کمد لباستان را برای ورود به فصل پاییز آماده کنید

کمد لباستان را برای ورود به فصل پاییز آماده کنید
کمد لباستان را برای ورود به فصل پاییز آماده کنید

با پایان فصل تابستان، ترندهای جدید و داغ لباس‌های پاییز و زمستان نظر بسیاری از افراد به ویژه خانم‌ها را برای قرار دادن آنها در کمد لباس به خود جلب می‌کند. با نزدیک شدن به فصول سرد سال، زمان زیادی برای کنار گذاشتن لباس‌های نخی و خنک تابستانی و خرید لباس‌های بافت، پشمی و گرم باقی نمانده است. اگر شما هم به دنبال خرید پوشاک زنانه‌ی جدید و آماده شدن برای فصل جدید هستید این مطلب را از دست ندهید! در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه کمد لباس‌هایتان را برای ورود به فصل پاییز آماده کنید.

۱- کمد لباس‌ هایتان را بازبینی کنید

بسیاری از خانم‌ها حتی با نگاه به کمدی پر از لباس، باز هم احساس می‌کنند چیزی برای پوشیدن ندارند! اما مسئله این نیست که در کمد لباس چیزی وجود ندارد، مشکل این است که لباس‌های نامناسبی برای پوشیدن وجود دارد! با دقت در جزئیات کمد لباس و زیر و رو کردن آن‌ها باید لباس‌های از مد افتاده، کهنه و یا آن‌هایی را که مدت زمان زیادی است که پوشیده نشده، کنار بگذارید. شاید نیاز باشد به دنبال مدل‌های جدید پوشاک زنانه بروید.

 

  بازبینی کمد لباس

 

۲- موجودی لباس‌ها را در کمد لباس بررسی کنید

بعد از آن که لباس‌هایی را که قصد پوشیدن آن‌ها را ندارید کنار گذاشتید، به باقی مانده‌ی لباس‌ها نگاه کنید. با این کار متوجه خواهید شد که به چه مدل یا به چه رنگ لباس‌هایی نیاز دارید. بررسی موجودی لباس باعث می‌شود از خرید موارد تکراری خودداری کنید.

 

۳- لیست تهیه کنید برای کمد لباستان

قبل از اقدام به خرید پوشاک زنانه‌، لیستی از لباس‌هایی را که به آن‌ها نیاز دارید تهیه کنید. اگر ندانید به دنبال چه هستید، در خرید لباس موفق نخواهید بود و سردرگم خواهید شد. بدون لیست و برنامه برای خرید، ناامید شده، نمی‌دانید از کجا شروع کنید و احتمالا به لباس مورد نظرتان نمی‌رسید. لیستی از لباس‌های ضروری تهیه کنید؛ لباس‌هایی که بتوان آن را با هم و با مدل‌های مختلف ست و هماهنگ کرد. سعی کنید کمد لباس خود را به روز کنید. به رویدادها، جشن‌ها و مناسبت‌های پیش رو فکر کنید و اگر برای آن‌ها نیاز به مدل یا رنگ خاصی دارید، آن را به لیست اضافه کنید.

 

  لیست برای کمد لباس

 

۴- سبک زندگی خود را در نظر بگیرید

کمد لباس نه تنها سبک شخصی، بلکه باید سبک زندگی شما را نیز منعکس کند. به عنوان مثال، اگر در خانه کار می‌کنید یا روز خود را در خانه می‌گذرانید، خرید کفش پاشنه بلند برای شما ضرورتی نخواهد داشت. آنچه می‌پوشید باید متناسب با نحوه‌ی زندگی شما باشد. حتما برنامه‌های خود را برای فصل آینده بررسی کنید. آیا تعطیلاتی در نظر دارید؟ برای چه فعالیت‌هایی لباس لازم دارید؟ چه رویدادهایی پیش رو دارید؟ لباس‌های خود را به چند دسته‌ تقسیم کنید تا تعداد لباس‌های مورد نیاز خود در این فصل را بررسی کنید. در نظر داشته باشید که افراد در ماه‌های سرد سال کمتر در اجتماع حضور دارند. در نتیجه ممکن است به لباس‌های رسمی کمتر نیاز داشته باشید.

  تغییر سبک زندگی

  

۵- به رنگ‌ها توجه کنید

برای راحتی و کاربرد بیشتر، اغلب لباس‌هایی را انتخاب کنید که در یک پالت رنگ خنثی از سیاه، خاکستری و سفید باشند تا به راحتی با لباس‌های دیگر ترکیب و ست شوند. این کار باعث می‌شود کمد لباس شما همیشه به روز بماند. لباس‌های پاییز و زمستان بیشتر تک رنگ است، با این حال به ترکیب رنگ‌های سرمه‌ای، خاکی، سرخابی و قرمز نیز فکر کنید که بهترین رنگ برای رنگ‌های خنثی هستند.

 

  مورد توجه قرار دادن رنگ ها

 

۶- پوشاک زنانه را مطابق با فصل انتخاب کنید

فصل های پاییز و زمستان بهترین زمان برای استفاده از لایه های مختلف در پوشش است.به ترندهای فصل توجه کنید. طرح‌ها و جنس پارچه‌ها را حتما در نظر بگیرید و سعی کنید تا حد امکان آن‌ها را با لباس‌های موجود خود هماهنگ کنید. ست کردن طرح‌های راه راه، چهارخانه و یا گل دار با جنس‌های چرم، پشمی و یا حتی بافت می‌تواند استایل شما را به کلی تغییر دهد و در ظاهرتان تحول ایجاد کند. در استفاده از نقوش مختلف زیاده روی نکنید و سعی کنید پارچه های طرح دار را در ترکیب با پارچه های ساده به تعادل برسانید.

 

تهیه پوشاک مناسب فصل

 

۷- هوشمندانه خرید کنید برای کمد لباس هایتان

تصمیم گیری سریع در خرید پوشاک زنانه، صرفاً لباس‌های بیشتری به کمد لباس شما اضافه کرده و خیلی زود شما را از داشتن آن‌ها پشیمان می‌کند. اگر کمد لباس‌تان را بازسازی کنید، باید از آنچه تهیه می‌کنید مطمئن باشید. به مدل‌های جدید پوشاک زنانه و آخرین ترندهای پاییز و زمستان نگاهی بیندازید. برای این کار می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین مراجعه کنید. با نگاه کردن به سبک‌های مختلف لباس و اطلاع از مد سال، می‌توانید بهترین و مقرون به صرفه‌ترین لباس‌هایی را که نیاز دارید، تهیه کنید. در این میان، خرید اینترنتی پوشاک زنانه از فروشگاه‌های آنلاین به شما کمک می‌کند در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید.

 

  خرید هوشمندانه