معرفی استایل ویمسیکال

معرفی استایل ویمسیکال
معرفی استایل ویمسیکال

   ممکن است تا به حال نام استایل ویمسیکال به گوشتان خورده باشد. این استایل بسیار متفاوت و جادویی است. ویمسیکال رنگ‌ها را می‌ستاید و توانایی خاصی در ترکیب رنگ‌ها، الگوها و بافت‌ها دارد. در ویمسیکال به ندرت رنگ مشکی به چشم می‌خورد. سایر رنگ‌ها مانند آبی روشن، انواع سایه‌های صورتی، سبز و گاهی رنگ‌های خنثی مانند قهوه‌ای و خاکستری در این استایل به کار می‌روند. در ویمسیکال چاپ‌ها و اکسسوری‌های مختلف یافت می‌شوند. طرفداران این استایل عاشق طرح‌های عجیب و غریب و منحصر به فرد مانند طرح‌های خال‌خالی، گل‌گلی و دیگر الگوها هستند. یک کت خاص و کفش‌های پاشنه بلند و رنگارنگ برای کمد ویمسیکال ضروری هستند.

 

استایل جادویی ویمسیکال چیست؟

 

ویمسیکال یعنی از فشن لذت ببرید و از ریسک کردن نترسید. این استایل، جادویی و پر از زندگی و تخیل است. ویمسیکال برای افرادی که زیبایی را در هر چیز بزرگ و کوچکی می‌یابند عالی است. این استایل پاسخ به کودک درونی است که هنوز دنبال به حقیقت پیوستن افسانه‌هایش است. افرادی که این استایل را انتخاب می‌کنند از دیده شدن نمی‌ترسند و نمی‌خواهند عقب بایستند. آن‌ها از استایل فانتزی خود و این که تمام چشم‌ها به ایشان خیره شوند لذت می‌برند.

آیا شما هم اینطور هستید؟ یاد بگیرید چطور کمدی که به اندازۀ روحتان ویمسیکال باشد بسازید. رویاهایتان را در آغوش بگیرید و تخیلتان را آزاد کنید. این استایل الهام بخش یک زندگی بی‌خیال، رمانتیک، خلاقانه و پر از شگفتی‌های کوچک است. با این استایل جذاب، شیرین و خیال‌انگیز حتی ساده‌ترین روزها هم سرشار از خنده و شادی می‌شوند.

 

یک زیبای متولد نشده؛ این استایل در شادی متبلور می‌شود

 

قبل از آن که چیزی از کمد بردارید از خود بپرسید آیا این لباس حس افسانه و جادو دارد یا نه! از انتخاب‌های رنگی تا چاپ‌های گل‌گلی و اکسسوری‌های بزرگ و کودکانه، این خلاقیت و زیبایی برای استایل ویمسیکال ضروری است. چه میزبان مهمانی باشید یا به جشن رفته باشید، چه برای قدم زدن رفته باشید یا خاطرات کودکی را زنده کرده باشید؛ به چیزهایی که یادآور داستان‌های افسانه‌ای مورد علاقۀ شما هستند، احساس جذاب و خوش‌بینانه‌ای داشته باشید. لباس پوشیدن خلاقانه به معنای بیان شخصیت به روش غیرمعمول است؛ خواه از طریق اکسسوری باشد یا رنگی که پوشیده‌اید و یا چاپی که به آن علاقه دارید. فقط کافی است یک عنصر سرگرم‌کننده در ظاهر خود پیدا کنید.

 

jadoy

 

 

رنگ‌های آبنباتی و پاستلی و تضادهای زیاد

 

استایل ویمسیکال تجسم دیوانگی و سبک دلی است که ما را به روزهای بی‌دغدغۀ کودکی باز می‌گرداند. به سراغ رنگ‌های غیرطبیعی بروید. رنگ‌هایی آنقدر روشن یا آنقدر ملایم که وجودشان برای این دنیا خیلی خوب و خالص باشد؛ آنقدر جادویی که حتی لحظه‌ای فراموش می‌کنید چیز بدی در این دنیا وجود دارد.

روانشناسی رنگ‌ها به ما می‌آموزد که رنگ‌های روشن انرژی را برای ما به ارمغان می‌آورند. می‌توان برای ایجاد حس مثبت از آن‌ها استفاده کرد. این رنگ‌ها حس معصومیت ایجاد می‌کنند. رنگ‌های آبنباتی روشن مثل صورتی پاستلی ملایم یا آبی کودکانه بهترین رنگ‌ها هستند. مطمئن باشید که اگر دو رنگ متضاد داشته باشید یا حتی رنگ سوم را اضافه کنید، حال و هوای شاد را تشدید خواهید کرد. این استایل اغلب بسیار رنگارنگ است. با این حال اگر رنگ خنثی نیاز دارید، می‌توانید رنگ سفید را به دلیل ماهیت معصومانه‌اش انتخاب کنید.

به این رنگ‌ها توجه کنید:

 

صورتی

 

رنگ صورتی با صدای بلند فریاد می‌زند: من یک شاهزاده پری هستم. هیچ رنگ دیگری نمی‌تواند اینطور باشد. صورتی در سایه‌های ملایم، ملایم است و در سایه‌های پررنگ، هیجان‌انگیز. این رنگ یک انتخاب عالی برای استایل ویمسیکال است.

 

 آبی

 

این رنگ با مقدار بیشتری از احساسات متفاوت به نرمی سخن می‌گوید. پوشیدن آن در این سبک، افکار شخصیت‌های افسانه‌ای کلاسیک مانند آلیس در سرزمین عجایب و سیندرلا را به یاد می‌آورد.

 

 بنفش

 

بنفش حس قوی سحر و جادو را دارد. این رنگ، رنگ سنتی خانواده‌های سلطنتی است. بنفش در سایه روشن‌های ماورایی و اثیری ظهور می‌کند.

 

زرد

 

این رنگ به همان اندازه که مشخص است، شاد است. زرد یادآور خورشید است. رنگ مورد علاقۀ کودکان است. زرد پاستلی را انتخاب کنید تا شادی ملایم و شیرینی به ظاهر خود اضافه کنید.

 

سبز لیمویی

 

با رنگ سبز لیمویی شادی لباستان را افزایش دهید. با یک انتخاب غیر معمول می‌توانید ویژگی عجیب و غریب و خلاقانه به ظاهر خود اضافه کنید.

 

rang_hay_mokhtalt

 

 

ظاهر پفی، فون و روان

 

بیشتر از هر چیز نوعی بازیگوشی معصومانه در این استایل زیبا حاکم است. این موضوع در شکل لباس‌ها هم صدق می‌کند. با خیال راحت به منحنی‌های لباس اجازه دهید شما را زیباتر کنند، اما حواستان باشد که زیاده‌روی نکنید. تکه‌هایی بپوشید که به اندازۀ کافی روان باشند تا پیچ و تاب بخورند. از لباس‌هایی استفاده کنید که در پف بودن آن‌ها گم شوید. یقه‌های پررنگ و کلاسیک هم به ظاهر شما زیبایی می‌دهند.

گل‌های پررنگ و الگوهای عجیب و غریب

لباس‌هایی انتخاب کنید که حس پوشیدن یک باغ کامل را به شما می‌دهند. طرح‌های گل‌دار بزرگ بسیار انرژی‌بخش هستند. علاوه بر این می‌توانید چاپ‌های کلاسیک مانند خال‌خالی، راه‌راه، لوزی یا مشبک، شطرنجی و یا چاپ‌های مصور و عجیب و غریب را به ظاهرتان اضافه کنید. همانطور که در استفاده از رنگ‌های متضاد اشاره کردیم، از ترکیب چاپ‌های مختلف نترسید تا ظاهر شما بیشتر ویمسیکال شود. برخی افراد از بازی کردن با الگوهای ترکیبی می‌ترسند. ممکن است کمی بی‌باکانه به نظر برسد، اگرچه آنقدرها هم دشوار نیست.

 

اکسسوری‌های عجیب و درشت

 

استفاده از اکسسوری‌های عجیب یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای وارد کردن یک ویژگی خاص به استایل است. به طور مثال با استفاده از سنجاق‌های عجیب و غریب، جواهرات شاد، کیف‌های جالب، شلوارها و جوراب‌های چاپی، روسری‌های خوش‌رنگ یا یک کلاه کلاسیک استایلتان را به گونه‌ای شخصی‌سازی کنید که بیانگر شخصیت شما باشد. هرچه اکسسوری بزرگ‌تر، عجیب‌تر و نمادین‌تر باشد، بیشتر افکار سرگرم‌کننده و شاد کودکی را به همراه خواهد داشت. به این ترتیب ظاهر شما کاملاً ویمسیکال خواهد شد.

 

پارچه‌های جادویی

 

اگر در دوران کودکی از پارچه‌های طرحدار استفاده می‌کردید، بدانید که آن‌ها هنوز هم ارزش بودن در کمدتان را دارند. پارچه‌های توری و ارگانزا، کلاسیک و انرژی‌بخش هستند. پارچۀ توری، ابریشم و تافته راه‌هایی عالی برای ظاهر جادویی شما هستند. استفاده از پارچه‌های کاربردی مانند کتان، به خصوص اگر چاپ‌های سرگرم‌کننده داشته باشد، کاملاً قابل قبول است.

 

parche_hay_tarh_dar

 

مواد پیشنهادی لازم برای استایل ویمسیکال

 

• لباس‌هایی با آستین پفی
• پیراهن‌ها و بلوزهای رنگی
• بلوز و لباس‌های عروسکی
• دامن‌های شیک
• شلوارهای گشاد
• پاشنه‌های عجیب
• بوت‌های گل‌گلی
• یقه‌های تزئینی
• جوراب‌های رنگارنگ (جوراب ساق بلند و جوراب‌شلواری رنگی)
• لباس‌های مردانه
• اکسسوری‌های رنگی و شاد که یادآور جادو و تخیل هستند (مانند گل، پروانه، رنگین‌کمان و...)


یک یادآوری مهم، استایل یک مسئلۀ شخصی است. بهترین کاری که می‌توانید در استایل ویمسیکال انجام دهید این است که خلاقانه خودتان باشید. اضافه کردن یا تغییر موارد بالا برای تطابق با شما، سلیقه و شخصیت شما است. هیچ چیز دیگری نمی‌تواند در استایل باعث ایجاد احساس جسارت و بازیگوشی در تخیل زیبای شما شود. استایل مانند سایز لباس نیست که مخصوص همه باشد. هیچ یک از ما شبیه به هم نیستیم. همه تفاوت‌هایی داریم که ما را منحصر به فرد می‌کنند. این تفاوت‌ها می‌توانند در لباسی که می‌پوشیم متجلی شوند. این تفاوت‌ها زیبایی استایل شخصی هستند.