن را امتحان کنید. سارافون را با شلوار جین جذب یا ساپورت ست کنید.

پیراهن‌های گل‌دار زیبا

پیراهن‌های گل‌دار از جمله پیراهن‌های خاص هستند. این پیراهن‌ها بسیار جذاب و زیبا هستند و در موقعیت‌های مختلف به کار می‌روند. دقت کنید که اگر پیراهن گل‌گلی می‌پوشید، سایر آیتم‌های استایل خود را ساده انتخاب کنید. پیراهن خود را با ساپورت و شال یا روسری ساده ست کنید. بهتر است از زیورآلات استفاده نکنید چون لباس شما به اندازۀ کافی نظرها را به خود جلب می‌کند. به کار بردن زیورآلات استایل شما را زیادی شلوغ می‌کند.

 

استایل جذاب با پیراهن‌های مانتویی گل‌دار

 

پیراهن مانتویی دکمه‌دار

بعضی از پیراهن‌ها در قسمت جلو دکمه دارند که باعث زیبایی آن‌ها می‌شود. این مانتوها در اندازه‌های مختلف وجود دارند. اندازۀ اغلب آن‌ها تا زانو می‌رسد. بهتر است این پیراهن‌ها را با ساپورت ست کنید و استایل خود را خیلی شلوغ نکنید.

تزئینات پیراهن‌های مانتویی

پیراهن‌های مانتویی مدل‌های مختلفی دارند. برخی از آن‌ها از چین‌های طبقه طبقه تشکیل شده‌اند که ترند جهانی است. برخی دیگر از پیراهن‌ها به صورت عبایی جلو بسته هستند. برخی از پیراهن‌ها تقریبا ساده هستند اما با تزئیناتی، خاص و زیبا شده‌اند. در بعضی از پیراهن‌های مانتویی نوارهای تزئینی در سرآستین‌ها یا درزهای پیراهن کار شده است. برای تزئین بعضی از پیراهن‌ها، گلدوزی‌های دستی و ماشینی استفاده می‌شود. بعضی از پیراهن‌ها با سوزن دوزی تزئین می‌شوند که هنر بسیار زیبایی است. این مانتوها فوق‌العاده خاص و جذاب هستند.

بهترین رنگ‌ها برای پیراهن‌های مانتویی

پیراهن‌های مانتویی در رنگ‌های مختلفی وجود دارند. بهترین رنگ‌ها، رنگ‌هایی هستند که گرما را به خود جذب نکنند. رنگ‌های روشن بیشترین کاربرد را برای پیراهن‌های مانتویی دارند. علاوه بر این، رنگ‌های روشن شادی بخش هستند و روحیۀ افراد را تقویت می‌کنند. رنگ‌هایی مانند سفید، کرم، صورتی، آبی روشن، لیمویی و سبز روشن مناسب‌ترین و زیباترین رنگ‌ها برای پیراهن‌های مانتویی هستند. در انتخاب رنگ پیراهن، به رنگ پوست و علاقۀ خود توجه کنید و لباسی را انتخاب کنید که حس خوبی به شما می‌دهد.

 

بهترین رنگ‌ها برای پیراهن‌های مانتویی

 

پیراهن مانتویی برای تمام سنین کاربرد دارد. این پیراهن‌ها هم برای افراد لاغراندام و هم برای افراد پلاس سایز مناسب هستند. پیراهن‌های مانتویی بهترین گزینه برای روزهای گرم تابستان هستند و تا حدودی شما را از گرمای تابستان حفظ می‌کنند. امسال به استایل خود تنوع دهید و گاهی پیراهن را جایگزین مانتو کنید. از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.