شلوارهای ترندی و مناسب فصل سرما

شلوارهای ترندی و مناسب فصل سرما
شلوارهای ترندی و مناسب فصل سرما

همه‌ی خانم‌ها در کمد خود لباس‌های مختلفی از جمله دامن، پیراهن، بلوز و شلوار دارند. در این میان شلوارها از اهمیت بسزایی برخوردارند؛ به این دلیل که بیشتر از بقیه‌ی لباس‌ها به کار می‌آیند. یک شلوار مناسب در خیابان، مهمانی و محل کار بیشتر از سایر لباس‌ها به کارتان می‌آید و در راحتی یا ناراحتی شما تاثیر زیادی دارد. در این مقاله به شلوارهای ترندی زمستانه و مناسب برای فصل سرما می‌پردازیم.  

شلوار بگی؛ همچنان پر قدرت

  مدتی است که شلوار بگی ترند شده است و بسیاری از خانم‌ها و دختران جوان هم از آن استقبال کرده‌اند. اوایل عده‌ای نسبت به این شلوارها گارد داشتند، اما با گذشت زمان آن‌ها نیز به طرفداران این شلوارها پیوستند. حقیقت غیر قابل انکار این است که دنیا به سمت راحتی در حال حرکت است. این شلوارها نسبت به شلوارهای اسکینی خیلی راحت هستند و مردم آن‌ها را ترجیح می‌دهند. شلوار بگی در بهار و تابستان سال 2021 خیلی ترند شده بود و کمتر کسی بود که آن‌ها را به تن نداشته باشد. این شلوارها در پاییز و زمستان هم همچنان ترند هستند و با لباس‌های زمستانی ست جذابی می‌سازند، پس فعلا آن‌ها را کنار نگذارید.  

شلوار مخمل کبریتی؛ ترند پاییزی

  با شروع فصل سرما، لباس‌ها و شلوارهایی که پارچه‌ی گرم دارند، ترند می‌شوند. یکی از این پارچه‌ها که خیلی قشنگ است و در فصل پاییز خیلی پر طرفدار می‌شود، مخمل کبریتی است. شلوار مخمل کبریتی هم از شلوارهای ترندی زمستانه است که طراحان زیادی در کالکشن‌های خود از آن رونمایی کرده‌اند. این شلوارها اغلب به رنگ‌های خاکی، کرم، شتری و سبز به چشم می‌خورند. شلوار مخمل کبریتی ترند امسال بیشتر در مدل‌های مام استایل و پیله دار وجود دارند. شلوار کبریتی خود را با شکت و کت ست کنید تا استایل جذابی داشته باشید.  

 

شلوار مخمل کبریتی؛ ترند پاییزه

 

  

پاییز و زمستان امسال شلوار چرمی را از یاد نبرید

  از جمله شلوارهایی که در ژورنال‌های روز دنیا دیده می‌شود، شلوار چرمی است که دوباره به کمدها بازگشته است. شلوارهای چرمی در دو مدل اسکینی و جاگر به چشم می‌خورند. این شلوارها به دلیل گرم و شیک بودنشان خیلی زود راه خود را در دل مشتریان پیدا کردند. در مورد لباس‌ها و کفش‌های چرمی، همیشه در نظر داشته باشید که چرم گیاهی به چرم حیوانی ارجحیت دارد چون در تولید آن به حیوانات ظلم نمی‌شود. به این ترتیب حرکت مثبتی در جهت زندگی صلح آمیز در زمین خواهید داشت.  

شلوار چهارخانه، از جمله شلوارهای ترندی زمستانه

  باز هم رسیدیم به چهارخانه‌های جذاب. چهارخانه همیشه ترند و جذاب است. چهارخانه در لباس‌های مختلفی مثل کت، مانتو، پیراهن و حتی شلوار قابل رویت است. بله درست است، امروزه طراحان از پارچه‌های چهارخانه برای دوخت شلوار استفاده می‌کنند. شلوار چهارخانه مورد سلیقه‌ی خاص پسندان است و برای داشتن سبکی منحصر به فرد گزینه‌ی مناسبی است. اگر این مدل شلوار مورد علاقه‌ی شما است می‌توانید آن را تهیه کنید و استایل شیکی داشته باشید.  

شلوار فاق بلند امسال بسیار به چشم می‌خورد

  تقریباً تمام شلوارهایی که تا اینجا برای شما نام بردیم فاق بلند هستند. با کمی دقت به مجله‌های مد و نگاه کردن عکس‌ها و جنس‌های موجود در بازار، به این نتیجه می‌رسیم که امروزه اکثر شلوارها فاق بلند هستند. این شلوارها جزو شلوارهای ترندی زمستانه هستند. شلوار فاق بلند علاوه بر زیبایی، کمر شما را گرم می‌کند و برای فصل سرما بسیار مناسب است. در فصل پاییز و زمستان، شلوار فاق بلند خود را با کراپ ست کنید که با هم ترکیب زیبایی می‌سازند.  

 

شلوارهای فاق بلند ترندی

  

اورال را از کمد در آورید

  همانطور که می‌دانید اورال‌ها چند سالی است که به دنیای مد بازگشته‌اند. این شلوارها هم زیبا و هم گرم هستند و برای پاییز و زمستان کاملاً مناسب‌اند. اورال انواع و اقسام زیادی دارد که در این میان جین و مخمل کبریتی برای این فصل کاربرد زیادی دارند. اورال هم مانند سایر شلوارها در مدل‌های جذب، راسته و بگی وجود دارد.  

شلوار چه رنگی انتخاب کنم؟

  برای پاییز و زمستان 2021 هرچه رنگی‌تر باشید بهتر است. هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ‌ها ندارید. با این حال بهتر است رنگ‌هایی را انتخاب کنید که پر کاربرد باشند و بتوانید آن‌ها را در موقعیت‌های مختلف بپوشید. از میان رنگ‌هایی که در این فصل کاربرد دارند، می‌توان به رنگ‌های خردلی، سبز یشمی، کرم، شتری و کالباسی اشاره کرد. سعی کنید بیشتر رنگ‌های خنثی انتخاب کنید تا برای ست کردن آن‌ها با لباس مورد نظر خود مشکلی نداشته باشید. اگر دوست دارید شلواری با رنگ خاص بخرید؛ بهتر است قبل از خرید، لباس‌هایی که می‌خواهید با آن ست کنید را مشخص کنید تا شلوار برایتان کاربرد داشته باشد. نکته‌ی دیگری که در مورد رنگ باید به آن توجه کنید این است که قبل از خرید، خود را در آن شلوار تصور کنید و ببینید آیا آن شلوار به کار شما می‌آید و آن را می‌پوشید یا نه!  

 

شلوارهای رنگی پاییزی و زمستانی

  

چه جنس شلواری تهیه کنیم؟

  طبیعتاً در فصول سرد سال به شلوارهای ضخیم نیاز دارید تا شما را از سرما محافظت کنند. شلوارهای جین، مخمل کبریتی و کتان برای پاییز و زمستان مناسب‌تر هستند. شلوارهای جین ترند امسال بیشتر بگی، مام‌استایل و مام‌فیت هستند که به کمک شما می‌آیند تا استایل زیبایی برای خود بسازید. با توجه به مجله‌های مد، جین تیره ترند پاییز و زمستان 2021 است. با این حال رنگ‌های مختلف شلوار جین همیشه زیبا و مطابق با مد هستند. لطفاً قبل از تهیه‌ی شلوار به مانتو یا پالتوی خود توجه کنید. شلوار یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها در داشتن استایل شیک و مرتب است؛ پس هرگز نقش آن را دست کم نگیرید. همیشه شلوار خود را فکر شده انتخاب کنید. اگر از شلواری خوشتان آمده، اما حس می‌کنید به درد شما نمی‌خورد؛ آن را تهیه نکنید. اگر شلواری ترند است اما با استایل شما همخوانی ندارد و حس خوبی به شما نمی‌دهد؛ پول خود را برای آن خرج نکنید. به جای آن که شلوارهایی بخرید که به آن‌ها شک دارید، پول خود را صرف خرید یک شلوار مناسب کنید تا حس خوبی از آن شلوار بگیرید و تا سال‌های سال آن را بپوشید. امیدوارم شلوارهای ترندی زمستانه که در این مقاله به شما معرفی کردیم، ذهنیت شما را برای پیدا کردن شلوار مناسب آماده کرده باشد.