استایل سفر تابستانی و نکات خوش استایلی در سفر

استایل سفر تابستانی و نکات خوش استایلی در سفر
استایل سفر تابستانی و نکات خوش استایلی در سفر

استایل سفر تابستانی و نکات لازم در مورد آن

به فصل تابستان و داشتن استایل سفر تابستانی نزدیک می‌شویم. فصل تابستان برای همه‌ی ما یادآور شادی و تفریح است. تفریحی که با یک سفر دل‌چسب جذاب‌تر هم می‌شود. در گذشته شاید افراد زیاد به استایلشان اهمیت نمی‌دادند و لباس‌های خوبی برای سفر تدارک نمی‌دیدند یا به فکر ست کردن آن‌ها نبودند؛ اما امروزه با آمدن گوشی‌های هوشمند و اینستاگرام خیلی‌ها دغدغه‌ی خوش استایلی در سفر را دارند. حقیقت این است که شما در سفر به اماکن جدید می‌روید که ممکن است دیگر به آن‌جا سفر نکنید. مسلما دوست دارید عکس‌های جذابی بگیرید و کمی با استایل جذابتان دلبری کنید. هیچ‌کس دوست ندارد نامرتب و ژولیده باشد. پس اگر شما هم دغدغه‌ی استایل سفر تابستانی خود را دارید، در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید.  

در استایل سفر تابستانی به رنگ‌های روشن توجه بیشتری کنید

اگر در تابستان سفر می‌کنید حتما از رنگ‌های روشن استفاده کنید. رنگ‌های تیره گرما را بیشتر به خودشان جذب می‌کنند و برای تابستان مناسب نیستند. حال آن که رنگ‌های روشن به دلیل این که گرما را جذب نمی‌کنند خنک‌تر هستند و باعث شادابی و سرزندگی شما می‌شوند.  

 

لباس‌های رنگ روشن

 

  

در سفر تابستانی لباس مناسب انتخاب کنید

برای داشتن استایل سفر تابستانی مناسب، اول از هر چیز باید از مقصد سفر و آب و هوای آن‌جا آگاه باشید و با توجه به آن لباس انتخاب کنید. بهتر است لباس‌هایتان سبک و ضد چروک باشند تا تحت فشار و در چمدان چروک نشوند. بهتر است از رنگ‌های خنثی استفاده کنید تا به راحتی با بقیه‌ی لباس‌هایتان ست شوند. اگر می‌خواهید از لحاظ ست بودن لباس‌ها خیالتان راحت باشد، آن‌ها را قبل از سفر ست کنید تا در سفر وقت و انرژی‌تان را صرف آن نکنید. فصل سفر خیلی مهم است. برای فصل تابستان بهتر است از لباس‌های گشاد، خنک و رنگ روشن استفاده کنید تا امکان رد و بدل شدن هوا و تنفس بهتر مقدور باشد. اگر هوا کمی خنک‌تر است، لایه لایه پوشیدن لباس‌ها خیلی به شما کمک می‌کند. در صورت لایه‌ای پوشیدن لباس‌ها، هم استایل جذابی خواهید داشت و هم در صورت گرم شدن هوا می‌توانید لایه‌ی خارجی را در بیاورید.  

شلوار مناسب سفر تابستانی:

پوشیدن یک شلوار راحت یکی از مهم‌ترین نکات در تجربه‌ی یک سفر لذت‌بخش است. اگر هوا کمی خنک است می‌توانید یک لگ یا شلوار جین مشکی داشته باشید که با هر لباسی قشنگ است و در خوش‌استایل بودن کمکتان می‌کند. اما اگر در روزهای گرم تابستانی سفر می‌کنید شوارهای نخی و آزاد انتخاب مناسب‌تری هستند. شلوارهای مام‌استایل و اورسایز هم با توجه به گرمی هوا و راحتی، گزینه‌های مناسبی هستند.  

پیراهن یا دامن مناسب سفر تابستانی:

پوشیدن پیراهن یا دامن در سفر، به خصوص در فصل تابستان بسیار برایتان لذت‌بخش خواهد بود. می‌توانید از پیراهن ساحلی و یا دامن ساده استفاده کنید. بهتر است طرح آن خیلی شلوغ نباشد تا راحت‌تر با سایر لباس‌ها ست شود. می‌توانید در کنار آن‌ها از مانتو و شال تک رنگ و خنثی استفاده کنید.  

 

  پیراهن در سفر تابستانی

  

مانتوی مناسب سفر تابستانی:

مانتوی مناسب سفر چه مانتویی است؟ قطعا برای داشتن استایل مناسب در سفر باید به دنبال مانتویی باشید که خنک باشد. مانتوی سبک، آزاد و خنک حتما بهترین انتخاب است. البته بهتر است سراغ مانتوهای خیلی گشاد و بلند نروید چون در سفر دست و پا گیر هستند. مانتوهایی که شبیه پیراهن مردانه هستند انتخاب‌های مناسب‌تری‌اند.  

بلوز مناسب برای استایل سفر تابستان:

اگر مانتوی شما جلو باز است، پوشیدن یک بلوز یا تی‌شرت مناسب خیلی مهم است. بهتر است برای زیر مانتو بلوز خنک و نخی انتخاب کنید تا خیلی گرما را به بدنتان منتقل نکند و البته می‌دانید که همیشه باید به مرتب بودن استایل خود توجه کنید.    

 

بلوزهای مناسب در سفر تابستانی  

اکسسوری‌های مناسب

از دیگر نکات مهم که باید در سفر به آن توجه کنید اکسسوری است. استفاده از اکسسوری مناسب استایل شما را از این رو به آن رو می‌کند. در فصل تابستان اکسسوری‌های زیادی به کارتان می‌آید.  

شال و روسری مناسب:

از دیگر موارد تاثیرگذار در سفر، یک شال و یا روسری مناسب است چون هم تاثیر بسزایی در ظاهرتان دارد و هم استفاده از شال یا روسری مناسب تا حد زیادی بر راحتی شما در سفر تاثیر می‌گذارد. در سفر تابستانی استفاده از یک شال خنک و سبک بسیار مناسب‌تر و راحت‌تر از روسری است.  

 

شال در سفر تابستانی برند برنس  

کفش مناسب :

احتمالا در سفرتان پیاده‌روی زیادی داشته باشید؛ بنابراین پوشیدن کفش مناسب در استایل سفر تابستانی شما نکته‌ی بسیار مهمی است، چون اگر کفشتان راحت نباشد کل سفر برایتان جهنم می‌شود. کفش راحت و بدون پاشنه یا کتانی انتخاب کنید تا شما را برای پیاده‌روی‌های طولانی بیمه کند. البته اگر سفرتان کاری است و اطمینان دارید که به پیاده‌روی نخواهید رفت، در صورت تمایل می‌توانید کفش رسمی‌تری بپوشید. بهتر است کفش اضافه برندارید، در صورت لزوم نهایتا یک جفت کفش اضافه کفایت می‌کند؛ چون کفش در چمدانتان فضای زیادی اشغال می‌کند. برای فصل تابستان بهتر است از کفش‌های خنک و روباز یا صندل استفاده کنید تا احساس گرما و خستگی نکنید.  

 

کفش برای استایل سفر تابستانی

 

در نهایت به یاد داشته باشید که هدف از مسافرت رفع خستگی و لذت بردن از چند روز سفرتان است. قبل از سفر استایل خود را انتخاب کنید و در طول سفر خیلی نگران این موضوع نباشید. سخت نگیرید و در عین سادگی سعی کنید از لحظات سفر بهترین استفاده را کنید. همان‌طور که دیدید خوش‌استایل بودن در سفر خیلی هم سخت نیست. آیا شما هنگام سفر به استایلتان توجه می‌کنید؟