رازهای جذابیت استایل کندال جنر

رازهای جذابیت استایل کندال جنر
رازهای جذابیت استایل کندال جنر

کندال جنر کیست؟


افراد مشهور جهان از گذشته تا به امروز به عنوان الگو برای هم‌نسل‌های خود بوده‌اند. با پیشرفت رسانه و آشنایی هر چه بیشتر مردم با سلبریتی‌های جهان، این افراد بیش از پیش به طرفداران خود افزوده‌اند. کندال جنر، یکی از سلبریتی‌های جوان و زیبایی است که این روزها طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. کندال جنر با بیش از ۲۴۹ میلیون فالوئر در اینستاگرام، یکی از مطرح‌ترین سلبریتی‌های حال جهان است. جنر در واقع به عنوان مدلی سرشناس و ثروتمند در دنیای مد فعالیت دارد. او همچنین با تعداد بالای فالوئرای اینستاگرامش، به عنوان مدل معروف اینستاگرام نیز شناخته می‌شود. همکاری‌های متعدد جنر با برندهای پوشاک جهان و موفقیتش در دنیای مد، سبب شده است که در این مطلب به جزئیات زندگی و استایل این سلبریتی بپردازیم. اگر شما نیز از طرفداران استایل کندال جنر هستید، این مطلب را از دست ندهید.


بیوگرافی کندال جنر


کندال نیکول جنر (Kendall Nicole Jenner)، در سوم نوامبر ۱۹۹۵ در لس آنجلس آمریکا متولد شد. کندال فرزند بروس جنر ورزشکار آمریکایی و همچنین کریس جنر شخصیت تلویزیونی و بازرگان آمریکایی است. او یک خواهر تنی به نام کایلی و ۸ خواهر و برادر ناتنی دارد. کیم، کلویی، کورتنی و راب کارداشیان از دیگر سلبریتی‌های مشهور آمریکا و در واقع خواهرها و برادر ناتنی کندال هستند. خانواده جنر-کارداشیان دارای یک سریال واقعیت‌نما تلویزیونی به نام پابه‌پای خانواده کارداشیان است. این سریال پخش خود را از سال ۲۰۰۷ آغاز کرده است و موضوع اصلی آن زندگی شخصی و حرفه‌ای اعضای این خانواده است. کندال جنر از سال ۲۰۰۷ با پخش این سریال فعالیت خود را در رسانه آغاز کرد. این سریال تلویزیونی نقش پررنگی در شهرت خانواده کارداشیان-جنر داشته است.

کندال جنر حرفه مدلینگ خود را تنها زمانی که ۱۴ سال داشت و به دنبال همکاری با برند Forever 21 آغاز کرد. او سپس در سن ۱۷ سالگی به نیویورک رفت تا این حرفه را به صورت جدی دنبال کند. او از سال ۲۰۱۴ به بعد شانس حضور در هفته‌های مد جهان را به دست آورد. امروزه کندال جنر را در حال همکاری با برندهای بسیاری می‌بینیم. او همچنین با برندهای آرایشی نظیر استی لادر (Estée Lauder) نیز همکاری دارد. قد بلند و اندام زیبای کندال جنر در موفقیت او در حرفه مدلینگ تاثیر بسیاری داشته است. البته ثروت و شهرت خانوادگی کندال نیز یکی دیگر از فاکتورهای موفقیت او به شمار می رود.


کندال جنر در فشن شو هفته‌های مد جهان

خصوصیات استایل کندال جنر


شهرت و پیشینه خانوادگی کندال جنر، همواره او را در مرکز توجه قرار داده است. به همین دلیل کندال از جمله کسانی است که باید توجه ویژه‌ای به لباس‌های خود داشته باشد. کندال جنر را می‌توان در مراسم‌های رسمی با لباس‌هایی فاخر و گران‌قیمت دید. او همچنین از افرادی است که به خوبی از ویژگی‌های مثبت اندام خود آگاه است و همواره سعی در بهتر نشان دادن آن‌ها دارد. از ویژگی‌های مثبتی اندام جنر می‌توان به پاهای کشیده و خوش‌فرم و کمر بسیار باریک او اشاره کرد. او در انتخاب لباس‌های رسمی و غیررسمی خود، مدل‌هایی را در نظر می‌گیرد که این ویژگی‌های مثبت را برجسته‌تر کنند. کندال جنر در انتخاب آیتم‌های پوششی‌اش بسیار سنجیده و مطابق مد روز عمل می‌کند. همچنین می‌توان کندال جنر را فردی جسور در انتخاب‌های پوشش‌اش به حساب آورد.


علاقه به شلوار جین‌ های فاق بلند


کندال جنر در پوشش روزانه، استایل خاص و منحصر به فرد خود را دارد. لباس‌های ساده و مینیمال با ترکیب رنگ‌های خنثی از جمله لباس‌های انتخابی او هستند. می‌توان گفت جنر در استایل شخصی‌اش، تا حدودی از سبک تام بوی پیروی می‌کند. یکی از آیتم‌هایی که در اکثر استایل‌های خیابانی کندال دیده می‌شود، شلوار جین است. شلوار جین زنانه به ویژه جین‌های فاق بلند، از جمله آیتم‌های خاصی هستند که کندال برای نشان دادن خوش‌فرمی پاهایش از آن‌ها استفاده می‌کند.


کندال جنر و استفاده از شلوار جین فاق بلند

استفاده از تیشرت‌های سفید مینیمال


آیتم دیگری که در استایل‌های خیابانی کندال جنر کاربرد فراوانی دارد، تیشرت‌ سفید است. تیشرت‌های سفید و ساده به راحتی با انواع جین و شلوارهای دیگر استایل می‌شوند. کندال جنر با ترکیب تیشرت سفید و شلوار جین استایلی مرتب و بدون حاشیه به نمایش می‌گذارد. این ترکیب برای شخصی که همواره در معرض دوربین پاپاراتزی‌هاست، کم‌ریسک‌ترین و راحت‌ترین حالت استایل است. تیشرت سفید زنانه اگر به درستی و به همراه اکسسوری‌های مناسب ترکیب شود، استایل کژووال مرتب و جذابی خلق می‌کند.


استفاده از تیشرت سفید در استایل کندال جنر

استایل جذاب با کراپ تاپ مناسب اندام


یکی دیگر از آیتم‌هایی که به وفور می‌توان در استایل کندال جنر دید، نیمتنه یا کراپ تاپ است. کراپ تاپ از جمله لباس‌هایی است که می‌تواند کمر باریک و شکم تخت کندال را به نمایش بگذارد. کندال جنر بسیار هوشمندانه از این آیتم برای جلوه هر چه بیشتر اندامش استفاده می‌کند. در واقع کراپ تاپ در استایل کندال به امضای شخصی او تبدیل شده است. از ویژگی‌های مثبت کراپ تاپ‌ها می‌توان به ترکیب زیبایشان با انواع دامن و شلوار فاق بلند زنانه اشاره کرد.


استفاده از کراپ تاپ در استایل کندال جنر

پوشیدن بوت و نیم بوت‌های چرمی


نیم بوت‌ها تاثیر زیادی در استایل کندال جنر دارند. کندال به خوبی می‌داند که این بوت‌ها از آیتم‌های ضروری برای کمد هر دختری هستند. بوت‌های تخت نقش مهمی در تکمیل استایل تام بوی کندال ایفا می‌کنند. نیم‌بوت‌های ساده از آیتم‌هایی هستند که در استایل‌های زمستانی کندال جنر توجه طرفداران مد را به خود جلب می‌کنند.


حضور بوت در تکمیل استایل کندال جنر

استفاده از اکسسوری های مناسب


یکی از ویژگی‌های مهم استایل کندال جنر، ثبات و سادگی آن است. کندال از سلبریتی‌هایی است که جز در موارد خاص، از اکسسوری‌های زیاد و عجیب دوری می‌کند. در استایل او معمولا اکسسوری‌های ظریف و متناسب با لباس‌هایش دیده می‌شود. عینک خلبانی و دیگر مدل‌های ظریف آفتابی نیز از اکسسوری‌های مورد علاقه کندال هستند. کندال در انتخاب کیف و کفش نیز کاملا هوشمندانه عمل می‌کند. این سادگی و ثبات را می‌توان در استایل مو و آرایش او نیز مشاهده کرد. موهای تیره رنگ و معمولا دم اسبی کندال جنر، از ویژگی‌های منحصر به فرد اوست.


کندال جنر و استفاده از عینک خلبانی

در میان اعضای خانواده کارداشیان-جنر، کندال یکی از موفق‌ترین و با استعدادترین افراد است. البته نمی‌توان منکر تاثیر شهرت خانوادگی در این موفقیت شد. با تمام این‌ها، او امروزه به عنوان یکی از پرطرفدارترین و تاثیرگذارترین سلبریتی‌های جهان شناخته می‌شود. امیدواریم خواندن نکات مربوط به استایل کندال جنر برایتان لذت‌بخش بوده باشد.