استایل بهنوش طباطبایی، شیک پوشی و سردرگمی

استایل بهنوش طباطبایی، شیک پوشی و سردرگمی
استایل بهنوش طباطبایی، شیک پوشی و سردرگمی

بررسی استایل بهنوش طباطبایی

پوشش و استایل، ظاهر و لباس را، شاید بار‌ها گوشزد شود که نسبت به باطن و روحیات، در درجه دوم قرار دارد. اما پیش از درک روحیه و منش هر فرد، چشم ظاهر شخص را آنالیز می‌کند. چه بسا که فردی محبوب و شناخته شده مانند بازیگران و سلبریتی‌ها باشد. در این موارد پوشش به دقت بررسی می‌شود. در ادامه به استایل بهنوش طباطبایی، بازیگر زیبا، توانمند و خوش‌پوش پرداخته می‌شود. بازیگری که، با رعایت نکات پوششی‌می‌تواند سردرگرمی استایل خود را به یک امضا شخصی تبدیل کند.

• بایوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی، از بازیگران به نام سینما، تئاتر و تلویزیون است که در 27 اردیبهشت سال 1360 در تهران چشم به جهان گشود. در دوران تحصیلات ابتدایی و همکلاس بودن با مهراوه شریفی‌نیا، موجب علاقه و شیفتگی بهنوش طباطبایی به دنیای‌هنر و رسانه شد. او تحصیلات خود را در مقطع لیسانس در رشته کامپیوتر، فوق لیسانس و دکترا در رشته روان شناسی بالینی ادامه داد. در کنار تحصیل، دوره‌های بازیگری را در دانشکده هنر‌های زیبا گذراند. از سال 77 با بازی در مجموعه تلویزیونی یونس،کار هنری خود را آغاز کرد و با سریال مسافری از هند به شهرت رسید.

 

بهنوش طباطبایی در سریال مسافری‌از هند

 

• ویژگی‌های‌شخصیتی بهنوش طباطبایی

برای بررسی استایل و پوشش هر فرد، نیاز به بررسی علایق و سلیقه آن فرد لازم است. بهنوش طباطبایی آرام، کم حرف، صبور و کم حاشیه است. ( به جز زمان جدایی از مهدی پاکدل) او به ورزش، موسیقی و مطالعه علاقه دارد. بهنوش طباطبایی از حامیان حیوانات است و خود گربه‌ دارد. با دانستن این نکات، حال به بررسی استایل بهنوش طباطبایی می‌پردازیم.

 

بهنوش طباطبایی با گربه خود به نام نارنگی

 

• استایل بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی با چشمان زیبا، بینی جراحی شده، پوست روشن، مویی که اغلب به رنگ قهوه‌ای و نچرال است، یاد می‌شود. ابروهای او با گذر زمان پهن‌تر شده و میکاپی ملایم دارد. سبک پوشش بهنوش طباطبایی، ترندی و همگام با مد روز است. او از هماهنگی اکسسوری‌هایی مثل رنگ شال با کیف و لاک لذت می‌برد. در استفاده از انگشتر، ساعت و کمربند مینیمال عمل می‎کند. پالت رنگی مورد علاقه بهنوش طباطبایی، آبی و سرمه‌ای است اما در کنار آن از مشکی، قهوه‌ای، صورتی و زرد به صورت مونوکروم و یا ترکیب با یکدیگر استفاده می‌کند. در انتخاب شال و روسری عملکرد مطلوبی دارد اما شاید دقت بیشتری برای انتخاب کیف لازم داشته باشد. ( جشنواره فیلم فجر و کیف Tote ) اگر به پوشش خانم بهنوش طباطبایی در طی این سال‌ها نگاهی‌انداخته شود، پوشش رسمی، اسپرت و آوانگارد را می‌ توان در استایل او دریافت. تغییر در استایل بهنوش طباطبایی بعد از سال‌ها، با چتری، پوششی متفاوت و ماکسیمال نگاه‌ها را به خود جذب کرد. در یک بررسی کلی، خوش پوشی و سرگردانی در کنار هم ضرورت وجود استایلیست و یا دانش آن را یادآور می‌شود.

• بررسی چند استایل جنجالی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بعد از 2 سال کم کاری با ظاهری جدید در سال 98، چتری و پانچو سرمه‌ای توجه‌ها را به خود جلب کرد. او با پانچو خوش دوخت سرمه‌ای، (اپلیکه و ریش بابا) دامن شلواری، بوت کار شده و کیف دستی( کلاچ) نیمانی که انتخاب درست و مطلوبی بود، استایل مونوکروم خود را تکمیل کرد. شاید استفاده از کیف دستی (Tote) به جای کیف دستی و کلاچ، انتخاب بهتری بود. استایل صورتی او، در کنسرت علیرضا قربانی نیز، با شنل خز بنفش، شال و بوت طوسی و پیراهن بنفش مورد توجه قرار گرفت. در این استایل‌ها، رنگ صورتی و آبی به کرات استفاده شد.

 

استایل متفاوت بهنوش طباطبایی

 

• تبلیغ بهنوش طباطبایی برای پوشاک چرم

بهنوش طباطبایی برای تبلیغ در یک برند پوشاک چرم، مورد انتقاد حامیان حیوانات و محیط زیست قرار گرفت. او در پاسخ گفت:" اتفاقا این کار خیلی به محیط زیست ما کمک می‌کند. همان طور که ما به قصابی می‌رویم و گوشت می‌خریم، چرا آن زمان نمی‌گوییم خوردن گوشت که به قیمت کشته شدن یک حیوان است، ناعادلانه است؟ بسیار خوب است که پشم و پوست حیوانی‌که برای مصارف گوشتی کشته شده را استفاده کنیم تا روی زمین باقی نماند، چون تولید میکروب می‌کند. پس این پوست باید در این سیستم استفاده شود.

 

تبلیغ پوشاک چرمی توسط بهنوش طباطبایی

 

با بررسی پوشش و استایل بهنوش طباطبایی، صرف نظر ازسلیقه شخصی او، می‌نوان ضرورت حضور یک استایلیست، به خصوص در مراسم‎ها را فهمید. استایلست با شناخت فرد، روحیه و ویژگی‌های ظاهری، موقعیت و dress code استایل شخصی سازی شده را برای فرد انتخاب می‌کند. ظاهر هم به اندازه باطن اهمیت دارد؛ چه بسا که فردی تاثیرگذار و محبوب در جامعه باشد. شما چه نظری درباره استایل بهنوش طباطبایی دارید؟