استایل پریناز ایزدیار در مراسم مختلف

استایل پریناز ایزدیار در مراسم مختلف
استایل پریناز ایزدیار در مراسم مختلف

الگوی پوششی پریناز ایزدیار چیست؟

پریناز ایزدیار بازیگر سینما و تلویزیون متولد شهریور 1364 است. او را بیشتر به خاطر بازی اش در سریال زمانه، ساخته حسن فتحی می شناسیم. پریناز، متولد بابل بوده و دارای مدرک لیسانس در رشته گرافیک است. آغاز بازیگری او در تله فیلم هایی بود که استارتش از سال 1386 خورد. زمانی که برای بازیگری در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست داد و قبول شد. همچنین اولین سریالش، پنج کیلومتر تا بهشت بود که در ماه رمضان پخش می شد. از فیلم های او می توانیم به لتیان، متری شیش و نیم، سرخ پوست، ابد و یک روز، خط ویژه، تابستان داغ و غیره اشاره کنیم. همچنین در سریال های معروف جیران و شهرزاد نیز به نقش آفرینی پرداخته است. به همین واسطه ما در این مطلب به استایل پریناز ایزدیار در جشن های مختلف پرداخته ایم. همراهمان باشید.

پریناز ایزدیار از چه سبک پوششی پیروی می کند؟

به طور کلی خانم ایزدیار از آن دسته از سلبریتی هایی نیست که سبک خاصی را دنبال کند، بلکه اتفاقا در مرور زمان، تغییراتی واضحی در استایل او مشاهده می شود که نشان از تغییر سلیقه یا تجدید نظر در کمک گرفتن از استایلیست شخصی اش دارد. به طور مثال در استایل های اولیه اش، از کیف های بزرگ تری استفاده می کرد، اما به مرور زمان کیف های کوچک تری را در دستانش می بینیم. البته این قضیه کمی هم متاثر از حرکت دنیای مد و فشن به سمت استفاده از کیف های کوچک تر هم بوده است. به طورکلی اما، بخش ثابت استایلش بهره گیری از سبک پوششی کلاسیک و رسمی بوده است. شاهد کمتر مراسمی بوده ایم که مانتوی اندامی و کتی به تن نداشته باشد. حتی در مراسم های خارجی که شرکت کرده هم، استایلی بسیار ساده و با جزئیات اندکی داشته است.

34امین جشنواره فیلم فجر (1394)

در این جشنواره، پریناز ایزدیار برای بازی در فیلم ابد و یک روز، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. در اختتامیه این جشنواره، ایزدیار پالتویی کوتاه به رنگ مشکی به تن داشت. پالتو در نهایت سادگی، با یقه های برگشته و به همراه کمربندی بود که در جلوی پالتو بسته می شد. شلوار کتان مشکی پوشیده بود تا جذابیت بوت هایش کمرنگ نشود. چکمه های مشکی و پاشنه تختی به پا داشت و قدش تا زیر زانو می رسید. نقطه قوت این استایل سر تا پا مشکی، شال زرشکی اش بود که در نهایت سادگی یک سرش را بر روی شانه چپش انداخته بود. کیف مشکی نسبتا بزرگ و عینک ری بن قهوه ایش استایلش را تکمیل می کرد.

 

استایل پریناز ایزدیار

 

16امین جشن حافظ (1395)

پریناز در این مراسم، از استایلی بهره گرفت که انتقادهای زیادی را در پی داشت. در حالی که برای دو فیلم ابد و یک روز و سریال شهرزاد کاندید دریافت جایزه شده بود، برای بازی در فیلم ابد و یک روز به عنوان بهترین بازیگر زن سینما، برنده شد. اگرچه در سال 95 برای هنرنمایی در پروژه هایی چنین بزرگ و مطرح، بسیار معروف شده بود اما، انتخاب لباس هایش مورد پسند اکثریت قرار نگرفت. استایلیست ایشان سعی در ایجاد یک استایل مونوکروم کرده بود، اما دخیل کردن یک طرح شلوغ در مهم ترین بخش لباس او، متاسفانه تلاش او را از بین برده بود. مانتوی کرم رنگی که در پایین تنه اش از گل های آبی و صورتی استفاده شده بود. شال سفید ساده و کفش های کالج کرم، به همراه کیف دوشی کوچکی به رنگ صورتی، از باقی انتخاب هایش بود.

 

استایل پریناز ایزدیار

 

جشن منتقدان سینما (1395)

در این جشن، خانم ایزدیار موهای خود را چند درجه روشن تر کرده و به رنگ عسلی درآورده بود. پوشش انتخابی او، مانتویی بلند تا ساق پا به رنگ آبی آسمانی بود. پایین مانتو به شکل طرح های کنگره ای، از رنگ سفید استفاده شده بود. طبق مد سال 95، برشی در قسمت سینه داشت که در زیرش از پارچه ای مشکی استفاده شده بود. این پارچه مشکی تا قسمت یقه بالا آماده بود و آن را به شکل برگشته، تزئین کرده بود. متناسب با همین پارچه، پریناز از شال ساده مشکی هم استفاده کرده بود. او این مانتو را با شلوار راسته ای به رنگ مشکی و طبق عادت همیشگی اش، پارچه ای و کفش هایی با پاشنه های بسیار کوتاهی ست کرده بود. طبق الگویی که تازه از آن پیروی می کرد، کیفی مشکی با طرح YSL و با بند زنجیری به دست داشت.

 

استایل پریناز ایزدیار

 

35امین جشنواره فیلم فجر (1395)

کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم سینمایی تابستان داغ، در این مراسم برای اولین بار از پیراهن به جای استایل مانتو و شلوار استفاده کرد. پیراهن انتخابی او، پارچه ی بسیار ساده ای به رنگ سورمه ای بود که در زیر مانتوی طرح دار سورمه ای و سفیدی پوشیده شده بود. در قسمت لبه‌های مانتو حاشیه‌ای به رنگ سفید و زرشکی وجود داشت. این استایل به وسیله ساپورت مشکی ضخیمی، به همراه کفش های مشکی با پاشنه ای کوتاهی و روسری زمستانی مشکی تکمیل شده بود. طبق عادت همیشگی اش، ناخن هایش لاک داشت و از ساعت استفاده کرده بود. کیفی قهوه‌ای با طرح‌های طلایی و کیسه مانند نیز جزء جذاب استایلش بود.

 

استایل پریناز ایزدیار

 

اکران خصوصی فیلم سرخ پوست (1398)

استایل پریناز ایزدیار در این مراسم هم نسبت به گذشته، متفاوت بود. خانم ایزدیار از مانتویی با تم سنتی به رنگ سبز بهره گرفته بود که طرح هایی به رنگ قرمز و آبی داشت. همچنین در ادامه مانتو، حاشیه ای آبی رنگ دوخته شده بود که سنتی بودن آن را بیشتر نشان می داد. او این مانتو را با دامنی مشکی و صندل های ساده طلایی به پا داشت که جذابیتش را با لاک قرمز بیشتر می کرد. شال مشکی و دستبند استیل او، جذابیت این استایل را چند برابر کرده بود. موهای خانم ایزدیار برخلاف همیشه به شکل فر ریز آرایش شده بود. با مقایسه ای حدودی، آرایش او در این مراسم نسبت به باقی جشن ها بسیار درست و اصولی انتخاب شده بود و زیبایی ایشان را بیشتر نشان می داد. پریناز این استایل را با کیف زیبا و کوچکی به رنگ مشکی ست کرده بود.

آیا می دانستید او این لباس را اخیرا در اکران مردمی فیلم مغز استخوان هم پوشیده است؟ با تغییری در مو و استفاده از کیف و کفش.

 

استایل پریناز ایزدیار

 

37امین جشنواره فیلم فجر (1397)

در روز هشتم این جشنواره و برای اکران فیلم سرخ ‌پوست، ایزدیار از اورال مخملی به رنگ آبی کاربنی استفاده کرده بود که نسبت به استایل ‌های قبلی او متفاوت محسوب می ‌شد. برای روی آن جلیقه‌ ی ساده مشکی انتخاب کرده بود که بر روی شانه ‌ها به آینه کاری، مزین شده بود. سرهمی در قسمت کمر تنگ می ‌شد. این استایل با کیف کوچکی به رنگ مشکی و آبی و البته شال ساده مشکی تکمیل شده بود. شاید این استایل را بتوان به عنوان سومین استایل برتر پریناز ایزدیار نام ‌گذاری کرد.

 

استایل پریناز ایزدیار

 

جشنواره فیلم برلین (2018)

استایل پریناز ایزدیار که برای شرکت در فرش قرمز فیلم سینمایی خوک طراحی شده بود، چیزی نه برخلاف استایل ‌های گذشته اما تاثیرگذار و شیک بود. او شومیز جلوبسته ‌ای به رنگ مشکی را با دامن طوسی تیره ست کرده بود. این دامن با مدل جالبی که داشت، نقطه قوت این استایل محسوب می ‌شد. دامنی ساده که بر روی قسمت شکم جیبی به صورت نصف یک ده ضلعی داشت و از دو طرف برش ‌هایی از همان پارچه به جلو آمده و به واسطه یک بند به هم متصل شده بودند. دو لبه این قسمت‌ های اضافه، از قد خود دامن بلندتر بودند و همین طرح باعث شده بود که این پوشش پایین تنه، چیزی بیش از یک دامن به نظر رسد. به عنوان کاوری برای پاها، او از جوراب شلواری ضخیم مشکی و نیم بوت ‌های سیاه نوک تیزی استفاده کرد که بر کلاسیک بودن استایلش، می ‌افزود.
طبق معمول همیشه او سعی کرده بود تا توجه ‌ها را معطوف سر به پایینش کند. به همین دلیل از شال مشکی استفاده کرده بود. ایزدیار برای خارج کردن تیپش از سادگی، گردنبندی با طرح ‌های ورقه ‌های مخروط و دایره و همچنین از کیف کوچک طوسی استفاده کرده بود.

 

استایل پریناز ایزدیار

 

فرش قرمز سریال جیران (1400)

استایل پریناز ایزدیار در این مراسم، پالتوی چهارخانه طوسی، مشکی و زرد بوده ‌است. این پالتو که یقه ‌هایی برگشته داشت با شلوار راسته پشمی طوسی روشن ست شده بود. رنگ زرد دوخت لبه ‌های این پالتو با دکمه ‌ها و کیف کوچک و زرد خانم ایزدیار، ست شده بود. شال او به رنگ طوسی تیره بود که با کفش ‌هایش استایل شده بود. میکاپ پریناز در این مراسم نشان از بازگشت به مد مورد علاقه قبلی ‌اش دارد.

 

استایل پریناز ایزدیار

خانم ایزدیار در مراسم مختلف دیگری نیز شرکت داشته است که سرچ کردن و دیدنشان در اینترنت خالی از لطف نیست. استایل پریناز ایزدیار بر خلاف خیلی از بازیگرها در طی زمان دستخوش تغییر زیادی نبوده و جذاب ترین قسمت استایلش همیشه کیف هایش بوده است. استایل مورد علاقه شما از این خانم بازیگر چیست؟