اکسسوری

اکسسوری
اکسسوری

اکسسوری ها بخش جدایی ناپذیر استایل هر خانم شیک پوشی ست چرا که ظاهری جذاب و فاخر را برای افراد به ارمغان می آورد. اکسسوری واژه ای ست که هنوز برای دنیای مد و فشن تازه و نو به نظر می رسد. این واژه به طور کلی برای هر لوازم جانبی به غیر از پوشاک که می تواند شامل کیف، زیورآلات و یا شال و روسری باشد بکار می رود. این زیباهای دوست داشتنی همانطور که می توانند مکمل استایل شما باشند و آن را زیباتر نشان دهند، به همان میزان هم می توانند جذابیت استایل تان را زیر سوال برده و باعث شوند نا خوشایند به نظر برسید. اکسسوری ها برای افزایش جذابیت استایل شما کاربرد دارند و اصولا پس از پوشیدن لباس، از این وسایل تزئینی برای زینت بخشی به تیپ خود بهره می گیرید. پس در واقع اکسسوری تکمیل کننده استایل شماست. استفاده از اکسسوری ها نیازمند دقت و سلیقه است تا با ایجاد هماهنگی لازم استایلی خیر کننده و زیبا را به ارمغان بیاورند.

کیف دستی های کوچک

کیف دستی های کوچک زنانه یکی از اکسسوری های سبک، جذاب و بامزه هستند و می توانند اوج شیک بودن شما را برسانند. این کیف ها شاید وسایل زیادی را در خود جای ندهند، اما گزینه ای مناسب برای مواقعی هستند که می خواهید سبک حرکت کنید. در انتخاب این نوع از کیف زنانه به دو مورد توجه کنید، سایز و مدل کیف. در مورد سایز این اکسسوری می توان گفت که هر چه کوچک تر، جذاب تر. البته شیک تر است که این کیف های کوچک بند بلندی داشته باشند و به راحتی این طرف و آن طرف بروند. و اما در مورد مدل! این دیگر کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. می توانید از انواع مدل های کیف های کوچک متناسب با استایل تان لذت برده و خوش سلیقگی خود را در انتخاب شان به نمایش بگذارید.  

 

کیف های دستی کوچک زنانه

  

کمربند، یک اکسسوری مهم زنانه

کمربند یکی از مهم ترین فاکتورهای مهم برای خوش اندام به نظر رسیدن است. این اکسسوری جذاب می تواند تاثیری شگرف بر روی نحوه دیده شدن شما داشته باشد، زیرا با تاکید بر روی کمر و باریک نشان دادن آن، اندام شما را خوش فرم تر و متناسب تر نشان می دهد. شما می توانید کمربند را بر روی دامن، شلوار، لباس مجلسی و یا مانتو ببندید. فراموش نکنید که کمربند پهن برای لباس غیر رسمی و کمربند باریک برای لباس رسمی زنانه مناسبند.  

 

کمربند زنانه جذاب  

عینک متناسب با فرم صورت

عینک بیش از آنکه یک اکسسوری زنانه باشد، یک واجب است. چرا که محافظت چشم در برابر آفتاب را بر عهده دارد. اما چه برای محافظت از چشم هایتان از آن استفاده می کنید و یا برای داشتن ظاهری جذاب و شیک، فراموش نکنید که این اکسسوری باید متناسب با فرم صورت و پوشش شما انتخاب شود تا بتواند جذابیت شما را دوچندان نماید. اگر شما هم جز افرادی هستید که فکر می کنند که عینک آفتابی فقط مخصوص روزهای گرم سال است، باید بگوئیم که سخت در اشتباهید. چرا که این اکسسوری مانند کرم ضد آفتاب باید در طول سال استفاده شود. پس هرگز آن را از استایل تان دور نکنید.  

 

عینک مناسب برای استایل زیبا

 

در کل استفاده از عینک شما را جوان تر نشان می دهد. فرقی نمی کند که از عینک آفتابی استفاده می کنید و یا عینک طبی، در هر حال عینک مناسب می تواند شما را جوان تر و جذاب تر نشان دهد. برای این کار عینک های کوچک را فراموش کنید. عینک های کوچک و بدون فریم سن شما را از آنچه هستید بیشتر نشان می دهد. رنگ فریم هم می تواند تاثیر زیادی در شادتر نشان داده شما داشته باشد و البته فریم های ساده به شکل گرد، بیضی و مستطیلی انتخاب مناسبی هستند.

زیورآلات، تکمیل کننده استایل

زیورآلات تنها مختص مهمانی ها نیست، بلکه اگر به درستی انتخاب شوند می توان از آنها به طور روزمره هم برای افزایش جذابیت بهره برد. زیورآلات باید با لباس شما هماهنگی لازم را داشته باشد. برای اینکه جلوه خاصی به شما ببخشند، باید نکاتی ساده ای را رعایت کنید که باعث می شود لباس ساده شما به لباسی خاص و متفاوت تبدیل شود. مهمترین نکته در انتخاب زیورآلات توجه به سبک لباسی ست که به تن می کنید. زیورآلات لباس های رسمی با لباس های غیر رسمی قطعا متفاوت است.  

 

زیورآلات جذاب برای هر خانمی  

شال، روسری و دستمال گردن

بسیاری از خانم ها از شال یا روسری به عنوان تنها اکسسوری استایل خود استفاده می کنند. درست است که دستمال گردن از ضروریات لباس زنانه محسوب نمی شود ولی استفاده از آن در مهمانی ها و مراسم رسمی می تواند جلوه خاصی به پوشش شما بدهد. اگر علاقه ای به خرید دستمال گردن ندارید و یا جز کسانی هستید که احتمالا خیلی از این اکسسوری استفاده نمی کنید، می توانید از یه روسری ابریشم و یا روسری بزرگ نخی به جای دستمال گردن استفاده کنید. نحوه بستن شال و روسری و یا دستمال گردن می تواند ساده ترین استایل را به پوشش هایی جذاب بدل کند. پس اگر به دنبال اکسسوری زنانه شیک و در دسترس هستید بهتر است ترکیبات مختلف بستن شال و روسری را تجربه کنید.  

 

دستمال گردن در دسته اکسسوری   

ساعت مچی

اکسسوری ها، فارغ از انواع آن، می توانند علاوه بر سلیقه بخشی از شخصیت شما را نشان دهند. یکی از اکسسوری های مهمی که در استایل شما و برداشت دیگران از شخصیت تان نقش دارد، ساعت مچی ست. ساعت مچی دارای انواع مختلفی ست که هر کدام شکل ظاهری و خصوصیت خاصی دارد. بهمین علت انتخاب ساعت مچی می تواند نشان دهنده ظرافت، انعطاف پذیری و بخش هایی از ویژگی های شخصیتی شما باشد که شاید تا کنون به آنها دقت نکرده اید. به جرات می توان گفت که جنبه تزئینی این اکسسوری زیبا از نقش کاربردی آن بیشتر است.  

 

ساعت زنانه در دسته اکسسوری

  

این اکسسوری ها در کمد لباس هر خانم شیک پوشی ضروری ست:

• کمربند یکی از گزینه های اصلی برای داشتن استایل رسمی و کژوال شیک است. اگر نمی خواهید برای این اکسسوری زنانه هزینه زیادی کنید بهتر است رنگ های خنثی را اولویت خرید خود قرار دهید. • داشتن ست شال گردن، دستکش و کلاه یک ضرورت برای فصل سرد سال محسوب می شود. • ست زیورآلات مهمانی ها را از زیورآلات روزانه جدا کنید. برای مهمانی ها باید ست زیورآلات خاصی داشته باشید تا استایل تان را شیک تر و جذاب تر نشان دهد. • فرم و نوع بند ساعت مچی بخش هایی از شخصیت شما را به نمایش می گذارد. پس در انتخاب آن وسواس لازم را به خرج دهید. • سعی کنید از اکسسوری هایی استفاده کنید که ضمن حفظ تعادل استایل تان در جذابیت آن تاثیرگذار باشد. • در خرید اکسسوری توجه به فرم صورت و اندام خود را فراموش نکنید. زیرا همه اکسسوری ها مناسب همه استایل ها و اندام ها نمی باشند.