در مهمانی‌های زمستانه چه بپوشیم؟

در مهمانی‌های زمستانه چه بپوشیم؟
در مهمانی‌های زمستانه چه بپوشیم؟

در مهمانی‌های زمستانه چه بپوشیم؟

اگر در فصل تابستان به مهمانی دعوت شویم، احتمالاً خیلی دغدغه‌ی پیدا کردن لباس مورد نظرمان را نداریم و به راحتی لباس دلخواه خود را پیدا می‌کنیم و می‌پوشیم. حالا به این فکر کنید که در فصل زمستان به مهمانی دعوت شوید، چه می‌کنید؟ چه لباسی انتخاب می‌کنید؟ قطعاً انتخاب لباس در مهمانی های زمستانه با چالش‌هایی همراه است و شما باید موارد زیادی را در نظر بگیرید، از جمله این که لباس شما گرمای لازم را داشته باشد و همین امر شما را در انتخاب لباس محدودتر می‌کند. با این حال مهمانی‌ها در زمستان همچنان در جریان هستند و لازم است لباس مناسبی برای خود انتخاب کنیم.

بافت‌های زمستانه؛ همیشه در صحنه

بافت‌های زمستانی خود را که از یاد نبرده‌اید؟ بافت‌های زمستانی همیشه ترند هستند و هیچ گاه از مد نمی‌افتند. این بافت‌ها بهترین انتخاب برای روزهای سرد زمستانی هستند. با پوشیدن بافت هم از مهمانی لذت ببرید و هم استایل زیبایی را به خودتان هدیه کنید. لباس‌های بافت انواع مختلفی دارند، مثل کوتاه، بلند، اورسایز وکراپ. با توجه به سلیقه‌ی خود، لباس مورد نیاز خود را تهیه کنید و آن را بپوشید. بافت خود را با شلوار جین جذب و نیم بوت امتحان کنید و از استایل خود لذت ببرید.

دامن مینی؛ ترند جذاب سال 2021

دامن مینی از جمله لباس‌های جذاب برای مهمانی های زمستانه است. اگر خیلی اهل مد و فشن هستید، دامن مینی را برای مهمانی خود تهیه کنید. چرا دامن مینی؟ چون وقتی قسمتی از پای شما دیده شود، جذابیت شما دوچندان می‌شود. بهتر است برای مهمانی زمستانی خود، پارچه‌ی ضخیمی را انتخاب کنید تا سرما نخورید. دامن مینی را با یک جفت بوت بلند ست کنید. این ست، بسیار جذاب و مناسب فصل زمستان است. با توجه به دامن و سلیقه‌ی خود می‌توانید بلوز مناسب خود را تهیه کنید. اگر دامن شما کژوال است، پلیور یا بافت یقه اسکی، استایل جذابی با آن می‌سازد.

 

دامن مینی جذاب و ترندی

 

کت و دامن یا کت و شلوار شیک

اگر به استایل و شیک بودن خود اهمیت می‌دهید، همیشه یک دست کت و شلوار یا کت و دامن آماده داشته باشید. کت ظاهر شما را بسیار شیک و جذاب می‌کند و برای مهمانی‌های رسمی انتخاب مطمئنی است. کتی تهیه کنید که ست کردن آن با لباس‌های مختلف راحت باشد. مدل بسیار ساده و رنگ خنثی انتخاب کنید تا ست کردن آن راحت باشد. می‌توانید کت خود را با دامن و شلوار مناسب آن ست کنید. اگر خیلی دوست دارید مرتب و ست باشید؛ شلوار و دامن را هم رنگ با کت انتخاب کنید یا از اول به صورت ست خریداری کنید. با توجه به موقعیت، کفش مناسب با استایل خود را انتخاب کنید. این استایل با کفش پاشنه بلند عالی می‌شود، اما اگر دوست دارید راحت باشید، کفش کتانی هم انتخاب خوبی است.

کراپ؛ ترند پاییزه

لباس‌های کراپ برای پاییز و زمستان سال 2021 و 2022 خیلی ترند شده‌اند. اگر با کراپ آشنایی ندارید؛ به بلوزها و کت‌هایی که کمی کوتاه‌تر از حد معمول هستند، کراپ می‌گویند. می‌توانید کراپ خود را با شلوار یا دامن ست. کراپ خود را با دامن مینی و بوت بلند ست کنید تا تمام توجه‌ها را به خود جلب کنید.

پاییز و زمستان امسال خوش رنگ باشید

در پاییز و زمستان سال 2021، خود را در استفاده از رنگ‌ها محدود نکنید. در زمستان امسال تا می‌توانید لباس‌های رنگی و شاد استفاده کنید. لباس شما، بیانگر شخصیت شما است و در روحیه‌ی شما و آشنایانتان تاثیرگذار است. با پوشیدن لباس‌های رنگی و شاد، شور و شوق و امید را به اطرافیان خود هدیه دهید. به طور مثال لباس‌های خردلی و لیمویی بپوشید و از رنگ‌های مکمل استفاده کنید.

 

لباس‌های رنگی زمستانی

 

اورال را فراموش نکنید

این همه از لباس‌های مختلف برای مهمانی های زمستانه گفتیم، اما از اورال نگفتیم. احتمالاً با شنیدن لباس‌های اورال یا بهتر بگویم، شلوار پیشبندی خودمان، همه‌ی ما به یاد دوران کودکی خود می‌افتیم، روزهایی که شلوار پیشبندی خود را می‌پوشیدیم و به مهمانی می‌رفتیم. آن روزها دوباره بازگشته‌اند. دوباره دوران پوشیدن اورال شده و این لباس‌ها در پاییز و زمستان امسال ترند شده‌اند. دوباره می‌توانیم در مهمانی‌های خودمانی، شلوار پیشبندی خود را با ظاهر کمی متفاوت و به روزتر بپوشیم. اورال خود را با پیراهن سفید ست کنید و از استایل خود لذت ببرید.

یقه اسکی؛ جذاب همیشگی

یقه اسکی همیشه مد است و همیشه هم محبوب است. اگر عاشق یقه اسکی هستید، وقت را تلف نکنید و تا زمانی که هوا سرد است، آن را بپوشید. از مزایای یقه اسکی این است که گردن را هم گرم نگه می‌دارد و در روزهای سرد حس خوبی به شما می‌دهد. بلوز یقه اسکی را با دامن مینی و یا شلوار جین جذب ست کنید و جذاب‌تر از همیشه ظاهر شوید.

لباس‌های اورسایز ترندی

نوبتی هم که باشد، نوبت لباس‌های اورسایز است. لباس‌های اورسایز در پاییز و زمستان امسال هم مانند فصل‌های گرم سال، دوباره مد هستند. با توجه به این موضوع، می‌توانید یکی از آیتم‌های استایل خود را اورسایز انتخاب کنید. شلوار بگی در زمستان امسال همچنان ترند است و می‌توانید به راحتی آن را با لباس‌های مختلف ست کنید. اگر هم دوست دارید می‌توانید بافت یا دورس اورسایز تهیه کنید و با شلوار جذب و یا دامن مینی ست کنید. ست پلیور بگی با دامن مینی و کتانی سفید را امتحان کنید و نتیجه را با ما در میان بگذارید.

 

بافت‌های اورسایز

 

بوت‌ها برای مهمانی های زمستانه

خوب است که لباس و کفش هر فصل خود را متناسب با همان فصل انتخاب کنیم. به همین دلیل در میان کفش‌ها، بهترین گزینه برای مهمانی‌های زمستانی، بوت‌ها هستند. سعی کنید همیشه دو جفت بوت مرتب و شیک در کمد خود داشته باشید تا در مهمانی‌ها مشکلی نداشته باشید. یک جفت بوت بلند و یک جفت نیم بوت شیک، کار شما را برای تمام مهمانی‌ها راه می‌اندازد.

همه‌ی ما دوست داریم در مهمانی‌ها بدرخشیم و دیده شویم. این کار بدون آگاهی و کمی تفکر و بررسی نکات مختلف میسر نمی‌شود. سعی کنید خود را در حوزه‌ی مد و فشن به روز نگه دارید و از دنیای مد با خبر باشید. دانستن فقط چند نکته‌ی کوچک باعث می‌شود استایل شما از این رو به آن رو شود. امیدوارم این استایل‌های پیشنهادی و ترندی را در مهمانی های زمستانه خود به کار ببرید و از خودتان لذت ببرید. دیدگاه‌های خود را در این مورد با ما در میان بگذارید.