استایل جنیفر لوپز و تاثیر آن در صنعت مُد

استایل جنیفر لوپز و تاثیر آن در صنعت مُد
استایل جنیفر لوپز و تاثیر آن در صنعت مُد

همان‌طور که می‌دانید، مد و فشن یکی از صنعت‌های تاثیرگذار در تمام دنیاست که پیش از هر فرد عادی دیگری، بازیگران و افراد فعال و مطرح در عرصه سینما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. یکی از فعالان معروف و پرطرفدار در این حوزه، جنیفر لوپز است. البته جنیفر لوپز یکی از افراد تاثیرگذار در صنعت مد و فشن به‌شمار می‌آید و کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که او را نشناسد و با زندگی و فعالیت‌هایش آشنا نباشد. ما هم در این مطلب قصد داریم که استایل جنیفر لوپز را به شما معرفی کنیم و آن را از زوایای گوناگون مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی جنیفر لوپز

استایل متفاوت جنیفر لوپز از جمله استایل‌هایی است که به شدت در تمام فستیوال‌ها، محافل و موقعیت‌های مهم اجتماعی زیر ذره‌بین قرار می‌گیرد و بررسی می‌شود. جنیفر لوپز که با لقب جِی‌لو شناخته می‌شود، در بیست و چهارم ژوئیه سال ۱۹۶۹ به دنیا آمد و اکنون یکی از خوانندگان و بازیگران مطرح آمریکا محسوب می‌شود.

او شغل بازیگری را به‌صورت کاملا حرفه‌ای از سال ۱۹۸۶ شروع کرد و در سال 1997 هم اولین نقش خود در فیلم «سلنا» را پذیرفت و در آن ایفای نقش کرد و با همین نقش نیز نامزد دریافت جایزه گلدن‌گلوب شد. پس از این اتفاق بود که جنیفر لوپز به یکی از فعالان معروف در این صنعت تبدیل شد.

بیشتر افراد جنیفر لوپز را با استایل‌های متفاوت و منحصربه‌فرد او با بلوز زنانه، شلوار زنانه و سایر آیتم‌های خاص می‌شناسند. جالب است بدانید که او در برخی فستیوال‌ها و مراسم حتی از پوشش‌هایی مثل شال و روسری هم استفاده کرده‌ که سبب شده است این آیتم‌ها به یکی از ترند‌ترین گزینه‌ها در صنعت مد اروپا تبدیل شوند.

 

 

 

 

استایل متفاوت جنیفر لوپز در پاریس

حضور جنیفر لوپز با لباس منحصربه‌فردش در فشن شوی دیور در پاریس بسیار چشمگیر بود. او که با پیراهن زنانه کرم‌رنگ، با طراحی متفاوت و دستکش‌های چرم مشکی به همراه کیف برند دیور و عینک آفتابی مخصوص خود در پاریس حضور پیدا کرد، به یکی از جنجالی‌ترین افراد تبدیل شد. در فشن‌‌شوهایی که او حضور داشته است، افراد دیگری هم مثل جیسو از گروه معروف بلک‌پینک حاضر شده بودند که البته استایل جنیفر لوپز نسبت به سایرین برجسته‌تر و قابل‌توجه‌تر بود.

واقعیت این است که جنیفر لوپز همیشه انتخاب‌های خاص خود را دارد و با در نظر گرفتن آیتم‌های گوناگون و ست کردن انواع لباس‌ها مثل کت زنانه و دامن، کت و شلوار زنانه، کیف و کفش یا سرهمی خاص خود چشم‌ها را خیره می‌کند. او در این فشن‌شو نشان داد که شما چطور می‌توانید با انتخاب درست لباس و اکسسوری، استایلی خارق‌العاده و به‌یادماندنی داشته باشید. ضمن اینکه صرفا حتی با یک پیراهن ساده هم می‌توان در مرکز توجه قرار گرفت و این یکی از انتخاب‌های همیشگی جنیفر لوپز است که به شدت او را در مرکز توجه قرار می‌دهد.

استایل جنیفر در فشن شو برند Dior

برند دیور

برند دیور یکی از برندهای معتبر و خوش‌نام فرانسوی به‌شمار می‌آید که در تولید کالاهای لوکس مانند لباس، کیف، کفش، عینک و حتی لوازم آرایش و عطر زنانه فعال است و در سراسر دنیا یکی از بی‌نظیرترین شرکت‌های تولیدکننده این محصولات محسوب می‌شود. این برند توسط تاجر فرانسوی «برنار آرنو» مدیریت می‌شود و در حال حاضر یکی از خوش‌نام‌ترین و پرطرفدارترین برندها در صنعت مد و محصولات آرایشی و بهداشتی است. البته نام دیور را از نام طراح معروف فرانسوی «کریستین دیور» گرفته‌اند که امپراتوری عظیم طراحی لباس‌های زنانه خود را در سال ۱۹۴۶ میلادی بنیانگذاری کرد.

در همین راستا خیاطی زنانه معروف و پرآوازه کریستین دیور تنها قسمتی از مجموعه عظیم دیور محسوب می‌شود. در حال حاضر این برند ۱۶۰ بوتیک فعال در سراسر دنیا دارد و یکی از خوش‌نام‌ترین‌ها در حوزه مد و پوشاک به‌حساب می‌آید. این برند هر ساله در هفته مد پاریس شرکت می‌کند و با ارائه بهترین و جدیدترین لوازم و تجهیزات تلاش می‌کند تا خود را هرچه بهتر و و به‌روزتر معرفی کند. ضمن اینکه برای معرفی محصولات خود از افراد سرشناس مانند بازیگران و خوانندگان معروف جهان مانند جنیفر لوپز هم بهره می‌برد.

پیراهن کرم‌رنگی که جنیفر لوپز برای استایل متفاوت خود در فشن شوی دیور انتخاب کرد، در عین سادگی و زیبایی به شدت چشمگیر بود و تجربه‌ای عمیق و متفاوت از منظر زیبایی در پوشش را به همگان القاء می‌کرد. ضمن اینکه او به خوبی واقف است که چطور لوازم جانبی مانند زیورآلات، دستکش، کیف، کفش و عینک را با لباس خود هماهنگ کند تا به بهترین نحو و شکل ممکن، شیک‌پوش و در عین‌حال جذاب به نظر برسد. لباس انتخابی جنیفر در فشن‌شوی دیور کاملا دستدوز و مخصوص همین برند بود.

 

 

 

 

جنیفر در فشن‌شوی «ولنتینو»

برند ولنتینو را بیشتر به دلیل صورتی‌رنگ بودن لباس‌هایش می‌شناسند. البته اخیرا این برند رنگ‌های دیگر را هم وارد رنگ‌بندی لباس‌های خود کرده است. «ولنتینو گاروانی» اولین آتلیه خود را به همراه شریک زندگیش در سال ۱۹۵۹ در خیابانی که به یک کلیسا منتهی می‌شد، راه‌اندازی کرد. این مجموعه در طراحی خود متریال‌های گوناگونی مانند پارچه‌های براق، پارچه‌های مات، پارچه‌های پولکی، پارچه‌هایی با گل‌های درشت و رز، دستکش، پاپیون و جوراب‌های فیش نت را به‌کار می‌برد.

این برند معمولا محصولات خود را با رنگ‌های صورتی، سبز و قرمز در کنار اکسسوری‌هایی متنوع و خاص عرضه می‌کند. جنیفر لوپز در کالکشن برند ولنتینو این بار هم در پاریس درخشید و با لباس مشکی دست‌دوزی‌شده و بلند از برند ولنتینو در ترکیب با گردنبند، گوشواره و کفش مخصوص این برند، مثل همیشه چشم‎ها را به خود خیره کرد.

 

 

 

 

جنیفر در فشن شوی «الی صعب»

الی صعب هم مانند برند ورساچی یکی از برندهای حوزه پوشاک در جهان به‌شمار می‌آید. مالک اصلی این برند مردی اهل لبنان است که بزرگ‌ترین فرزند خانواده محسوب می‌شود. از آنجا که او به طراحی و فعالیت در حوزه مد و فشن علاقه زیادی داشت، فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرد. در حال حاضر برند الی صعب در فستیوال‌های بزرگ مد و فشن و همین‌طور کت‌واک‌های خوش‌نام و مشهور جهان حضوری همیشگی دارد و شما می‌توانید لباس‌های این برند را بر تن افراد مشهور مشاهده کنید. ضمن اینکه او در کنار لباس، محصولات دیگری مثل عطر زنانه استایل جنیفر لوپز مندلیف، ادکلن، کفش و کیف را هم تولید می‌کند.

جنیفر لوپز با حضور در برند الی صعب از لوک منحصربه‌فرد رونمایی کرد که از یک پیراهن بلند سبز‌رنگ یقه‌باز و یک شنل با گل‌های بزرگ و مینیاتوری تشکیل شده بود. این لباس با اندام گلابی او تناسب کامل داشت. جنیفر لوپز موهای خود را هم به یک طرف آرایش کرد و با یک روبان سبز و یک کیف سفیدرنگ در کنار جواهراتی از برند حسن‌زاده در فشن‌شوی الی صعب حاضر شد.

 

 

 

 

 

کلام آخر

واقعیت این است که تفاوتی نمی‌کند که شما تیشرت زنانه، هودی، کت و شلوار، دامن، نیم تنه، شومیز، کفش، کیف، سرهمی یا سایر عناصر لباس خود را حتما از یک برند خوش‌نام و معتبر تهیه کنید یا صرفا از نزدیک‌ترین بوتیکی که در دسترس شما قرار دارد، خریدهای خود را انجام دهید!

البته برندهای معتبر هیچ‌گاه لباس‌های نامتناسب تولید نمی‌کنند؛ اما در هر حال کم نیستند برندهایی با اعتبار نه چندان زیاد که بهترین و منحصربه‌فردترین لباس‌ها را عرضه و روانه بازار می‌کنند. در آخر این شما هستید که لوک اصلی خود را با انتخاب‌های شخصی مشخص می‌کنید و با استایلی که می‌سازید، می‌توانید توجهات را در جمع به خود معطوف کنید.